Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-05-31, 14:40   #31

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TravRenen Visa inlägg
oh dear laxen, jag är inte ute efter att vinna någons respekt eller försöka få bekräftelse i detta forum som "en del andra". Kul att du bedömer mig och har skaffat dig en uppfattning om mig och hur jag ser på livet, endast genom att analysera en enda kommentar från mig, oh dear!! Jag är inte den människan som lägger ut spel-idéer här för att sedan efter loppet behöva få lite uppmärksamhet och en klapp på axeln om den vinner serrö, ser ingen mening med att skriva: ett lopp är så schlutt och jämföra vinstchansen ala järvsöfaks! Och eftersom du frågar om jag är vass? Jag livnär mig inte på trav, och sätter kanske 10-15 v75or per år, kanske fler än dig vad vet jag. Jag är medlem här för att jag hoppades att det skulle finnas bättre info, balans och utrustning än ronden och guiden ger, inte för att höra andras spelares idéer och vad dessa tänker spela bort pengarna på. Kul att du reagerade så starkt om mitt inlägg om Pantholops, jag spikade Beatasine eftersom Johan U sa till mig ingen laddning med Pantholops. Må bäst / TravRenen

Varför nämna att du spikade beatasine om du inte är ute efter lite bekräftelse?
Alla människor söker bekräftelse på ett eller annat sätt. Det ligger liksom i vår natur. Här ska du få också: Ruggigt fin spik! den var stenklar.
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-31, 14:47   #32

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grogg12 Visa inlägg
Nej! Inge svårt alls..

Harry slog nästan elitloppsvinnare sist, skamligt att inte spika till c:a 30%

Sen var jag på fisketur igår, och då fick jag upp en abborre tänka sig! tänk va surt om jag då skull gardera Abborren.. spik

Sådär, sen heltäcker du 5lopp och blir miljonär
Harry haythrow med bakspår över lång distans. Då behöver han med all säkert tåga ute i spåren vilket han inte visats sig klara av. Kraftigt överstreckad. Det här loppet kommer Erik Adielsson att fuska bort på ren respekt. Han sätter blicken i Lindegren o kör till o sen är det klart.
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-31, 15:09   #33

mr_stylezs avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 5212
Standard

Kan vi sluta argumentera om bekräftelse, dizza/hylla varandras "klara" drag och istället fokusera på att ge ut lite info?
Alternativt en ren "infotråd" kanske, där man rapporterar in om man hört ngt från ngn betalsida eller personligen från ngn tränare lr kusk som inte är allmän kännedom via atg's hemsida ?

Hade iaf jag uppskattat! =)
Sen kan vi ha en sånhär uppsnack-tråd där folk kan tala om ditten och datten och klaringar och annat trolleri =)
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-31, 15:15   #34

Kyodais avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5225
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Alla vet vad en "klar" innebär.... det innebär att du har en väldigt bra ide! Att bokstavligt tolka ordet klar tror jag ingen gör..... men utan dessa kategoriska ord så dör sidan så hoppas det fortsätter!

Jag trodde "klar" betydde att skribenten anser att en häst i stort "står med tre ben i mål" - näppeligen kunna förlora - klar vinnare - typ som en del skriver "spikas på allt" (vilket iofs låter lite dumdristigt - som att lägga alla danskar i samma korg..)

Men här antyds att mening av "klaring" mer är en klar idé ( en sådan "klaring" kan då näppeligen dyka upp om man dricker single malt eftersom sinnet då mer är grumlat än klart)

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
laxdasen (+5)

Senast redigerad av Kyodai den 2013-05-31 klockan 15:17.
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-31, 17:20   #35

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 8028
Standard

Är en av de som har hoppat på dasen men han har visat sig vara urstark. Alla kan göra lite fel ibland men går alltid att rätta till. lycka till. Med andra ord . Jag håller dasen i handen när åskan går

Senast redigerad av draken den 2013-05-31 klockan 17:37.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-31, 18:28   #36

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grogg12 Visa inlägg
Nej! Inge svårt alls..

Harry slog nästan elitloppsvinnare sist, skamligt att inte spika till c:a 30%

Sen var jag på fisketur igår, och då fick jag upp en abborre tänka sig! tänk va surt om jag då skull gardera Abborren.. spik

Sådär, sen heltäcker du 5lopp och blir miljonär
harry är totalt chanslös i morgon borde du inse blir inget lopp den är bara i striden mot bra hästar med tempo... nu blir det luuuustempo....
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-31, 18:31   #37

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Mosaique Face kommer förmodligen bli kraftigt undervärderad imorgon. Inget större fan av kusken men hästen va FRUKTANSVÄRT bra senast.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-31, 18:32   #38

