Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-05-30, 21:29   #1
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 399
Sharp$: 1302
Standard

V75 Mantorp 1/6


Dags att använda hjärncellerna till lördagens V75 jackpot!!
zondaplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-30, 21:35   #2
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 314
Sharp$: 525
Standard

Ja det är absolut dags nu, min hemmabana och jackpott så alltid extra trevligt när det är på Mantorp . Kommer givetvis vara på plats och se omgången. Såhär är mina tankar och kommer även att köra detta system med mitt lag på V75 tillsammans iaf, och tycker någon det ser bra ut och är intresserad av att vara med är det bara att skicka mig ett pm Andelarna kostar 75kr/st. Vad tycker ni, borde jag va rätt ute eller är jag ute och snurrar? ^^

V75-1: Min tipsetta här är Nr.4 Digital Darling som har perfekt läge på favoritdistansen, dock har inte allt stämt riktigt i år och därför väljer jag att gardera upp främst med 3 st väldigt kapabla bakspårshästar 9,10,11 som alla har mycket hög kapacitet samt även nr.5 Princess Wine som vann sist på v65 i mantorp och har väldigt god form, kommer den till spets ska den slås.

V75-2: Min tipsetta här är Nr.2 Mercury Broline som vann övertygande sist och verkligen hittat formen sen skorna har rykt runt om, normalt sett tror jag den vinner detta. Vi plockar även med Nr.10 Kung Fu Face som är riktigt bra för klassen och stämmer det lite på vägen är den garanterat med på målfotot, vi plockar även med nr.5 Ella håleryd som har bra form och rad och mycket väl kan duga här.

V75-3: Här spikar vi Up Date Hoss som är startsnabb, har en extremt fin löpskalle och detta lopp borde inte vara svårare än spets till slut!

V75-4: Svårt och öppet lopp men tror jag hittat lösningen, första strecket går till Nr.6 Steely Knight med Kihlström som är väldigt startsnabb, påväg mot toppform och även om den inte tar ledningen har den god chans att trava hem detta. Vi tar givetvis även med Nr.1 Lookh Magic som är obesegrad hos Svanstedt och blir den inte instängd så är den med där framme. Sista strecket i loppet går till Nr.2 Lovely Buv som har varit grym i år, får Erik i sulkyn och är grovt understreckad.

V75-5: Min tipsetta här är Nr.2 Definem som ska vinna detta om den går iväg felfri från spår 2 som inte är optimalt, jag är inte säker så därför garderar vi upp med 4,9,14 som alla har bra chans att vinna loppet om tipsettan felar.

V75-6: Min tipsetta här är Nr.6 Abborren som är en häst med grym löpskalle och tål alla upplägg, med på kupongen måste även Nr.2 Latest News och Nr.11 Stein Delight som är 2 högkapabla hästar, sista strecket i detta lopp går till luringen Nr.9 Blixtodunder som är en extrem spurtare och kan den smyga med är jag inte förvånad om den blåser förbi alla på upploppet på lördag.

V75-7: Min tipsetta här är Mr.12 Chelsea Boko som verkligen är en klasshäst men som gör årsdebut, spåret är inte det optimala och vem vet, kanske blir ett "snällare upplägg", så med på kupongen åker även Nr.7 Indigious som har bra chans att vinna detta om den kommer ner till ett bra läge och Nr.4 Mellby Amiral som är en högkapabel häst som absolut inte ska nonchaleras.

V75-1: 4,5,9,10,11
V75-2: 2,5,10
V75-3: 3 Up Date Hoss
V75-4: 1,2,6
V75-5: 2,4,9,14
V75-6: 2,6,9,11
V75-7: 4,7,12

2160r/1080kr
75kr/andel

Sugen på att vara med i omgången/laget på v75 tillsammans eller har frågor? Skicka mig ett PM

Senast redigerad av Friskus90 den 2013-05-31 klockan 11:02.
Friskus90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-30, 22:31   #3
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

Svår omgång!

Spiken: Stein Daylight.

Dragen:

Princess Wine

ESTRELLA DORADA

LEONAS KAISER - första med jänkarvagn.

Bedövaren:

Jasper Lane - spets och lucka till slut!? Form!
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-31, 06:27   #4
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 391
Sharp$: 13249
Standard

Avd4 . Vivo Per Lei galopperade bort en trolig seger senast
Avd5 . Borde inte Your Higness vara klar
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-31, 06:36   #5
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 967
Sharp$: 4413
Standard

Riktigt klurig omgång som känns "svår att greppa". Väldigt jämna lopp på förhand och det krävs mycket funderande.

Är inne på att låsa sista på 6 Noble Knight & 7 Indigious. Tror Johan kan köra sig till spets nu. med Noble & Indigious har styrkan. 12 Chelsea Boko schasar vi helt.
sheriffen78 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-31, 08:11   #6
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 399
Sharp$: 1302
Standard

Tror stenhårt på stora pengar i omgången!!
Sista avd 7.
Veckans favorit avslag i Chelsea Boko ( 12 ) skor på runt om, behov av lopp i kroppen och sämsta läget.

