Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-07-12, 12:33   #31
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 670
Sharp$: 2639
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stall 4 Visa inlägg
Förstår inte allt snack om Jonny B.Kemp. Har ju åkt med i alla lopp o aldrig gjort ett handtag. Det är ju kusk-insatsen av Johan som är bra. Tror den är mycket svår att få först i loppet. Typiskt flockdjur, därav alla andraplatser och raket spurter.
Köras i ledningen? Visst men det testar de aldrig mer igen. Den åker dit då för det finns alltid någon som åkt med. Rocky Winner är stenklar om jag visste att den fick dödens. Men släpper Johan blir Jonny B. stenklar med lucka 50 kvar.

mitt bidrag den vecka inlämnat onsdag

1 2,3,6,8,9
2 1,4,5,11
3 3,4,6,7,9,11
4 3
5 5
6 1,3,5,6,7,9
7 2,3,5,10

2880 rader

Ps. Kommer ej svara på några påhopp om ovanstående text. Har semester
Det blir inget påhopp, tror du har helt rätt, Rocky winner är en fan så mycket bättre häst än Jonny B Kemp, segerprocenten på Svanens är 42, JBK har orkat upp till 15%, säger en del. För mig är valet hur enkelt som helst, spik nr 3!!
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-12, 13:19   #32
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Har aldrig förstått och kommer aldrig att förstå varför folk vill spika i ett 2hästarslopp?
Det viktiga är att få RÄTT i loppet, inte att halvera systemkostanden tvunget.

Om bara 2 hästar kan vinna och är överlägsna de andra, varför inte bara ta de 2 och gå vidare, speciellt i en omgång då det finns många bra spikbud senare?

Det är ok att falla på en 5%are man inte trodde på och hade typ 8a i ranken då man spikar. Det är INTE ok att falla på häst nr 2 i ett 2hästarslopp då man tvunget skulle spika 1/2 som kunde vinna loppet...

Iaf i min bok =) Men tycke o smak är ju olika, som med allt annat!


F.Ö. så tycker jag esterella dorada och deuxen i sista är bra skrällar =)
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-12, 13:22   #33
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tomtom2 Visa inlägg
Det blir inget påhopp, tror du har helt rätt, Rocky winner är en fan så mycket bättre häst än Jonny B Kemp, segerprocenten på Svanens är 42, JBK har orkat upp till 15%, säger en del. För mig är valet hur enkelt som helst, spik nr 3!!
Utan att på något sätt prata om respektive hästars chans på lördag så måste jag ändå kommentera segerprocenten. Tycker den är fullständigt betydelselös i detta fallen. Johnny B Kemp va ju ute gång på gång i fyraåringseliten och silverdivisionslopp förra året. Hade han haft en segerprocent på 41 i det motståndet hade hästen varit med i diverse storlopp i år istället.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-12, 13:50   #34
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 398
Sharp$: 14204
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Har aldrig förstått och kommer aldrig att förstå varför folk vill spika i ett 2hästarslopp?
Det viktiga är att få RÄTT i loppet, inte att halvera systemkostanden tvunget.

Om bara 2 hästar kan vinna och är överlägsna de andra, varför inte bara ta de 2 och gå vidare, speciellt i en omgång då det finns många bra spikbud senare?

Det är ok att falla på en 5%are man inte trodde på och hade typ 8a i ranken då man spikar. Det är INTE ok att falla på häst nr 2 i ett 2hästarslopp då man tvunget skulle spika 1/2 som kunde vinna loppet...

Iaf i min bok =) Men tycke o smak är ju olika, som med allt annat!


F.Ö. så tycker jag esterella dorada och deuxen i sista är bra skrällar =)
Håller med har aldrig förståt resonemanget att man dubblar. Anser man att det står mellan 2 på pappret är det inte så mycket att bråka om.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+10), Migge (+1)
flaque är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-12, 13:57   #35
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Utan att på något sätt prata om respektive hästars chans på lördag så måste jag ändå kommentera segerprocenten. Tycker den är fullständigt betydelselös i detta fallen. Johnny B Kemp va ju ute gång på gång i fyraåringseliten och silverdivisionslopp förra året. Hade han haft en segerprocent på 41 i det motståndet hade hästen varit med i diverse storlopp i år istället.
Rocky Winner e ju inte direkt någon skithäst från första början heller
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-12, 14:05   #36
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Rocky Winner e ju inte direkt någon skithäst från första början heller
Ingen som påstått det. Och den va ute i bra motstånd ibland också förra året. Men vann inte dom loppen heller.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-12, 15:57   #37
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 159
Sharp$: 631
Standard

xxx ej tillåtet. //KP
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
solum (+20), mr_stylez (+5)
benny28hbg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-12, 18:46   #38
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av flaque Visa inlägg
Håller med har aldrig förståt resonemanget att man dubblar. Anser man att det står mellan 2 på pappret är det inte så mycket att bråka om.
Det är ju plånboken som snackar
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-12, 18:48   #39
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

Spiken: Rocky Winner. är för bra för dessa. Vann ett silverförsök näst senast och övertygade stort. Tuffare senast i finalen men avgjorde på styrka. Åke har hävdat att detta är en häst för Guld framöver. Jag tycket att det såg bättre ut senast än det egentligen var på Johnny b kemp. Rocky är en bättre häst som egentligen står billigt inne i loppet...