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TravRenen Visa inlägg
oh dear laxen, jag är inte ute efter att vinna någons respekt eller försöka få bekräftelse i detta forum som "en del andra". Kul att du bedömer mig och har skaffat dig en uppfattning om mig och hur jag ser på livet, endast genom att analysera en enda kommentar från mig, oh dear!! Jag är inte den människan som lägger ut spel-idéer här för att sedan efter loppet behöva få lite uppmärksamhet och en klapp på axeln om den vinner serrö, ser ingen mening med att skriva: ett lopp är så schlutt och jämföra vinstchansen ala järvsöfaks! Och eftersom du frågar om jag är vass? Jag livnär mig inte på trav, och sätter kanske 10-15 v75or per år, kanske fler än dig vad vet jag. Jag är medlem här för att jag hoppades att det skulle finnas bättre info, balans och utrustning än ronden och guiden ger, inte för att höra andras spelares idéer och vad dessa tänker spela bort pengarna på. Kul att du reagerade så starkt om mitt inlägg om Pantholops, jag spikade Beatasine eftersom Johan U sa till mig ingen laddning med Pantholops. Må bäst / TravRenen

Så länge du aldrig tillfört något som helst här så spelar du i en annan division...du får bevisa mer... ingen vet något om dig---- du kanske är en kanonkille men tyvärr vet absolut ingen något om dig så börja bevisa lite.....det är ju enkelt om du kan något att börja ge lite klara så blir du säkert hyllad annars sågad precis som du gjorde med mig......jag tål allt så fortsätt bara jag höjer mig av all kritik.... enbart trevligt!
Gammal 2013-05-31, 18:39   #39

laxdasens avatar

Standard

sitter på balkongen... tjejen sur för att jag kollar trav... jag säger att alla på sharps är så trevliga att jag måste skriva(ljuger).....men ....va fan trav måste man ju se....grillningen är ju klar och ölen slinker ner
Gammal 2013-05-31, 18:58   #40

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kyodai Visa inlägg
Jag trodde "klar" betydde att skribenten anser att en häst i stort "står med tre ben i mål" - näppeligen kunna förlora - klar vinnare - typ som en del skriver "spikas på allt" (vilket iofs låter lite dumdristigt - som att lägga alla danskar i samma korg..)

Men här antyds att mening av "klaring" mer är en klar idé ( en sådan "klaring" kan då näppeligen dyka upp om man dricker single malt eftersom sinnet då mer är grumlat än klart)

mitt huvud är alltid klart oavsett spritintag-... ger ingen sån effekt på mig....
Gammal 2013-05-31, 18:58   #41

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2602
Standard

Tror T Jansson vinner V75 6 med 8 Ramos Boy. Lycka till med era spel!
capone (+1)
Nedomansky är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-31, 19:12   #42

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 6931
Standard

Jag vill varna för en som det låter väldigt bra på....

V75-1 3 Wiss Rambo. Han håller ruggig form hästen. Jag är helt övertygad om att han vinner lopp när som helst och det kan mycket väl bli nu. I Frankrike näst senast stämde det dåligt med positionerna och han fick ett ganska tungt lopp och höll farten starkt och kämpade hela vägen. Senast körde Jörgen lite avvaktande och sedan blev det ju aldrig något riktigt lopp när Tidied Accelerator fick ledningen. Wiss Rambo gick ruskigt fort till slut och Jörgen var helnöjd med honom. Jag tror och hoppas att han ska vara ännu lite vassare till den här starten eftersom han fick det lite lugnt efter turen till Frankrike. Kort distans passar bra och läget är bra och han är snabb från start om man väljer den taktiken. Jag överlåter det till Peter och tycker att min häst är en av dem som kan vinna. Jag ändrar inget, barfota bak och jänkarvagn, säger Carl-Otto Göransson.
laxdasen (+15)
hanscrispi är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-31, 19:16   #43

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 8028
Standard

Ska ut och fiska nu . Kommer få obegränsat med grov abborre men spikar inte Abborren iaf. Synd att ingen heter gösen. Hade vunnigt med minst 100
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-31, 19:16   #44

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hanscrispi Visa inlägg
Jag vill varna för en som det låter väldigt bra på....

V75-1 3 Wiss Rambo. Han håller ruggig form hästen. Jag är helt övertygad om att han vinner lopp när som helst och det kan mycket väl bli nu. I Frankrike näst senast stämde det dåligt med positionerna och han fick ett ganska tungt lopp och höll farten starkt och kämpade hela vägen. Senast körde Jörgen lite avvaktande och sedan blev det ju aldrig något riktigt lopp när Tidied Accelerator fick ledningen. Wiss Rambo gick ruskigt fort till slut och Jörgen var helnöjd med honom. Jag tror och hoppas att han ska vara ännu lite vassare till den här starten eftersom han fick det lite lugnt efter turen till Frankrike. Kort distans passar bra och läget är bra och han är snabb från start om man väljer den taktiken. Jag överlåter det till Peter och tycker att min häst är en av dem som kan vinna. Jag ändrar inget, barfota bak och jänkarvagn, säger Carl-Otto Göransson.
kan bli min spik i morgon.... mkt bra häst----kan vara spets och slut---
Gammal 2013-05-31, 19:20   #45

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Ska ut och fiska nu . Kommer få obegränsat med grov abborre men spikar inte Abborren iaf. Synd att ingen heter gösen. Hade vunnigt med minst 100
fiska lax i stället! du kanske får en grov laxdase på kroken!
Svara

td