|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#121 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Helt sjukt
|
|
|
#122 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#123 |
|
Jag måste säga.. Pilkast har verkligen gjort sig förtjänt av mina sharp$
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+1) |
|
|
|
|
|
|
#124 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#125 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
Bara 82,5 milj i omsättning på dagens jackpot.
Nja ATG släpp in robotspelarna igen . Gör om gör rätt Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+1) |
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
vafan gör stefan melander med sina hästar?
Pilkast (+3) |
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
Kvittar om det hade varit 50 miljoner mer i omsättning med robotspelare det skulle ändå bli mindre pengar på 7 rätt med samma rad iafall de fått spela. Som spelare är det bra även om det ger mindre omsättning för företaget ATG..
|
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
Ja vem kunde tro före loppet att Rocky Winner skulle kuta 10:5-10:7 Å ändå vara
chanslös. jo just de Tarzan hade preppat. |
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
ÖÖÖÖÖÖ Hur menar du nu ???
I min lilla värd så är det högre omsättning = bättre odds eller ? |
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
Sharpest
|
Ju fler som noppar övervärdet/överodds så blir det mindre kvar till dig. Du har smarta pengar och dumma pengar. Du konkurrerar mot smarta pengar med robotspelarna och därför får du mindre själv. De enda förlorarna på detta är ATG som i sin tur leder till mindre pengar för travsverige i övrigt.
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
Om Standout är stallets bästa chans när Digital Darling var sådär bra hur bra ska inte Standout då vara?
oHYRA (+1) Senast redigerad av hanscrispi den 2013-06-01 klockan 14:57. |
|
|
|
|
|
|
#133 |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
Så sant, men med herr melander vet man aldrig, han snackar mycket skit också, standout kan lika gärna vara sist i mål, även om jag inte tror det. Nä melanders svar på alla intervjuer om hästarnas chanser ger jag inte mycket för. Tacka vet jag Nurmos, antingen har den bra chans lr så är det avslag, & oftast stämmer det.
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
nu kommr lindegren att släppa direkt,....men tydl finns det folk som inte fattar det...
|
|
|
|
|
|
|
|