Chansspiken: Val ´d amour hade 2 sekunder kvar senast i linorna... Stallets personal säger "stenklar" jag ryggar....33%


Dragen:

Fambaron 10% kan leda loppet hela vägen med uffe.. avd2

Västerbro Europe spetsar och körs där? 8% avd3

Jittanes är bättre än raden, har varit tvåa bakom bl.a Chigaco och nära denne i mål också. Gillar att smyga i draget, ej tom senast. 3% är bra.


God tur!
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-12, 19:09   #40
 
mijo14s avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Ystad
Inlägg: 1 373
Sharp$: 1805
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Bara onödigt att spekulera i annat än Rocky winner seger i första. Isåfall är det bred gardering som gäller. Rocky har vunnit silver försök samt silver final. MEN startar fortfarande i ännu ett silver försök.

Spik och bläddra vidare istället
"Va fan e han kvar i silver", vad min tanke när jag såg startlistan...SPIK!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
capone (+1), Klanke (+1)
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-12, 20:14   #41
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 66
Sharp$: 3912
Standard

mitt förslag till vinst
Registrerat spel

Datum: Lördag 2013-07-13
Bana: Årjäng
Spelform: V75, omg. 32

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 2, 3 (9)
2 4, 5, 9, 11 (7)
3 4, 6, 7, 8 (3)
4 3, 4, 5, 11, 12 (6)
5 14 Val d'Amour (5)
6 1 Salsa Knight (11)
7 2, 3, 5, 9, 10 (4)

Vadet gäller startnummer

800 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 400,00 kr
ajvide är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-12, 21:41   #42
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 850
Sharp$: 8048
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Har aldrig förstått och kommer aldrig att förstå varför folk vill spika i ett 2hästarslopp?
Det viktiga är att få RÄTT i loppet, inte att halvera systemkostanden tvunget.

Om bara 2 hästar kan vinna och är överlägsna de andra, varför inte bara ta de 2 och gå vidare, speciellt i en omgång då det finns många bra spikbud senare?

Det är ok att falla på en 5%are man inte trodde på och hade typ 8a i ranken då man spikar. Det är INTE ok att falla på häst nr 2 i ett 2hästarslopp då man tvunget skulle spika 1/2 som kunde vinna loppet...

Iaf i min bok =) Men tycke o smak är ju olika, som med allt annat!


F.Ö. så tycker jag esterella dorada och deuxen i sista är bra skrällar =)
Du har inte hört/läst Benny Haags travbibel förstår jag. I ett lopp där det står emellan två hästar alltid spik.
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-12, 21:47   #43
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 850
Sharp$: 8048
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Bara onödigt att spekulera i annat än Rocky winner seger i första. Isåfall är det bred gardering som gäller. Rocky har vunnit silver försök samt silver final. MEN startar fortfarande i ännu ett silver försök.

Spik och bläddra vidare istället
Vinnarspel till 3.5 finns att hämta....
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-12, 21:48   #44
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: hälsingland
Inlägg: 489
Sharp$: 8
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hammering Visa inlägg
Va till stall J,O,Persson idag får utförligare info på fredag om stallets chanser i helgen, info kommer fre kväll
Stallet var nästan tomt halva Gänget har dragit te Årjäng supertidigt på möran,, andra gänget med persson i spetsen va i hoting,, så stallets katt får stå för tipsen till den här starten!!! nä skämt åsido på på onsdagen var väl inte stallet jättehoppfulla att kunna rubba Lome Brage som med stor sannolikhet körs till ledningen blir ju svår att rå på MEN missar Erik,, Lome hoppar,, kan nästan vem som helst vinna? Lessen för dessa dåliga tips men ingen vill sticka ut hakan ock haussa "sin" häst nå extra,, Lome i dagsläget 79% om den nu är så klar som alla tror så är 79% inte så illa MEN blir det Järvsöfaks % på den så garderas den på ren skär vrånga
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lepadd (+2)
hammering är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-12, 22:11   #45
 
Hoyas avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 66
Sharp$: 769
Standard

Avd Ordinarie hästar
1 2, 3
2 5 Lome Brage*
3 3, 4, 7, 10
4 1, 3, 6, 11, 12
5 5, 12
6 1, 4, 6, 11, 12
7 2, 3, 5, 7, 10

Vadet gäller startnummer

2 000 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 1 000,00 kr
Hoya är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td