Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-08-16, 08:57   #16
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mrmatteoo Visa inlägg
Tycker det finns klara frågetecken på båda dom mest streckade i sista. Le Mat tror jag blir över från start, sen krävs det lite tur. Overtaker By Sib vart hamnar han ifrån start ? Kan bli positionsproblem, någon ledning lär det väll inte bli härifrån. Känns inte som någon bra spik i mina ögon.
Johan kan trycka av sin häst från start, men galopprisken är stor då. Han litar nog mkt på sin häst. Antingen kör han för att ev. överta ledningen, eller så parkerar han i dödens , där han krossar allt! Han måste bara se till så att Le Mat inte hinner före, men ändå ingen katastrof.
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-16, 09:05   #17
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Åkes intervjuer på Aftonbladet.


Mina starthästar på V75 är fyra till antalet och jag tycker att det finns en bra vinstchans:

4PLUS
Twin’s Fairytail (V75-4) gjorde ett otroligt bra lopp senast. Det var synd att han blev utsvarad av en sämre häst och inte kom ner i dödens. I så fall hade han nog vunnit. Nu fick han en tung löpning men höll starkt och det är en mycket rejäl häst som har gått framåt och utvecklats på slutet. Han har varit fin i träningen efteråt och tagit det tuffa loppet på rätt sätt. Nu är det dåligt läge och från spår åtta är det alltid strulrisk. Men eftersom han är snabb ut kommer jag att prova från början och köra offensivt. Jag tycker att han är en bättre häst än Helge Zonett och får han ett inte alltför tungt lopp så räknar jag med bra vinstchans. Det blir fortsatt barfota runt om.


3PLUS
Helge Zonett (V75-4) galopperade senast utan att jag vet varför. Normalt sett är han inte osäker och han har tränat på som vanligt efteråt och ser bra ut i jobben. Jag vidhåller det jag sa tidigare att det är en häst under kraftig utveckling och han har varit klart förbättrad i loppen som han gick innan senaste starten. Näst senast var han med i en tuff öppning men kunde ändå spurta lite till slut. Han är snabb ut bakom bilen, kvickare ut än vad han är i voltstart, och läget är perfekt. På sin fina form tycker jag inte att man ska räkna bort honom. Det blir återigen barfota runt om.


2PLUS
Angelo (V75-3) var ute i ett tufft gäng senast och fick gå först i tredjespår sista 700 metrarna. Han blev trött till slut och gav sig men när de vinner på en tid under 1.10 går det inte att springa först i tredjespår på det viset. Så det var inte mycket att säga om. Hästen känns annars som han ska göra och var ju väldigt bra näst senast då han vann trots galopp. Men nu är han i guld för första gången och möter för tufft motstånd för att han ska ha någon vinstchans. Jag är nöjd om han tar en bra placering och tjänar pengar. Barfota runt om.

Clear Sign (V75-3) har bra form men otur med startspåret. Hästen är väldigt beroende av att få en bra resa och helst smyga med invändigt för att räcka. Då bjuder han till mycket bättre. Från spår åtta bakom bilen är det iskallt och han får försöka hitta ner och smyga med. Han får också sikta på att tjäna pengar. Eftersom hovarna är lite slitna kanske det blir skor runt om den här gången.
.
Åke Svanstedt
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-16, 09:15   #18
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 204
Sharp$: 1353
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spalato Visa inlägg
Johan kan trycka av sin häst från start, men galopprisken är stor då. Han litar nog mkt på sin häst. Antingen kör han för att ev. överta ledningen, eller så parkerar han i dödens , där han krossar allt! Han måste bara se till så att Le Mat inte hinner före, men ändå ingen katastrof.
Återstår att se , plockar nog bort både 1 och 7 på min lapp
Tycker spelvärdet på båda är lågt.
Men kanske får stå där med dumstruten på efter avd7
Mrmatteoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-16, 09:35   #19
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 80
Sharp$: 373
Standard

roligt med oscar nilsson bakom caliber t.t den har dunderform blir det överpace kan den bli löjligt farlig till slut
lejjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-16, 10:39   #20
 
mijo14s avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Ystad
Inlägg: 1 373
Sharp$: 1807
Standard

Tror inte det bli konstigare än såhär...

2 3
2
1
8
1 2 3 6 8 9 12
1 3 6 9
1 3 6 7 9

Kör på detta!
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-16, 12:04   #21
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 1 240
Sharp$: 3821
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Credit Fayline är ju riktigt snabb ut o jag tror knappast att någon annan kan flygla över, sedan körs han ju i spets...att Magnus Jakobsson spikar sig själv på "fem tippar v75" gör ju inte saken sämre
Känns som ett bra lopp att ta ställning i också med 4st hästar runt 40%. Jag kommer spika och har redan spelat vinnare till 4,5 som jag anser är mjcket högt. Känner mig säker på spets(ni som är osäkra kan ju även kolla hur han öppna under elitloppshelgen) och Örebro är en riktigt spetsbana. Bästa hästen, No Deal har fått omöjligt läge, democrat känns mest överstreckad och tycker intrycket varit dåligt senaste starterna och formen tycks vara nedåtgående. Värst emot är väl Kaka men tror ändå han får svårt att ta ner Credit från dödens.

