Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-08-21, 14:28   #31
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 931
Sharp$: 20
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av clarund Visa inlägg
Katla låter inge vidare... stall med tveksam form och en häst som inte travat bra i år... osvuret är bäst men schas !
Ludde har form, Peter har form nån av dem, lås eller spik.
Kan vara så, men litar på att Örjan löser det.
Å andra sidan är det långt kvar till V86 börjar, så man kanske hittar något bättre spik förslag
dzeno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-21, 14:36   #32
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 2 837
Sharp$: 4815
Standard

for vores del only v5 deles med 6


V5



SOLVALLA
21.08.2013




V5-1: 2,3,6,7,8
V5-2: 1,4,6,8,10
V5-3: 1,2,3,6,7,8
V5-4: 2,3,4,5,7,8,10,13
V5-5: 7



1200 :6=200 kr pr mand
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-21, 15:37   #33
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Glöm nu inte ta en Bacardi till kvällen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
clarund (+1)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-21, 15:39   #34
 
crossbows avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 685
Sharp$: 8831
Standard

SPORTBLADET:

V86-1

1 To Be Sir (Hans-Owe Sundberg) gör det bra, gammelhästen. Nu fick han ett bra läge och jag hoppas att han kan göra ett bra lopp på nytt. Trea, fyra ska han kunna vara. Om han går som han har gjort och det hoppas jag, säger Hans-Owe.

2 Fraternity Party (Carl-Erik Lindblom) nöter på bra men har haft lite otur. Gick helt okej på Åby. Har sett

sina bästa dagar men har hygglig form. Kan få ett bra lopp. Är kvick ut och vill ha ett lopp vid sargen i rygg. Det är inte omöjligt att han är trea eller fyra. Men han gör inte så mycket själv längre, säger Erik Berglöf.

3 Seabiscuit (Björn Goop) har fått ett lopp i kroppen och det är en riktigt kapabel häst. Kanske behöver något lopp till innan den fulla formen är där. Han har tränat på fint och ska gå framåt med det loppet han har fått. Ett bra läge och kommer göra ett bra lopp. Det är riktigt bra grundkapacitet och därmed bör han räknas, säger Clas-Göran ”CG” Björkroth hos Timo Nurmos.

4 Disco A.E. (Stefan Melander) är i grunden en topphäst men i år har det inte fungerat. Måste räknas.

5 Rano (Tony Wallin) är ett stort frågetecken. Jag har haft honom i ungefär två månader. Var konvalescent i en månad innan vi drog igång honom men är inte vässad på något sätt. Han känns fin men formen är ett stort frågetecken. Det känns ändå som om det ska finnas en del kvar i honom. Sedan är det bara att hoppas att han håller ihop nu, säger Fredrik Tengstad.

6 Prince Elliot (Erik Svensson) jagar matlapp. Allt är bra. Det är tufft. Senast var han fantastiskt bra. De här rår han inte på, säger Erik.

7 Cayenne Käbb (Erik Adielsson) skriver Stig H Johansson om i sin krönika.

8 Kaffir Face (Johnny Takter) är på väg uppåt. Han skulle ha startat i Göteborg men blev struken då. Han har tränat på bra och det är en häst som vi tror en del på i år. Kan behöva ett lopp i sig men har jobbat rätt bra och är ordentligt jobbad. Tog lite stryk av Frankrikreresan, säger Lars Thornberg i Lutfi Kolgjinis stall.

9 Tidied Accelerator (Örjan Kihlström) såg fin ut senast. Han är så stark att han kan krossa dem.

10 El Sueco (Johan Untersteiner) tycker jag faktiskt var riktigt bra i Skellefteå. Har tagit det loppet väldigt bra och ska gå framåt med det. Det känns spännande. Möter i alla fall hästar nu som har lika mycket pengar på sig. Det var ett tag sedan. Visst blev det ett bakspår men vi får testa i alla fall, säger Kristina Wiik.

V86-2

1 Fakir Håleryd (Johan Untersteiner) håller nyttig form och har ett bra smygläge. Är en typisk platskandidat, säger Peter Untersteiner.

