Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-06-23, 20:53   #1
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

v64 måndag halmstad


ser spelintressant ut på Halmstad i dag och jag har redan hittat några drag som bör ha chans att vinna till en skaplig peng. Tänk på att det är jackpott ikväll och 3 miljoner att spela om...


avd1. Gissela ås är kvick ut och leder loppet hela vägen till banken, vann näst senast enkelt och möter i princip ingenting, bara en sjukdom eller galopp som kan sätta käppar hjulen för min vinnare.


avd2. Sofias Blush blir inte lätt att tas med om hon håller sig på benen kan mycket väl bli spets ut och slut. Pin Kronos har alltid lovat mycket och näst senast lovade mycket. Är hästen på humör lär det gå undan till slut.


avd3. Twings Voici speedade bra till 2a platsen senast och hade kanske för långt fram för att det skulle bli segeraktuellt, men insatsen gav mersmak och vi lär nog få se ett offensivt upplägg idag. To Perfektion hade mycket att åka med senast men fick upp farten lite väl för sent hade annars kunnat vara med i segerstriden med fritt lite tidigare. Åke har vässat. Flirting silvio gav sig precis på linjen blev trött gjorde det annars bra upploppet ned och en rygg resa nu skulle nog vara gynnsamt, lucka till slut så....



avd4. Stensro Novia tar spets och leder sedan så länge lampan lyser, åkte dit ganska på linjen senast, mildare motstånd nu och med klaff kan hästen säkerligen vinna loppet. Inga monster med nu. Turbo Sweden var riktigt bra när han vann utvändigt om ledaren, jag tycker jag ser kvaliteer i honom och det finns mer att hämta framöver. Risk att man hamnar dåligt till eller får en dålig rygg till upploppet men eftersom insatsen senast gav bra formbesked så tycker jag ändå han känns tidig i denna klass.



avd5. Lass Inspiration var riktigt duktig utvändigt om ledaren senast och ska ha en eloge för den insatsen, hästen är mycket startsnabb och vinner sina flesta lopp i den positionen, jag har inte statistiken här men jag tror hästen har vunnit 12 ggr av 15 den suttit i spets vilket är en ganska så hög siffra. Toppform, perfekt läge snacka om spelvärde. Jag vill gärna också betala för Lester som mötte Nesta Effe m.fl för tre starter sedan, visade då fin form och med tanke på gänget han mötte då och nu är stor skillnad. Hästen gick åkandes som 4a och hade kunnat blanda sig i striden om man hade kört mer offensivt på hästen 200 kvar. Vejo sade då också efter loppet att det var troligen 2a platsen troligen segern som rök. Möter inte samma kvalite av motstånd nu. Helt bortglömd idags läget och jag säger bara glöm inte honom. Perfekt spår idag.





avd6. Kemas Magic är inte så snabb som många tror men det spelar nog ingen roll för det låter på de flesta håll att man kan tänka sig att släppa till denne kapable kille och i spets blir han nog svårslagen. Men han är inte alltid helt klockren därför garderar jag upp honom med några roliga ideer. Runnaway trivs bra när han startar i Sverige, kunde aldrig hota vinnaren senast men visade form och visar att han är speedig, han är i fint skick för dagen och man andas en viss optimism från stallet. Diva Hönez är mycket bättre än raden, för tre starter sedan fick man dra tåget sista 800 men drev bara på och vann ohotad, såg väldigt bra ut från sidan, fick perfekt läge idag och slipper att göra allt själv denna gången, med klaff får de andra vara bra för hon är mycket streckvärd idag. Abra Dimanche såg fin ut som 4a näst senast och hade mycket mer kvar i linorna men kom loss för sent. Smygläge nu och med klaff och rätta stigar under anfallet kan han ta i riktigt bra.

Chanslappen...

Ordinarie Reserver
V64-1 1, 4
V64-2 5
V64-3 3, 4, 5, 6, 7, 8
V64-4 3
V64-5 2
V64-6 6, 8, 10
36 rader x 1 x 1,00 kr = 36,00 kr

2013 TSN: C38A 1A15 **** 0101

Nu sitter den men vad ger den?

