|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#181 |
|
Sos igång med maskeraden
|
|
|
|
|
|
|
#184 |
|
Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604Rektävling 2014 Stats: 0 - 1 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
Oj, OJ, OJ, OJ, OJ!!!!!!
|
|
|
#185 |
|
skaplig prestation av TM
|
|
|
|
#186 |
|
Fy faan!! Skit, men vilken Tidsmaskin
|
|
|
|
|
|
|
#187 |
|
Hmm dags för Tarzan att kolla upp Spring Break nu.
Hästen är ju sjukt ofräsh start efter start! |
|
|
|
|
|
|
#188 |
|
Spik på mitt bolagsspel, satt fint!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
laxdasen (+5) |
|
|
|
|
|
|
#189 |
|
Bra värmning på Quedrupans i nästa! Blir mitt lir iaf...
|
|
|
|
|
|
|
#190 |
|
Alla som kan något om trav spikade väl eller är det inte så det brukar heta. Helt given spik.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1) |
|
|
|
|
|
|
#191 | |
|
Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604Rektävling 2014 Stats: 0 - 1 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
Citat:
Jag spikade i alla fall och har sagt den var "klar"... Sedan kan ju aldrig veta - hur många har man inte skrikit ut som inte vunnit, men dessa är glömda nu, hehe...!
|
|
|
|
#192 | |
|
Citat:
fiska istället
|
|
|
|
#193 | |
|
Citat:
Sedan kommer där där ut om några veckor på V75 och är streckad på 1% och krossar dom från ingenstans. Varenda gång man klagar på någon av hans hästar eller formen på hans stall så får man äta upp det och han plockar hem varannat lopp på V86 eller V75, samma som med Caddie idag i V75-1.. spikat den där kraken var och varannan vecka på V75 utan framgång, nu letade man i arkivet efter motbud och ansträngde sig lite så krossar den dom ist. Har ju Acriter också som är en annan häst som ger mig grått hår, hade gett upp den men såg att man fick skapligt bra odds på den senaste starten så jag tryckte in lite och efter fin resa utvändigt trodde jag den äntligen skulle sätta dit nosen men ICKE! Rosita Simoni är en annan som har kostat mig fantastiskt mycket, dum som jag är så kan jag inte sluta jaga dom där kusarna heller, enda utvägen är nog att vänta tills dom kör dom till slakt eller liknande tyvärr för min plånbok. Får rygga laxdasen och pilkast någon vecka så man hamnar rätt :P Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+3) |
||
|
|
|
|
|
#194 |
|
Vad tror ni om iceland? Börjar tänka på DD nu
|
|