2 M.T.Homer (Erik Adielsson) har stått över lite. Vi hade tänkt vara med i derby­kvalen. Får hoppas att han är skaplig. Vi får se var vi hamnar någonstans. Trea, fyra kan jag tänka mig, säger Jonny Stjernström.

3 Ottens Fighter (Jennifer Tillman) är det bara bra med. Har jobbat som vanligt. Det är ett bättre läge än förra gången. Tycker att min är bra. Tror alltid på chans med honom, säger Anna-Lena Bernhardsson.

4 Don Pedro (Per Lennartsson) började bra men haft svårare att få till det ett tag.

5 Crash and Burn (­Tony Wallin) gjorde ett ­hyfsat lopp senast. Är hyfsat snabb ut. Jag hoppas att han får en vettig position. Jag tycker i alla fall att han ska vara med på kupongen, säger Jan Oscarsson.

6 Shemeansbidness (Kim Eriksson) känns bra. I jobb och allting. Vi är optimistiska. Gjorde ett väldigt bra lopp på Eskilstuna. Bar­fota runt om och jänkarvagn. Hon är bra och ska vara med och slåss om det. Det blir framåt direkt med henne, säger Marcel Hjort.

7 Uppy Smiling (Bo Eklöf) är lite problemaktig. Har lite svårt att bestämma sig hur han ska bli. Men han har en djävulsk kapacitet. Sedan strular han till det för sig. Svår att ha perfekt i ordning hela tiden. Han är valpig fast han är fem år. Konstigt är det. Hoppas att han tar sig samman och går felfritt, säger Stellan Tidelius.

8 Dart William (Claes Sjöström) ser bra ut i alla fall. Jag hoppas att jag har tänkt rätt med distansen. Det känns som om det passar med långt. Jag har inte tittat i programmet, så jag vet inget om chanserna ännu, säger Christer Asplund.

9 Spring Break (Ulf Ohlsson) blandar och ger. Kan segerstrida om en bra dag.

10 Jullex Electra (­Fredrik B Larsson) var uppåt senast. Det verkar vara uppåtform och jag tror att hon gillar distansen. Men det är inte mer än max ett platsbud. Hon går som hon har gjort på slutet, säger Fredrik.

11 Ojos del Salado (Björn Goop) ser bra ut och är väl förberedd. Senast var det en miss bakom bilen som kusken får ta på sig. Han står så jäkla bra inne här och därför ville vi åka hit. Han är så stark och speedig, säger Lasse Nilsson.

12 Digital Motion (Örjan Kihlström) kan mer än han får fram. Helt fel läge nu.

V86-3

1 Gimeheaven Sisu (­Ville Karhulahti) fick ett bra ­läge igen. Har haft väldig otur med startspåren tidigare. Jag tror att formen är helt okej och jag tror på en bra prestation. Hon har mött årgångshästarna många gånger i år. Med i platsstriden, säger Petri Salmela.

2 Final Oak (Johan Untersteiner) var ruskigt, ­ruskigt bra senast. Vi hade helstängt huvudlag och jänkarvagn då och det blev som en ny häst. Han var verkligen superfin. Allting har varit jättebra med honom efter loppet. Vi kör barfota runt om med honom för första gången nu. Det blir spännande. Läget är bra. Jag tycker att han är en outsider i alla fall, säger Henrik Hoffman.

3 Ivar Sånna (Johnny Takter) är allt okej med. Han trallar på och gör det bra hela tiden. Inga förändringar. Han är ingen raket ut. Var lite bättre senast. Men hellre spår tre än spår åtta. Vi tränar på lite hårdare inför Kriteriekvalet. Så han är inte toppad för att vinna just det här loppet. Lär göra bra ifrån sig men är inne i en tyngre träningsperiod inför Kriteriet. Är ändå inget spik­lopp, säger Jan Hellstedt.

4 Digital Archive (Stefan Melander) är nyttig utan att glänsa. Måste först och främst få ordning på benen.

5 Caligula F. (Stefan Söderkvist) är allt bra med. Felade senast för att kusken skulle korrigera honom. Inga ändringar och ett bra läge. Det känns bra på förhand i alla fall, säger Helena Burman.