Sunda lappen..
avd1. 4 Gissela ås (1-3)
avd2. 5-6
avd3. 3-5-6
avd4. 1-15
avd5. 2-4
avd6. 3-6-8-9
= 96 kr


DD1. 4
DD2. 6-8
* 75

DD1. 4
DD2. 3-9
* 25


DD1. 2 Lester
DD2. 3-6-8-9-10
* 20




Lycka till...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
crossbow (+5), mobiltrav (+4)

Senast redigerad av Klanke den 2013-06-24 klockan 16:15.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-23, 22:39   #2
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

http://spelguiden.se/sg2/docs/Spelgu...0000%20V64.pdf
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-23, 22:47   #3
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

Lite intevjuver och annat..

Måndagstravet i Halmstad gästas av tre Stig H-hästar. Tränarens kommentarer:
Sophias Blush (Lopp 4, V64-2)
- Efter vinsten i ett kval till Drottningens Pris har det blivit tunt med utdelning för hennes del. Den här uppgiften tycker jag dock ser ganska lämplig ut. Hon hetsade upp sig och felade i Köpenhamn senast, men fullföljde riktigt bra som fyra. Vanligtvis är Sophias Blush stabil och sköter hon sig nu, troligtvis barfota fram igen, så tror jag att hon gör ett bra lopp. Hon ska räknas.


Detta skrev man för 3 veckor sedan..

Flirtin Silvio blev för vass bakom bilen näst senast och galoppen var svår att undgå. Startade på Tingsryd och kördes mot seger men höll tappert till 2a platsen. Gick nytt rekord över distansen. Nu laddas hon mot stosprinter kval om 3v. (vilket tyder på måndag)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alle (+5)
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-23, 23:36   #4
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 1 492
Sharp$: 15633
Standard

Programtipset från Mantorp.
Sidan 12.

http://www.halmstadtravet.com/Media/...am%2024%20juni
elwiz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-23, 23:39   #5
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 1 492
Sharp$: 15633
Standard

Glöm inte Lester i avd 5........
elwiz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-24, 08:00   #6
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 391
Sharp$: 13249
Standard

Kanon lopp på Halmstad ikväll

Gisela Ås & Sophias Blush spikar

Mitt rens är Danne Fame Avd6
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-24, 08:29   #7
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

ett av dagens bästa drag anser jag SOFFI NOCK är...kapabel häst kraftigt på väg uppåt.....
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-24, 09:17   #8
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Göteborg
Inlägg: 275
Sharp$: 1
Standard

Online d'Amour i sista med Johnny Takter i sulkyn - hello liksom. Nomea Sas i fjärde gillar jag också fast har ingen koll på hur hon står sig i loppet riktigt.
jopase är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-24, 12:36   #9
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

Jake face i fjärde.. gjort en start i ny regi.. det är en riktigt bra häst som inte fått till det riktigt tidigare!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-24, 12:40   #10
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

Varför är det jackpott? förra veckan var det ju utdelning på 4 rätt??

Är det från söndagen eller??

Nu är jag förvirrad!

Senast redigerad av alle den 2013-06-24 klockan 12:41.
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-24, 12:49   #11
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
Varför är det jackpott? förra veckan var det ju utdelning på 4 rätt??

Är det från söndagen eller??

Nu är jag förvirrad!
ja går vidare direkt numera till nästa .....
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-24, 12:55   #12
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 231
Sharp$: 1009
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
ser spelintressant ut på Halmstad i dag och jag har redan hittat några drag som bör ha chans att vinna till en skaplig peng. Tänk på att det är jackpott ikväll och 3 miljoner att spela om...


avd1. Gissela ås är kvick ut och leder loppet hela vägen till banken, vann näst senast enkelt och möter i princip ingenting, bara en sjukdom eller galopp som kan sätta käppar hjulen för min vinnare.


avd2. Sofias Blush blir inte lätt att tas med om hon håller sig på benen kan mycket väl bli spets ut och slut. Pin Kronos har alltid lovat mycket och näst senast lovade mycket. Är hästen på humör lär det gå undan till slut.


avd3. Twings Voici speedade bra till 2a platsen senast och hade kanske för långt fram för att det skulle bli segeraktuellt, men insatsen gav mersmak och vi lär nog få se ett offensivt upplägg idag. To Perfektion hade mycket att åka med senast men fick upp farten lite väl för sent hade annars kunnat vara med i segerstriden med fritt lite tidigare. Åke har vässat. Flirting silvio gav sig precis på linjen blev trött gjorde det annars bra upploppet ned och en rygg resa nu skulle nog vara gynnsamt, lucka till slut så....



