Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-08-10, 11:24   #61
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7866
Standard

1,3,6,9,12
2,4,12
1,3,4
1,2,7,10
11
15
2,3
360 rader.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-10, 11:27   #62
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: borlänge
Inlägg: 619
Sharp$: 937
Standard

Vinner Tresor D;Inverne i första om det blir körning?
leffa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-10, 11:30   #63
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7866
Standard

Förmodligen kommer den långt fram. Tar även med Greenstar som är riktigt vass sista biten. Självklart är båda totalt chanslösa om det inte blir körning.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Greenstar (+1)
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-10, 11:36   #64
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 22
Sharp$: 2735
Standard

Dagens mest intressanta är
Avd.2. 5 Love De Luxe BF runt om och jämkarvagn på.Frågan är om OAL kan hantera sulkyn och orka ligga bakåt på upploppet. Lär vara årets längsta ekipage i alla fall. Spets och slut. 10%.

Avd.4. 2 Pompano PL. Har garanterat ställt i ordning och borde ha en bra chans att köra sig till spets. Gasa hela vägen grabben16%.

Avd.5.5 Count Response 13.5 sista varvet senast. Verkar vara av rätta virket om Dagens klaring med Robban skulle ha en sämre dag är 11% riktigt smaskigt.
IrishLuck är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-10, 11:47   #65
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 678
Sharp$: 5208
Standard

På atg's hemsida skriver dem att G Melander har testat Månprinsen i 17tempo från start, och att han säger att han kunde kört 1,15 om han ville...

Låter väldigt farligt, jag räknade med den i typ 3e invändigt, nu kanske den kan hålla spets t.o.m. då får Hallsta och övriga vara väldigt bra!
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-10, 11:50   #66
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 678
Sharp$: 5208
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
När det gäller spetsen i femte skulle jag tippat Indian Four, men antagligen missar Olle starten som vanligt.
Lyckas Uffe bättre kanske han tar den.
Annars är mitt bud Quite Perfect med Ove, tror att alla tre av dessa är snabbare ut än Andreas Sisu, men de har ju å andra sidan inte Örjan i vagnen.
Kanske får Örjan bättre fart på den än jag sett tidigare ?


Quite Perfect kan bli farlig ja om den får spets, han var ju under isen sist men ska inte dömas på ett dåligt lopp.. kan bli så att man får ta med den med kanske.. synd det går som avd 5 det här loppet hade velat se lite provstarter här...
Tror dock Örjan får rätt bra fart på 1an ja, , sen kanske Örjan gör en Örjan och inte håller spets utan kör sitt vanliga smyglopp och släpper till först framme av 3,5 lr 7?
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-10, 11:51   #67
 
Reg.datum: feb 2013
Inlägg: 7
Sharp$: 1012
Standard

Hoppas vi på knallar
Avd-1: 6,9
Avd-2: 2,3,5,6,9,11,12
Avd-3: 3 Halsta Lotus
Avd-4: 6 Kiss Goodbye
Avd-5: 1,2,3,5,7,11,12,13,15
Avd-6: 7,8,9,10,11,14,15
Avd-7: 2,3
System: 1
1764 rader * 1 * 0,50 = 882 kr
Legendare är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-10, 12:02   #68
 
Reg.datum: feb 2013
Inlägg: 26
Sharp$: 453
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Kiss Goodbye omgångens klaraste....skönt att redan nu ha en som bara vinner...
Klarar hon distansen? Hästen var väl tränad av D. Meilink, om jag minns rätt, förut så hon borde vara bra grundtränad iaf. Funderar starkt på att spika.
spezzalizer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-10, 12:06   #69
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 2
Sharp$: 11
Standard

1-6-11
2-4-5
1-4
4-7-9-11
11-12-13
8-15
2

432 rk = 216 kr.
turbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-10, 12:21   #70
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 698
Standard

Spiken: Hallsta Lotus är svårslagen över distansen, såg finare ut än på länge senast, får bestämma i litet fält. Toppchans!

Dragen:
Intervju:

Zoccer Scot (V75-2) är bra i ordning och han kan räcka en bit med lite klaff på vägen. Han hade mycket krafter kvar när han galopperade i sista sväng senast. Han fick kalla ryggar och det blev lite trångt och när jag sedan skulle ta mig ut då slog han ihop och galopperade. Han hade gått en rätt så bra tid annars och tjänat bra pengar. Det är väl kanske inte förstahästen här men om man tar några streck ska han med. Han får ses som en outsider. Barfota runt om igen.

Check in Blågul var blek senast men har nu fått tuffare jobb inför västen, öppnar bra och siktar på ledarryggen. Viss chans på Open Strech. avd1.


Nalda vox är inte så tokig och kommer att ge Bradley en match om segern.