6 Corniche (Björn Goop) verkar det bra med. Han är pigg och fin. Var för pigg ­senast och hoppade. Fick vänta ute på banan då. Han möter några bra men ska kunna vara en bit fram i alla fall om det klaffar. Han är snabb ut och kan få ett bra lopp. Vi kommer att köra honom som vi har gjort. Plats-chans, säger Mattias Djuse hos Anna Forssell.

7 Rockabilly (Örjan Kihlström) dummade sig lite innan start senast. Han är lite svår innan. Galopperade men Örjan körde ett bra jobb efter och tyckte att han var jättefin. Han får lägga upp det lite bättre inför den här starten så att han får mer tid på sig innan han ska upp mot bilen. Framspår är också att föredra. Kommer säkert att göra ett bra lopp. Möter några bra kullkamrater men en platschans kan det vara om han sköter sig, säger Emil Magnusson hos Stefan Hultman.

8 Breakbumper (Nicklas Westerholm) har dragit ett dåligt läge. Det var synd att han inte kom till final i E3. Han kan inte räknas bort på spåret ändå. Ska kunna ha segerchans ändå trots spåret. Bästa hästen men sämsta startspåret. Det borde vara så, säger Nicklas.

V86-4

1 Elit Sjöhammar (Erik Adielsson) berättar Stig H Johansson om i sin krönika.

2 Foxtrot Song (Torbjörn Jansson) har skött sig på slutet faktiskt. Varit strulig och haft lätt att galoppera men nu börjar poletten att ramla ner. Får smyga med, säger Caroline Jansson.

3 Supplier (Stefan Melander) fick startförbud efter senaste starten. Svårbedömd status nu så klart.

4 Claude Guegan (Hans-Owe Sundberg) gör bra ifrån sig. Varje gång. Han gör så gott han kan. Näst senast var han nära att vinna. Senast gick han bra och verkar ta loppen fint. Jag hoppas att han fortsätter att gå bra, säger Hans-Owe.

5 Envious Money (Jan Ove Olsen) verkar det skapligt med. Ska prova hur urryckare fungerar. För att få extra speed till slut. Vill inte springa förbi på upploppet, säger Linda Hedström.

6 Stalliano (Johan Untersteiner) gjorde sitt livs bästa lopp senast. Har haft väldigt dålig stridsvilja men var klart bättre än han brukar senast. Det blir svårt den här gången men jag vill ha sagt det innan i alla fall, säger Peter Untersteiner.

7 Quick Freeze (Örjan Kihlström) är i stort sett jämn och säker när han tar sig iväg felfritt. Det är ett ett dåligt utgångsläge och det krävs mycket tur därifrån. Han går bäst i ledningen. Dit lär han inte komma nu men lite platschans ska han ha, säger Reijo Liljendahl.

8 Romeo Lavec (Björn Goop) var inte bra senast men har tränat på fint. Kanske inte det roligaste läget. Från de lägena måste man komma till och ha tur. Får ett bra lopp. Behöver det nu för att komma igång ordentligt, säger CG Björkroth.

9 Action Launcher (Olle Alsén) är i riktigt bra form. Lite surt med galoppen senast. Blev för pigg i en trång situation. Hade slutat långt fram annars. En rygg på Adielsson ser tilltalande ut. Håller de ledningen har han en hyfsat relistisk chans att vara bland de tre, säger Olle.

10 Alsace In (Kim Eriksson) är i utveckling. Jag är nöjd med honom. Formen är på uppåtgårnde. Han var bra senast och gick över förväntan. Har varit ännu finare efter det loppet. Jag tror inte att han gör bort sig här, säger Magnus Dahlén.

11 Global Oaks (Per Lennartsson) känns jättefin i form men med spår elva känns det jättetråkigt. Är ändå intressant att Per kör. Barfota går hon en 12-tid, säger Stefan Andreasson.