avd4. Stensro Novia tar spets och leder sedan så länge lampan lyser, åkte dit ganska på linjen senast, mildare motstånd nu och med klaff kan hästen säkerligen vinna loppet. Inga monster med nu. Turbo Sweden var riktigt bra när han vann utvändigt om ledaren, jag tycker jag ser kvaliteer i honom och det finns mer att hämta framöver. Risk att man hamnar dåligt till eller får en dålig rygg till upploppet men eftersom insatsen senast gav bra formbesked så tycker jag ändå han känns tidig i denna klass.



avd5. Lass Inspiration var riktigt duktig utvändigt om ledaren senast och ska ha en eloge för den insatsen, hästen är mycket startsnabb och vinner sina flesta lopp i den positionen, jag har inte statistiken här men jag tror hästen har vunnit 12 ggr av 15 den suttit i spets vilket är en ganska så hög siffra. Toppform, perfekt läge snacka om spelvärde. Jag vill gärna också betala för Lester som mötte Nesta Effe m.fl för tre starter sedan, visade då fin form och med tanke på gänget han mötte då och nu är stor skillnad. Hästen gick åkandes som 4a och hade kunnat blanda sig i striden om man hade kört mer offensivt på hästen 200 kvar. Vejo sade då också efter loppet att det var troligen 2a platsen troligen segern som rök. Möter inte samma kvalite av motstånd nu. Helt bortglömd idags läget och jag säger bara glöm inte honom. Perfekt spår idag.





avd6. Kemas Magic är inte så snabb som många tror men det spelar nog ingen roll för det låter på de flesta håll att man kan tänka sig att släppa till denne kapable kille och i spets blir han nog svårslagen. Men han är inte alltid helt klockren därför garderar jag upp honom med några roliga ideer. Runnaway trivs bra när han startar i Sverige, kunde aldrig hota vinnaren senast men visade form och visar att han är speedig, han är i fint skick för dagen och man andas en viss optimism från stallet. Diva Hönez är mycket bättre än raden, för tre starter sedan fick man dra tåget sista 800 men drev bara på och vann ohotad, såg väldigt bra ut från sidan, fick perfekt läge idag och slipper att göra allt själv denna gången, med klaff får de andra vara bra för hon är mycket streckvärd idag. Abra Dimanche såg fin ut som 4a näst senast och hade mycket mer kvar i linorna men kom loss för sent. Smygläge nu och med klaff och rätta stigar under anfallet kan han ta i riktigt bra.


Nu sitter den men vad ger den?


avd1. 4 Gissela ås (1-3)
avd2. 5-6
avd3. 3-5-6
avd4. 1-15
avd5. 2-4
avd6. 3-6-8-9
= 96 kr


DD1. 4
DD2. 6-8
* 75

DD1. 4
DD2. 3-9
* 25


DD1. 2 Lester
DD2. 3-6-8-9
* 25


Lycka till...

turbo sweden och lass inspiration gick inte utvändigt ledaren i sina senaste starter. Abra Dimanches fjärdeplats näst senast var för elva månader sedan...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
thesaints (+5)
kallekula är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-24, 12:59   #13
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
ja går vidare direkt numera till nästa .....
Jaha, så det är alltså från Rättvik i lördags?

Fan va korkat ifall det är så.. känns ju som atg förlorar lite på de
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-24, 13:01   #14
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
Jaha, så det är alltså från Rättvik i lördags?

Fan va korkat ifall det är så.. känns ju som atg förlorar lite på de
kanske..men så är det! ska sätta den ikväll....SOFFI NOCK spik är dags för den har absolut kapacitet att vinna ett sånt här lopp lätt....perfekt läge perfekt kusk....jag känner även ägarna....roligt folk...
__________________
@laxdasen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
drakdead (+5)
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-24, 13:04   #15
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
kanske..men så är det! ska sätta den ikväll....SOFFI NOCK spik är dags för den har absolut kapacitet att vinna ett sånt här lopp lätt....perfekt läge perfekt kusk....jag känner även ägarna....roligt folk...
Kul skräll! Den ska jag ta med

Online d'Amour är mitt drag ikv, om inte Uhrberg med kemas magic får sitta och bestämma tror jag han har en mycket god chans att vinna sista avd!

Ska även va på plats ikv, så ska bli riktigt trevligt!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td