|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Citat:
Jag har dock svårt att se Feast Your Eyes förlora, hästen gick under 1.12 när den vann på kort distans i april direkt efter vila. Nu har den några lopp i kroppen. Går hästen ner mot 1,12 igen får dom andra gå bra fort i spåren för att hinna fram... |
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Olle har jag svårt för
Alldeles för passiv Fattar inte han vunnit över 6000 lopp Första häst för mig är cobol queen trots tillägget Finnen kan jag inte, men tar den spets och går 14, 4 vinner den Blir nog en gardering här
|
|
|
#35 |
|
Ja spetsar inte olle eller om han släpper så kan 7 leda runt om.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
" Olle Goop i grymt slag för dagen" Hahahaha, bara för att han råkade vinna ett par skitlopp på Arvika igår.... Nej, för mig är han en trött föredetting som borde låta andra sköta styrningarna när inte Björn själv kan köra, ödslar inga streck på den gubben...
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
"
V86-1: 4 On Track Piraten var bara seg och oinspirerad senast och stod inte riktigt att känna igen. Här har han ett kalasläge då han är snabb som en vessla från start, och då värsta motståndaren är struken så tror jag det är spets och slut som gäller här. Jag spikar! V86-5: 7 Donald Duck Tooma är jämn och säker. Adielsson upp kan innebära seger. 8 Overtaker By Sib gjorde en bra comeback senast. Kan avsluta vasst och är med i striden. 3 Feast Your Eyes är i bra form och startsnabb. Kan leda runt om. V86-7: 4 Noble Knight spurtade bra senast och är på väg mot toppformen. Han är mycket startsnabb och jag tror han tar hand om ledningen här. sen hoppas jag han körs där för då blir han svårslagen. Jag chansspikar! V86-8: 11 Västerbo Europe fick en fin resa senast och avgjorde på ett bra sätt. Kihlström upp borgar för en ny fin resa och jag tror han speedar ner alla till slut. Spik! " / Hingsten.se
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Citat:
Då får du 2000kr tillbaka om du satsar 2kr = 200% av oddset Har du däremot flex som ger 10% så får du då 100kr tillbaka på samma omgång. Förklara gärna närmare hur du kommer fram till 20% så vi inte pratar om olika saker. För att gå OnT så måste väl Donald Duck Tooma få vinna nu med EA i sulkyn och nerstruken till spår 5. Senast redigerad av sigh den 2013-06-12 klockan 14:57. |
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Tyckte att Its Amazing hade en fin uppgift framför sig idag men har mer och mer fått en känsla av att det blir ett passivt upplägg och snällt lopp och körning för en okej placering. Känslan blev än mer aktuell när jag såg att det är skor runt om som gäller idag.
|
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Citat:
Resterande pengar går till en Jackpot-trio som körs kanske ett par dagar senare. Dessa annonseras dock inte ut vad jag sett. Har bara sett vid ett par tillfällen att Trio har haft "ingen vinnare". |
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
a) Bra att spika i öppna lopp b) Tips från Chrille Eriksson (Pokermagazine - 60 milj in)
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
glöm inte 3 Västerbo Mixedloved i sista om den går barfota bak
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
De var lite ironi, men det är alltid svårt OCH kommer han till spets är loppet slut...dessutom tycker jag han fortfarande är medel som kusk - bättre än hanné och veijo men inte i klass med de bästa.
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Citat:
som alltid nästan. Mvh
|