Förövrigt en favoritbetonad omgång och jag kommer gå på flerbångar!
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-16, 14:33   #22
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Köpte in mig på ett andelsspel i Malmö (=100kr)
gjort av Åke

v75-1: 2.3.6.12 (9.4)
v75-2: 1.2 (3.4)
v75-3: 1.3.7.12 (5.9)
v75-4: 8 Twin´s Fairytail (6,3)
v75-5: 4.6.8 (2.12)
v75-6: 1.2.3.9 (6.4)
v75-7: 1.3.6.7.9 (4.11)

1920 rader / 960kr
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-16, 14:36   #23
 
Grogg12s avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 502
Sharp$: 410


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spalato Visa inlägg
Köpte in mig på ett andelsspel i Malmö (=100kr)
gjort av Åke

v75-1: 2.3.6.12 (9.4)
v75-2: 1.2 (3.4)
v75-3: 1.3.7.12 (5.9)
v75-4: 8 Twin´s Fairytail (6,3)
v75-5: 4.6.8 (2.12)
v75-6: 1.2.3.9 (6.4)
v75-7: 1.3.6.7.9 (4.11)

1920 rader / 960kr
Vilken Åke? Svanstedt eller?
Grogg12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-16, 14:57   #24
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grogg12 Visa inlägg
Vilken Åke? Svanstedt eller?
Nej inte den Åke du syftar på hehehe
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-16, 15:00   #25
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spalato Visa inlägg
Nej inte den Åke du syftar på hehehe
Men med tanke på hans intervjuer inför morgondagen så kunde man trott det, med den spiken

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-16, 15:22   #26
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 678
Sharp$: 5208
Standard

Alltid härligt med finaler! Längre analys av loppen kommer senare ikväll, men det finns ju några guldkorn redan nu, som exempelvis My Ovi, Esterella Dorada och Framförallt Blue Rock i toppslag till patetiska 7% just nu... helt given spik om den håller sig under 15% för mig, sett till streckvärde....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-16, 16:43   #27
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

årets klaraste tvilling i v75-2. 2-4. Ska lasta obegr ....var länge sen jag var så säker! nu ska det sjöas!!!!!!!!!!
__________________
@laxdasen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kennyvirre (+1)
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-16, 17:13   #28
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 326
Sharp$: 2496
Standard

Är det inte dags för 2 Credit Fayline i V75 1?! Bra spik att inleda med eller hur...? Lycka till med era spel!
Nedomansky är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-16, 17:46   #29
 
Reg.datum: dec 2011
Ort: Uppsala
Inlägg: 866
Sharp$: 7826
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky Visa inlägg
Är det inte dags för 2 Credit Fayline i V75 1?! Bra spik att inleda med eller hur...? Lycka till med era spel!
Lite Info ang 2 Credit Fayline V75-1.

Jag tycker att han måste ha rätt så bra chans, även om det så klart är tufft i en V75-final.
Han var riktigt bra senast tycker jag och han känns mycket fin efter loppet så han skall vara minst lika bra nu.
Vi fick bästa läget och jag tror nog att jag kan hålla ut Democrat från början och tanken är helt klart att köra i ledningen, vi kör tills de bär ut oss!
Om han är bättre på 1600?
Jo han har väl gjort sina bästa lopp på sprinterdistans, men han har inga som helst problem med full väg heller, inte i den form han har för dagen i alla fall och han biter ifrån sig fint i ledningen.
Jag ändrar inget på honom, det blir barfota runtom och norskt huvudlag och jag hoppas leda hela vägen.
hanscrispi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-16, 20:08   #30
 
AbbeAces avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Skåne L-A
Inlägg: 979
Sharp$: 524
Standard

LIRAREN


Nedan bjuder vi på rankingen och analysen av den kluriga V75-avslutningen.



Avdelning: 7



Ranking

A: 7-1

B: 10-9-3-11-6-2-4-12-8-5

C: -



ANALYSEN

På dagskapacitet sticker favoritduon ut en del och har man dåligt med streck kvar att lägga i epilogen behöver det inte vara fel att låsa på dessa. Vi anser dock att båda har mer eller mindre besvärande lägen och tycker att det ser värst ut för den trolige favoriten 1 Le Mat. Han löper en stor risk att blir över från början och då i princip samtliga utvändigt är startsnabba bör de ha en vettig chans att hålla kvar honom på innerspår. De vet också att deras egen chans att vinna loppet ökar om Le Mat aldrig får se dagens ljus… Det är på grund av detta som vi tar bort honom på DD-spelet men givetvis ska han streckas på V75. Att tipsettan istället går till 7 Overtaker By Sib beror på att han åtminstone har loppet i sina egna händer från det tråkiga läget och han har verkligen visat att han går med alla upplägg. Vi tror dessutom på hygglig chans till att han kan överta ledningen och då är extremt mycket vunnet. Faktum kvarstår dock att båda har kluriga lägen och bakom är det vidöppet, av denna enkla anledning väljer vi att måla på rejält!R
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td