Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-07-11, 18:49   #1
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

V4 - Hoting fredag 12 juli.


Dessa SS intervjuer till V4 kom precis på mailen.

__________________________________________________ ___________

Hoting står för lunchtravet denna fredag och våra norrlandstränare tar chansen!



Robert Bergh skickar två hästar till lunchen på Hoting och berättar så här om dem:


- 6 Valnes Dilbaeighter (V4-2) gjorde första starten för mig senast och var rätt bra tycker jag, det har nämligen varit svårt att få upp rätta orken i henne och vi har jobbat länge med hästen. Det är annars en rätt trevlig och skötsam typ. Med loppet i kroppen känns det också som att hon gått framåt en del i jobben och från och med nu bör det kunna gå i rätt riktning hela tiden som det känns. Springspår är väl ok men inte mer, hon kan vara lite spänd första 200 m och det är nog ingen raketstart att vänta, men samtidigt tror jag att hon i alla fall ska sköta sig härifrån. Vi gör inga ändringar, och när hon väl travat in sig så är hon inte svårkörd för lärling.


- 3 Tricoloren (V4-3) har bra form och svarade för en bra långspurt sist. Han vinner kanske inte så ofta men det känns som att han står på tur och när vi nu beger oss till Hoting så ska det väl kunna vara bra läge? Vi gör inga ändringar på honom heller och där är jag klar optimist, det är den bättre chansen av mina två, menar Bergh.



Jan-Olov Persson har två hästar med på Hoting, och han har till och med övernattat med dem då det är långt att åka. Janne inleder faktiskt med ett varmblod!


- 4 Capac Boko (V4-2) är riktigt lovande tycker jag, han har kommit igång lite sent men gör det riktigt bra på banan. Han inledde hos Nurmos men hade stora skadeproblem och kom aldrig till start där, jag har sedan haft honom sedan årsskiftet men då hade han bara stått på box och det har tagit tid att bygga upp honom. I debuten fick han inte vinna trots att han gick 1.16 men mötte en kanon då som har tre raka nu. I starten efter vann han lätt innan han senast hoppade från början men reparerade bra. Hästen är lite stor och orutinerad och spår fyra fällde honom senast, så det är naturligtvis ett jättedåligt läge även den här gången, men nu är vi mer beredda och det är bara att ta det lite lugnt så hoppas jag att han i alla fall ska ta sig iväg felfritt. Han går med skor och samma grejer och det känns som typen av häst som borde hävda sig bra här så jag är optimist.


- 7 Järvsö Expressen (V4-4) är konstig! Han hade sju raka ett tag och då var jag förvånad över det, nu radar han upp galopperna istället och det är lika förvånande det. Han kändes rätt hyfsad i comebacken senast men hoppade i striden. Han känns inte osäker men det är som att han fegar ur ibland. Efter det har det gått några veckor igen men det har inte varit några fel på honom utan vi har tränat på lite och försökt få honom lite starkare i kroppen. Sist gick han med skor men nu blir det troligen optimala barfota bak. Jag tror dock inte att det är där det sitter utan han måste också skärpa till sig mentalt. Jag hoppas han gör ett bra lopp och fartmässigt kan han duga en bit men så länge han inte är sig lik riktigt så är det svårt att riktigt tro på honom, menar Janne.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-12, 06:35   #2
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 1 492
Sharp$: 15633
Standard

Avd1) 1 Mr Wiseman skall gå med skor och kommer att bli säkrare och startsnabbare med dessa. Jag spikar då jag tror det håller runt om.

Avd2) chansar bort favvon(stor å klumpig från spår 4), 8 Backes Giganten med några lopp ikroppen, 2 Yourdreamsmyreality står på tur för seger, 14 Rocky Lavec så klart då Märtas hästar alltid brukar leverera.

Avd3) 1 Melina Beauty spets o slut, gjorde ett bra lopp senast på dannero som 3:a och med ove a upp så är det klart.