Ge mig ett motbud?
zondaplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-31, 08:52   #7
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zondaplayer Visa inlägg
Tror stenhårt på stora pengar i omgången!!
Sista avd 7.
Veckans favorit avslag i Chelsea Boko ( 12 ) skor på runt om, behov av lopp i kroppen och sämsta läget.

Ge mig ett motbud?
Du får inte bara ett motbud, du får en klar, quite a fall.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-31, 08:58   #8
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Och av mig får du MELLBY AMIRAL! Tror den leker denna gång....
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-31, 09:05   #9
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 100
Sharp$: 1382
Standard

Precis som Pantholops skulle vara såå klar elitloppshelgen hahaha såå schlutt??
TravRenen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-31, 09:06   #10
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Att Chelsea Boko i årsdebut mot stenhårda konkurenter, med skor på, från spår 12 är favorit är helt enkelt obegripligt...

Men det visar ju att det stora kollektivet har noll koll på hästarna, utan bara går på de som har känt namn eller 1or i raden (oavsett då de är från).
Och det är ju trots allt detta som gör V75 till ett så bra spel, att man gynnas ngt otroligt mycket av att läsa på lite mer än "kollektivet"

Så ska inte klaga egentligen =)

Veckans lås kommer i avd 2 : Mercury Broline, Estrella Dorada och Kung fu face!

Avd 5 överlägset svårast, om inte Your higness visar sig vara för bra... Men då många lär gå på den och B.Goop som spik, och det ofta skräller i stolopp så tycker jag stor gardering är given där...

Aja blir att plugga nu hela fredagen =)
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-31, 09:17   #11
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 867
Sharp$: 3629
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Att Chelsea Boko i årsdebut mot stenhårda konkurenter, med skor på, från spår 12 är favorit är helt enkelt obegripligt...

Men det visar ju att det stora kollektivet har noll koll på hästarna, utan bara går på de som har känt namn eller 1or i raden (oavsett då de är från).
Och det är ju trots allt detta som gör V75 till ett så bra spel, att man gynnas ngt otroligt mycket av att läsa på lite mer än "kollektivet"
Så sant, Chelsea Boko ska garderas upp helt klart!

Att hästen blir favorit av bl.a. "Spik-Harry Boy köparna" beror ju på flera faktorer som 1:a på turordningen, känd kusk/tränare, mest intjänade pengar samt ett antal 1:or i raden mm...men som sagt, hur är det med formen egentligen mot detta motståndet???
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-31, 09:44   #12
 
Reg.datum: dec 2011
Ort: Uppsala
Inlägg: 866
Sharp$: 7859
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TravRenen Visa inlägg
Precis som Pantholops skulle vara såå klar elitloppshelgen hahaha såå schlutt??
Första inlägget du gör är att håna en som gjort ett tidigare inlägg som inte gick som den hade tänkt sig. Känns det bra nu?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
TOBYTYKE (+10), laxdasen (+10), Fyran (+50), Pilkast (+5), AbbeAce (+5), Djingis (+5)
hanscrispi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-31, 10:12   #13
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TravRenen Visa inlägg
Precis som Pantholops skulle vara såå klar elitloppshelgen hahaha såå schlutt??
även den bäste kan ha fel och jag erkänner alltid när jag har det... skrev att jag var kass då......men om du läste i onsdags så vet du att jag sjöade obegr igen ..... så lyssnar man vid rätt tillfällen man man ha nytta av det. Trav handlar om vinster och förluster.... det inser nog även du......men jag vet att vissa lever efter räta linjens princip och aldrig utmanar någon....det är upp till var och en... du verkar vara typexemplet på att enbart minnas det dåliga och aldrig det bra...... jag är tvärtom..... livet blir så mkt roligare då!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fyran (+50), Pilkast (+1)
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-31, 10:14   #14
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hanscrispi Visa inlägg
Första inlägget du gör är att håna en som gjort ett tidigare inlägg som inte gick som den hade tänkt sig. Känns det bra nu?
Tack för ditt inlägg! skönt att det finns många här som ser positivt på saker..... alla dessa bittra personer som siter och verkligen letar fel.... ja vad ska man säga......skule vara intressant att ha insyn hur deras liv ser ut.... måste vara oerhört trist! Diggar dig skarpt! Du har alltid en bra syn på saker och du bidrar med mycket oavsett om du sätter vinnare eller inte!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hanscrispi (+5)
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-31, 10:23   #15
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TravRenen Visa inlägg
Precis som Pantholops skulle vara såå klar elitloppshelgen hahaha såå schlutt??
vore kul om du skrev en klar till v75..... så ska vi se hur vass du är!??? intressant.....sen får vi se hur jag bemöter dig sen..... men du är väl en liten undangömd fegis....rätalinjenmänniska....eller så bevisar du mostsatsen.... så kanske du blir accepterad här...
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td