12 Dark Angel (Ulf Ohlsson) står tufft till. Får svårt.

V86-5

1 Katla Celeber (Örjan Kihlström) har galopperat ett par gånger nu och måste stå på benen. Kan inte utnyttja innerspåret. Hästarna i stallet har inte tävlat på topp sista veckan och då börjar man fundera. En viss tveksamhet och det är negativt. Normalt sett är hon med och gör upp om loppet, säger Roger Walmann.

2 Najad Tilly (Per Lennartsson) är en rätt talangfull tjej. Helt klart. Men speciell. Inte varit helt att lita på i loppen. Inte helt rumsren. Lite egen och orutinerad. Det är en rätt så bra häst i alla fall. Känns det som, säger Lasse Widestedt hos Per.

3 Elvira Diablo (Johan Untersteiner) har gjort fyra lopp och har gått bra varje gång. Utvecklas hela tiden. Ska gå barfota bak den här gången. Allting verkar bra. Jag hoppas och tror att hon ska vara med och göra upp om det. Oaks är målet, säger Peter Untersteiner.

4 Right of Way (Björn Goop) är allt bra med. Hästen tränar bra och formen är uppåt. Vi siktar på Oaks och Breeders’ Crown. Här kommer jag att prova barfota fram för första gången. Det är en bra häst som jag tror har bra chans. Ser inte så tufft ut på pappret, säger Ari-Pekka Pakkanen.

5 Integrated (Stefan Melander) är segerfarlig om formen är som den ska.

6 Mellby Beautiful (Johnny Takter) hade en liten halsinfektion senast och var inte som bäst. Tränar på bra och ser fin ut i jobben. Jag kan inte motståndet men hon ska alltid räknas med vinstchans. Räknas tidigt i alla fall, säger Lars Thornberg hos Lutfi Kolgjini.

7 Vincere Scis Win (Erik Adielsson) berättar Stig H Johansson om i sin krönika om V86. Den läser ni här i dagens Sportbladet.

8 Queen Snowball (Stefan Söderkvist) har jobbat på bra. Formen ska vara uppåt mot senast. Inte på topp än men gåendes. Vi har mixtrat fram och tillbaka med huvudlaget. Tror det blir norskt nu. Blir lugnare från början, så kan man dra ned det sedan. Gör hon ett bra lopp och visar att formen är på väg uppåt är det bra. Vi siktar på försöken till Oaks, säger Catrin Fajersson.

9 Dionne Sisu (Ville Karhulahti) är under utveckling. Var strul i början av säsongen. Kommer mer och mer. Nu är det rycktussar för första gången och det kommer ge en växel till nu. Hon är fin, säger Petri Salmela.

10 Sue Zet (Daniel Redén) har varit borta länge för sjukdom. Ska bara ha ett lopp i kroppen. Vi måste få igång henne så att hon kan kvala till Oaks. Hon känns fin i jobben, säger Daniel.

V86-6

1 Photo Taxi (Robert Skoglund) är det bra med. Jag behandlade honom när jag köpte honom. Gått tre banjobb efter det. Kändes bra på 16/1 600 i lördags. Stig H:s är bra om han sköter sig. Vi kan vara trea, fyra kanske, säger Robert.

2 King Express (Björn Goop) är jämn och säker. Fick det rätt tufft senast. Var bra gången innan. Ser ut att trivas bra med Björn. Vettigt läge för att ha platschans, säger Reijo Liljendahl.

3 Pirro Bi (Örjan Kihlström) är ganska intressant. Tränar bra men har ingen vidare resultatrad. Om han löper upp mot träningsformen duger han en bit. Är inte så tokig, säger Reijo Liljendahl.

4 Baroness Boko (Erik Adielsson) skriver Stig H Johansson om i sin krönika.

5 Charles Boko (Olle Alsén) har det strulat till och från för en längre tid. Jättefin häst som tränar bra nu. Senast var han sjuk och då tog jag upp. Spåret är inga problem och motståndet skrämmer inte. En av dem som kan vinna, säger Olle.

