Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-05-17, 18:34   #1
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 4
Sharp$: 49
Standard

Tyda den utökade startlistan på atg classic


Hjälp!

Jag har lite problem att tyda den utökade startlistan på classic.atg.se.

Kan någon snäll själ redogöra för vad informationen i varje kolumn betyder (jag vet att vissa saker är självklara men för att inte tappa bort sig är det bäst att ta dem en efter en). Den aktuella informationen som skall utrönas gäller startlistan för v75.

Och en sak till: Vad betyder det när det är en stjärna (*) efter hästens namn i startlistan?
joppaloppan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-17, 20:43   #2
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 674
Sharp$: 2400
Standard

Ej svenskregistrerad.

Kan vara utlandstränad som är tillfälligt i Sverige för start eller svensktränad som är tillfälligt i Sverige för träning
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-17, 21:44   #3
 
Fyrans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 700
Sharp$: 160
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av joppaloppan Visa inlägg
Hjälp!

Jag har lite problem att tyda den utökade startlistan på classic.atg.se.

Kan någon snäll själ redogöra för vad informationen i varje kolumn betyder (jag vet att vissa saker är självklara men för att inte tappa bort sig är det bäst att ta dem en efter en). Den aktuella informationen som skall utrönas gäller startlistan för v75.

Och en sak till: Vad betyder det när det är en stjärna (*) efter hästens namn i startlistan?
Klicka på följande länk och scrolla ned till sidan 21..: http://www.abytravet.se/bdh_filearea...programmet.pdf

Strappas svar ovan gäller bara *= utländsk häst.

Kör hårt och lycka till!
Fyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-17, 22:12   #4
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 674
Sharp$: 2400
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fyran Visa inlägg
Klicka på följande länk och scrolla ned till sidan 21..: http://www.abytravet.se/bdh_filearea...programmet.pdf

Strappas svar ovan gäller bara *= utländsk häst.

Kör hårt och lycka till!
Vad är det som det inte gäller menar du då? Tänk även på att han frågade om den utökade startlistan på classic och inte banprogrammet ( även om det borde vara samma ).

Den har en stjärna för att den inte är registrerad i Sverige.
Gäller både om tränaren har utländsk licens och för hästar tränade av svensklicensierade tränare.
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-17, 23:27   #5
 
Fyrans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 700
Sharp$: 160
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Ej svenskregistrerad.

Kan vara utlandstränad som är tillfälligt i Sverige för start eller svensktränad som är tillfälligt i Sverige för träning
[QUOTE=Strappa71;251513]Vad är det som det inte gäller menar du då? Tänk även på att han frågade om den utökade startlistan på classic och inte banprogrammet ( även om det borde vara samma ).

Den har en stjärna för att den inte är registrerad i Sverige.
Gäller både om tränaren har utländsk licens och för hästar tränade av svensklicensierade tränare.[/QUOTE

Sorry, jag försökte bara förtydliga ditt svar, som ju var solklart... På en av frågorna...

"Tänk även på att han frågade om den utökade startlistan..." Jo, jag hoppas jag gjorde det.

Fyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td