Bedövarna:

Simb Frizz som tog in längder senast på en Youpie i ordning. Tuffare jobb inför västen och detta. Kan med klaff och rätta stigar fälla samtliga. Gidde Palema avkomman har bra fart i sig. Pass upp!

Chakir är en speedkula som skulle gynnas om det blir tempo där framme, vinner lopp snart kanske idag om det klaffar 200%?


Avslaget:

Kiss Goodbye har förvisso 3 raka men risken är att det kommer att kosta för att nå tät och med tanke på att konkurrensen är i hårdaste lagret så är det också säkerligen tuffare att vinna... Öppet lopp där jag själv streckar "Alla" låg klass på loppet vilket ofta genererar i skrällar.

God tur!
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-10, 12:21   #71
 
Reg.datum: maj 2013
Ort: Stockholm
Inlägg: 23
Sharp$: 24
Standard

Tror Nahar är en dålig spik denna gång. Tog till galopp senast och Bergh ska laborera med balansen denna gång. Min vinnare i loppet är den starka Jacky Glide, men Cao Dai kan hinna fram. Hästen hade allt kvar senast, instängd.
Keke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-10, 12:25   #72
 
fusbars avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 900
Sharp$: 302
Standard

Omgångens bästa spik anser jag är 2 Outlaw Merci V75:7
Stallet är mycket uppåt och alla skor åker av idag. Det är bara och spika!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lillis (+5)
fusbar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-10, 12:28   #73
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 070
Sharp$: 5275
Standard

Registrerat spel I

1, 3, 6, 9, 11, 12 (4)
2, 3, 4, 5, 12 (1)
1, 3, 4, 5 (7)
1, 2, 6, 7, 10 (11)
11 Bradley (1)
15 Nahar (8)
2, 3, 12 (11)


Chansraden

6, 9
5 Love de Luxe
3 Hallsta Lotus
2, 6, 7
1, 11
1, 8, 9, 10, 15
2, 3

Totalt: 60,00 kr
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-10, 12:29   #74
 
Reg.datum: maj 2013
Ort: Stockholm
Inlägg: 23
Sharp$: 24
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Spiken: Hallsta Lotus är svårslagen över distansen, såg finare ut än på länge senast, får bestämma i litet fält. Toppchans!


Avslaget:

Kiss Goodbye har förvisso 3 raka men risken är att det kommer att kosta för att nå tät och med tanke på att konkurrensen är i hårdaste lagret så är det också säkerligen tuffare att vinna... Öppet lopp där jag själv streckar "Alla" låg klass på loppet vilket ofta genererar i skrällar.

God tur!
Det är klart att HL är förstahästen i loppet. Man skall dock tänka på att den finska Turbo Urpo blir bättre och bättre. Med lite strul för Hallsta Lotus kan den spurta till vinst.

Kan inte tro på Kiss Goodbye trots bra kusk, utan letar en skrällvinnare här. Den som kan överraska är Big Dog Online. Fick inte fritt i tid senast och kan för loppet nu.
Keke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-10, 12:32   #75
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 678
Sharp$: 5208
Standard

Zoccer scott kan nog bli farlig ja! =)

Men Simb Frizz förstår jag inte hur du menar, han tappade över upploppet på youpie, ca 2 längder kanske, youpie som dessutom hade mycket sparat i mål? Vi kan inte ha sett samma lopp där


Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Spiken: Hallsta Lotus är svårslagen över distansen, såg finare ut än på länge senast, får bestämma i litet fält. Toppchans!

Dragen:
Intervju:

Zoccer Scot (V75-2) är bra i ordning och han kan räcka en bit med lite klaff på vägen. Han hade mycket krafter kvar när han galopperade i sista sväng senast. Han fick kalla ryggar och det blev lite trångt och när jag sedan skulle ta mig ut då slog han ihop och galopperade. Han hade gått en rätt så bra tid annars och tjänat bra pengar. Det är väl kanske inte förstahästen här men om man tar några streck ska han med. Han får ses som en outsider. Barfota runt om igen.

Check in Blågul var blek senast men har nu fått tuffare jobb inför västen, öppnar bra och siktar på ledarryggen. Viss chans på Open Strech. avd1.


Nalda vox är inte så tokig och kommer att ge Bradley en match om segern.


Bedövarna:

Simb Frizz som tog in längder senast på en Youpie i ordning. Tuffare jobb inför västen och detta. Kan med klaff och rätta stigar fälla samtliga. Gidde Palema avkomman har bra fart i sig. Pass upp!

Chakir är en speedkula som skulle gynnas om det blir tempo där framme, vinner lopp snart kanske idag om det klaffar 200%?


Avslaget:

Kiss Goodbye har förvisso 3 raka men risken är att det kommer att kosta för att nå tät och med tanke på att konkurrensen är i hårdaste lagret så är det också säkerligen tuffare att vinna... Öppet lopp där jag själv streckar "Alla" låg klass på loppet vilket ofta genererar i skrällar.

God tur!
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td