|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
Uppsnack v64 måndag
Spik?
Draget? Nu kör Vi... |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Jag spikar peak i första och nice n smooth i sista sen målat på i övriga =)
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Min luring Miraflores
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Står över. Kikade lite på startlistorna till Boden(V75)på lördag. Riktigt kul guldlopp om inte annat.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 1616Travbloggen Stats: 4 - 7 - 2 ROI: 113.55% Vinstprocent: 36.36% |
Vad får dig att spika peak? Capello gjorde sitt bästa lopp i karriären senast!
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Tycker 7ggr(365) på 5an i avd5 är ruskigt bra!
Tror på spets och slut! Ettan tror jag inte kan hålla upp ledningen men väl få ett lopp i rygg på 5an. Vi får be för att Tommy kör snyggt Prövar med 1,2 Alla U=11 Alla U=2,12 7 5 1,2,6,7,9 Tyvärr inlämning redan nu. Senast redigerad av chrisso84 den 2013-06-10 klockan 17:32. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ja Capello Bob har gjort det bra en längre tid nu, mot värre motstånd än han möter idag och från dålig lägen. Borde vara dags så länge han inte blir fast från innerspåret. Litet fält så kan gå ändå.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Provar såhär idag
Registrerat spel Datum: Måndag 2013-06-10 Bana: Halmstad Spelform: V64, omg. 41 Avd Ordinarie hästar 1 1 Capello Bob 2 7 Pif* 3 2, 3, 6, 7, 8, 12 4 7 VästerboontheNews 5 1, 3, 5, 7, 10, 11 6 1, 7 Vadet gäller startnummer 72 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 72,00 kr Kvittonummer: A3EA XXXX XXXX 0905
Seriöst andelsspel (V75 Tillsammans!) To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Avd-2: Ingves tyckte inte 7 Pif kändes riktigt bra i värmningen. Låg på en töm men muprhybländare skulle på.
I Avd-5 borde dock Ingves ha en vettig chans med 7 Fras G. Kanske lite långt ut på vingen men startsnabb och bara 17% just nu. Tål att göra en del själv. |
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Citat:
men men
Seriöst andelsspel (V75 Tillsammans!) To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Enligt ATG Live ska Åke ha sagt att "bara 3 Flowstarter G tar sig fram till dödens tror jag hon vinner"
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Favoritbetonat trots jackpott??
V64..... avd1. 1 Capello bob har goda chanser att ta ledningen intialt, jag tror dessutom att man väljer att köra i den positionen och att han får dämpa tempot. Bra vinstchans och spiken är given. avd2 Prada Cloc hästen känns fin i jobben och Olle låter väldigt nöjd med sin häst han tror på bra chans. Elaine är spurtstark och kan komma in i matchen om det blir tempo. Flowstarter G har fått möta tuffa hästar en tid, gått bra i skymundan och att Steen J kör nu känns bara mer spännande. Form! avd3 Här chansspikar jag Raven Lavec galopperade senast men svarade för en vass upphämtning på 13/2200 metrar det är ovanligt att en häst presterar på det viset, har fart som räcker och blir över. Felfri så borde det vara toppchans! avd4 nr 7 i spets, och slut!? avd6 Här låser jag på en fyrling... 1-3-5-10 avd7. Pin Kronos känns som en rolig spik, hästen lovade massor som tvååring i fjol drabbades hästen av strul och sjukdomar. Får ekipaget vara fräch nu lär det bli en fin sässong till möttes. Hästen har körts smart så att man ska kunna bygga upp ett bra självförtroende. Roligt drag som troligen blir 20%are Med hjärtat.... avd1. 1 capello bob avd2. 3-4-11 avd3. 6 Raven Lavec avd4. 7 Västerboonthenews avd5. 1-3-5-10 avd6. 5-6-7-10 = 48 kr Med hjärnan... avd1. 1 capello bob avd2. 7 Pif avd3. 2-6 avd4. 7 Västerboonthenews avd5. 1-3-5-7-10 avd6. 1-2-5-6-10 = 50 kr |
|
|
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|