|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 | |
|
Citat:
Varför nämna att du spikade beatasine om du inte är ute efter lite bekräftelse? Alla människor söker bekräftelse på ett eller annat sätt. Det ligger liksom i vår natur. Här ska du få också: Ruggigt fin spik! den var stenklar. |
||
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
Kan vi sluta argumentera om bekräftelse, dizza/hylla varandras "klara" drag och istället fokusera på att ge ut lite info?
Alternativt en ren "infotråd" kanske, där man rapporterar in om man hört ngt från ngn betalsida eller personligen från ngn tränare lr kusk som inte är allmän kännedom via atg's hemsida ? Hade iaf jag uppskattat! =) Sen kan vi ha en sånhär uppsnack-tråd där folk kan tala om ditten och datten och klaringar och annat trolleri =) |
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Citat:
Jag trodde "klar" betydde att skribenten anser att en häst i stort "står med tre ben i mål" - näppeligen kunna förlora - klar vinnare - typ som en del skriver "spikas på allt" (vilket iofs låter lite dumdristigt - som att lägga alla danskar i samma korg..) Men här antyds att mening av "klaring" mer är en klar idé ( en sådan "klaring" kan då näppeligen dyka upp om man dricker single malt eftersom sinnet då mer är grumlat än klart)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
laxdasen (+5) Senast redigerad av Kyodai den 2013-05-31 klockan 15:17. |
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Är en av de som har hoppat på dasen men han har visat sig vara urstark. Alla kan göra lite fel ibland men går alltid att rätta till. lycka till. Med andra ord . Jag håller dasen i handen när åskan går
Senast redigerad av draken den 2013-05-31 klockan 17:37. |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
Mosaique Face kommer förmodligen bli kraftigt undervärderad imorgon. Inget större fan av kusken men hästen va FRUKTANSVÄRT bra senast.
|
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Citat:
Så länge du aldrig tillfört något som helst här så spelar du i en annan division...du får bevisa mer... ingen vet något om dig---- du kanske är en kanonkille men tyvärr vet absolut ingen något om dig så börja bevisa lite.....det är ju enkelt om du kan något att börja ge lite klara så blir du säkert hyllad annars sågad precis som du gjorde med mig......jag tål allt så fortsätt bara jag höjer mig av all kritik.... enbart trevligt!
|
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
sitter på balkongen... tjejen sur för att jag kollar trav... jag säger att alla på sharps är så trevliga att jag måste skriva(ljuger)
.....men ....va fan trav måste man ju se....grillningen är ju klar och ölen slinker ner
|
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
Tror T Jansson vinner V75 6 med 8 Ramos Boy. Lycka till med era spel!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
capone (+1) |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Jag vill varna för en som det låter väldigt bra på....
V75-1 3 Wiss Rambo. Han håller ruggig form hästen. Jag är helt övertygad om att han vinner lopp när som helst och det kan mycket väl bli nu. I Frankrike näst senast stämde det dåligt med positionerna och han fick ett ganska tungt lopp och höll farten starkt och kämpade hela vägen. Senast körde Jörgen lite avvaktande och sedan blev det ju aldrig något riktigt lopp när Tidied Accelerator fick ledningen. Wiss Rambo gick ruskigt fort till slut och Jörgen var helnöjd med honom. Jag tror och hoppas att han ska vara ännu lite vassare till den här starten eftersom han fick det lite lugnt efter turen till Frankrike. Kort distans passar bra och läget är bra och han är snabb från start om man väljer den taktiken. Jag överlåter det till Peter och tycker att min häst är en av dem som kan vinna. Jag ändrar inget, barfota bak och jänkarvagn, säger Carl-Otto Göransson. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
laxdasen (+15) |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Ska ut och fiska nu . Kommer få obegränsat med grov abborre men spikar inte Abborren iaf. Synd att ingen heter gösen. Hade vunnigt med minst 100
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Citat:
|
||