|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8423Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Örjan Kihlström-En av världens skickligaste kuskar tipsar:
V86-1 3 Caballion är bästa hästen och jag provar att spika. Har ju hög kapacitet och kan även öppna bra bakom bilen. Har dock inte startat på länge ska sägas. V86-2 7 Filofax N.O. har gått hyggligt på slutet och får tipset lite i brist på annat. Loppet är annars öppet och här ska man nog inte snåla med strecken. V86-3 Jag väljer att spika mig själv bakom 2 Queasy som gjorde det riktigt bra senast. Tål att göra lite jobb själv om så skulle krävas och är förstavalet. V86-4 3 Pink Elephant får jag nog lov att ge tipset. Han har ju varit riktigt bra och rejäl och ska räknas tidigt. Men det är en del tuffa och mer rutinerade emot nu. V86-5 1 Feedup har gått bra på slutet och har ryckt upp sig får man säga. Kan det bli ledningen här så borde det vara en hyfsad segerchans i detta öppna lopp. V86-6 15 Hällsjö Albert är säkert bästa hästen men man ska veta att det är ett lurigt läge. Men stämmer det bara lite så kan han kliva förbi samtliga. V86-7 1 Rebellion är bästa hästen men han kändes inte som allra bäst senast. Fungerar han så bör det vara en bra chans och han kan kliva iväg rätt så bra. V86-8 15 Kimono Pearl har ett spännande läge och Adielsson är vass från start. Klaffar det lite för henne så är det bästa hästen och en fin vinstchans. Jorma Kontio-Nordens segerrikaste kusk tipsar: V86-1 3 Caballion återkommer efter lång vila men det är en klasshäst i grunden och han är säkert väl förberedd. Jag tror att ekipaget blir svårslaget och spikar. V86-2 Ett svårlöst kallblodslopp där de flesta hästarna saknar segrar i raden. 1 Kluivert har ett lopp i kroppen efter lång vila och han kan vara vinnaren. V86-3 2 Queasy svarade för en stark insats som tvåa under Elitloppshelgens V75-finaler. Från ett perfekt utgångsläge lär han bli svårslagen. V86-4 3 Pink Elephant ståtar med tre raka segrar i formraden. Han har bra kapacitet för klassen och felfri blir han svår att rå på. Jag väljer att spika. V86-5 Ett svårlöst lärlingslopp där jag gör det enkelt för mig och helgarderar på mitt V86-förslag. 9 Chiquellinne räcker långt felfri. 1 Feedup är under utveckling. V86-6 10 Gärdsjö Viking har bra fart för klassen men han är inte helt att lita på. 15 Hällsjö Albert har fyra segrar på de fem senaste starterna. Bakspår på tillägg dock... V86-7 1 Rebellion har styrka och kapacitet att segerstrida om inte innerspåret ställer till det för honom. 6 L.K. föll med flaggan i topp senast som trea. V86-8 1 Malin Tilly är startsnabb och lyckas hon behålla ledningen från innerspåret kan det bära hela vägen. 15 Kimono Pearl har fått tre lopp i kroppen.
|
|
|
#32 | |
|
Citat:
Enligt Aftonbladets kuskintervjuer, samma info - "7 Filofax N.O. (Jan-Olov Persson) blir det skor och öppet huvudlag för. Jag laddar på lite framåt så får vi se var vi hamnar. Han är bra i ordning. Skapligt i alla fall. Jag tror väl att det är Grei Sol som är värst emot. Men Filofax ska också räknas ganska tidigt, säger Janne." Skoryck däremot på Finnskog Sjefen "2 Finnskog Sjefen (Henrik Kulblik) är det bra med. Gick en lugn men bra tur i söndags. Hästen har haft form länge. Gått bra sedan i december. Senast blev allt bara fel. Det var inte lätt att ta något då. Det blir skolöst runt om och ett norskt huvudlag. Jag får bot varenda gång jag kör med körspö i Sverige, så den lämnar jag hemma. Han gör vad han kan hur som helst. Jag är spänd på att se vad Kluivert kan. Han har varit bra och är på väg tillbaka. Min är rask ut. Kan ta ledningen men jag tror att han är bäst från rygg, säger Henrik." Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
laxdasen (+5) |
||
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Sharp$: 8423Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Modd Brun tycker jag man ska passa idag, 7 % !!! just nu.
Gör en mycket fin avslutning senast och har ett kalasläge
|
|
|
#35 |
|
Lillis - Sharps kallaste spelare Tipsar:
Avd1: Tills jag sett värmningar så är Marshland min spik. Årsdebut efter ett år, såg bra ut på 10,5. Visst medhängartid, men intrycket va bra. SoS!!! Avd2: Isbjörnar, 8 hästar och 1640m. ALLA!! Avd3: Dagens bästa spik. Vi som såg han krossa Cheeco Boko bläddrar vidare Avd4: Bästa hästen Pink Elephant. Men jag undrar fortfarande i vilken ordning Balticas Yahoo är. Man tog ut den i Harpers efter lång frånvaro och fick Örjan att välja den. Sg förstörde dagen, men jag tror att det är iordningsställt. Glöm inte Kajsas!!! 3-11-5-2-15 Avd5: Usch, 1 & 8 på hästarna, 2 & 9 på kuskarna. blundar och går vidare Avd6: Va fan är detta?? Isbjörnar igen!! ALLA men utgång på 15 Avd7: LK blir min förstahäst, gick bra i årsdebuten senast. Rebellion blev ordentligt avklädd på valla, ska med men den rankar jag ned. Gillar 12 & 10 men där är det ordentliga kuskminus. andrahäst blir 3 med Classe, den värmde riktigt bra på valla och såg fin ut. Får läsa på om distansen. Avd8: Kimono Pearl första hästen, kör den utgång mot isbjörnen i sjätte. Här finns det roliga skrällar att sitta med på slutet. 4,6,9,14 ska jag ha med. Nu eftermiddagsärenden i stan, återkommer om jag inte tagit livet av mig innan. "50 skolor tar studenten, polisen uppskattar 200 lastbilar i sthlms innerstad....." |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Spikar man inte Rebellion måste man bara ha med Crash and burn.
Var grymt bra senast och står i 10 % !!!
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
#42 |
|
Feedup är det väl spets och slut på ?
Eller kan Burse Easy ta sig förbi ?
|
|
|
#43 |
|
Sharpest
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Kolla 121005 i lopparkivet så ser du att feedup är snabbare än du tror
|
|
|
|
|