Avd4) Chansar lite, 7 Järvsö expressen kanske sköter sig, 6 Moeblixten har sina ljusa stunder, 14 Tyvinn jämn å bra med lite fart.
elwiz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-12, 07:43   #3
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Mr wisemen, diva håleryd och odin vategård är alla hyfsade ut bakom bilen.
Skull ryggradslösa robert skoglund köra tror jag han tar ledningen, men den människan är så långt från tävlingsmänniska man kan komma.
Kör han sitter garanterat diva håleryd i spets efter 300 m, då blötdjuret kommer kasta sig på rygg och släppa, som alltid.
Annars kan det bli hårdare, men jag tror diva kanske kan ta sig förbi i alla fall.
Då tror jag diva vinner.
Motbud tycker jag photofinish fh och elles w fill är.
Kommer inte diva håleryd förbi mr wisemen är det en favorit i fara.
Eftersom det kan bli så, och hon är streckad på 76% känns garderingen given.
Mr wisemen tycker jag är blöt, ett flockdjur som inte vill vinna, dålig skalle verkar det som.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-12, 08:41   #4
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

I andra är Capac Boko bästa hästen, men den galopperade senast från fjärde och som favorit ska den garderas.
Tyvärr är det grymt svårt bakom.
Valnes Dilbeightr gick bra efter lucka senast.
Kongroa, More Muscles och Digital Future har alla gjort bra avslutningar på slutet.
Backes Giganten såg lite seg ut men gick anständigt, värd ett streck.
Rocky Lavec avslutade bra i dåligt gäng senast.
Antingen spikar man JOP eller så blir det många....
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-12, 09:05   #5
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Gravel Concrete tror jag tar spets och då ska den räknas.
Blir det körning mot Melina Beauty gynnar det Global Millionaire som är fruktansvärt stark.
Tricoloren och Jailhouse Diablo har gått bra på slutet, och åtminstone Tricoloren är given på kupongen.
Men Global Millionaire är ju fantastiskt spelvärd till 13%, förutsatt att det blir lite körning.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-12, 09:07   #6
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Göteborg
Inlägg: 275
Sharp$: 1
Standard

Spelform: Lunch Dubbel, omg. 384

Avd Ordinarie hästar
1 1 Kithara
2 1 Melina Beauty

20,00 kr, har ärligt talat aldrig hört talas om Hoting förut. 75 gånger pengarna på dagens tokdubbel.
jopase är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-12, 09:24   #7
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Björlisvarten är så startsnabb att han är ifatt starhästarna efter 50m.
Jag tror han sitter i spets efter ett par hundra meter och sedan vinner han.
Vill man gardera tycker jag 6,4,5 ligger närmast till hands.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-12, 09:26   #8
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jopase Visa inlägg
Spelform: Lunch Dubbel, omg. 384

Avd Ordinarie hästar
1 1 Kithara
2 1 Melina Beauty

20,00 kr, har ärligt talat aldrig hört talas om Hoting förut. 75 gånger pengarna på dagens tokdubbel.
Hoting är fint.
Sommarbana, kör 3 tävlingar på 8 dagar om jag inte missminner mig.
Älven rinner precis nedanför uterestaurangen.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
jopase (+2)
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-12, 09:28   #9
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

Jag tycker det ser öppet ut finns ingen given V4-spik å förhand trots att det likaväl kan ramla in fyra favoriter och ge en tvåhundring. Perssons i andra måste man gardera från ett fjärdespår öppet i tredje men 2 Global Millionaire ett måstestreck
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
putte64 (+5)
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-12, 09:33   #10
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Funderar på att lira såhär och hoppas favoriterna bränner i de tre första.

__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-12, 09:41   #11
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Ser bättre och bättre ut, favoriterna fortsätter att dra på sig streck.
Det kan bli bra betalt om de bränner.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-12, 09:56   #12
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 870
Sharp$: 1523
Standard

det blev en rad ändå...till v4 på hoting

jag hoppas favoriterna inte vinner.

1. 5
2. 1,2,3,4,5,6,8,10,11,12,14
3. 2
4. 2,4,5,6,7,8,10,12,14
lars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-12, 10:13   #13
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 391
Sharp$: 13249
Standard

LD1.Capac Boko såg fin ut efter galoppen i den senaste starten
LD2. Tricoloren har varit ute i tuffa lopp

LD 4 - 3
30:-
Ha en god dag i solen så laddar vi för KANONLOPP i kväll på Axevalla

21grader ute nu
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-12, 10:20   #14
 
Trinitys avatar
 
Reg.datum: jun 2012
Ort: Malmö
Inlägg: 2 525
Sharp$: 1401
Standard

Blev ett favoritbetonat system
1: 3
2: 2,4
3: 1,3,4
4: 5,6,7,12

Lycka till!
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-12, 10:38   #15
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 532
Sharp$: 11905
Standard

14 ggr på 1 Mr Wiseman i V4-inledningen (Unibet) måste väl vara ett ruggigt överodds!!!!
Alanya är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td