6 Strosa (Ville Karhu­lahti) tillhör också Stig H:s stall, så läs även om hennes chanser i Stigs krönika.

7 U.Bergs Otto (Lars D Carlson) gick godkänt senast. Formen verkar hygglig i alla fall. Läget är sådär. Inte så startsnabb. Då är det risk att man blir hängandes. Smyger med, säger Lasse.

2 160 meter

8 Grinnebys Aragon (Torbjörn Jansson) var lite skadad och fick ett uppehåll. Men nu har han tränat på bra. Klart att någon toppform har man inte när man varit ifrån. Sedan beror det på hur det körs också. Han har alltid en spurt till slut, säger Jan Wickström.

9 Jarl Sherona (Bo Eklöf) visar inget extra just nu.

10 Verrazano Field (Jennifer Tillman) är det bra med. Det verkar bra. Formen är kanske inte riktigt på topp, men nästan. Loppet var relativt billigt för så mycket prispengar. Ska vara bland de tre, säger Ulf Hedlund.

11 Brasse Kebell (Ulf Ohlsson) har jag lite förhoppningar på faktiskt. Han har fått ett lopp efter att vi justerade lite i munnen på honom. En tjurskallig häst som är farlig att räkna bort, säger Christer Asplund.

12 Pele D.K. (Jan Nordin) hoppas vi plockar någon slant. Vi letar efter formen med honom, säger Jan.

13 Nusa Dua (Per Lennartsson) borde formen vara bättre på. Kommer han iväg borde han vara med där framme. Gör alltid sitt, säger Emma Ljungberg.

V86-7

1 Rose Hill Dream (Stefan Melander) får svårt att hålla ledningen. Behöver ha tur.

2 Spiegelei (Hans-Owe Sundberg) är lite svårbedömd än. Han var inte bra i comebacken. Felade 800 kvar och travade inte ­efter galoppen. Innan kändes han jättefin. Hade en liten reaktion i framknäna och är åtgärdad. Känns precis som han ska i träningen. Borde ha lopp för att vara i toppform, säger Hans-Owe.

3 Long Playing (Ulf Ohlsson) verkar det bara bra med. Formen är uppåt. Det blev hårt emot. Jag hoppas bara på en peng mot dem, säger Bengt Johansson.

4 Steve Fourty (Carl-­Erik Lindblom) ser jättebra ut. Bra startspår, positiv kusk och hästen känns snuskfin. Vi kör vad som går och försöker komma till ledningen. Sedan får Calle lägga upp det som han vill. Räknas, säger Stefan Granlund.

5 Pave the Way (Fredrik B Larsson) känns bra i jobben. Har inte vunnit på ett tag. Så vi smyger med och tar vad vi får, säger Fredrik.

6 Marjons Kiss (Roland Jansson) verkar som vanligt. Sedan får vi se hur det går. Han är lite ojämn och inte så snabb från start men verkar bra nu. Passar honom bra när det blir överpacat, säger Åsas Lindberg.

7 Ponziopilato Stra (Örjan Kihlström) är en riktigt fin häst som visat sig vara en riktig löphäst. Tar fram talangen då. Håller formen. Gör ett liknande lopp igen, säger Emil Magnusson.

8 Ayar Boko (Björn Goop) var riktigt bra senast. Känns jättefin i träningen. Han har höjt sig ett snäpp. Kommer sluta långt fram. Han fick ett dåligt läge men har gått framåt. Måste ha lite tur också, säger CG Björkroth.

9 Nerone Bigi (Markus Niklasson) är duktig nästan varje gång. Spurtade som en demon senast. Låg sist när de svängde in på upploppet men gick kanonfort över mål. Formen är bra. Rygg på två bra. Om han kommer loss spurtar han bra, säger Bengt Holm.

10 Gone Juliane (Johan Untersteiner) gjorde ett jättefint lopp senast. Har inte rosat marknaden sedan hon kom till mig. Senast var ändå ett litet plus. Vill ändå se mer innan jag ropar hej, säger Roger Walmann.

11 Vittorio (Per Lennartsson) behöver ha hög fart.

12 Nordic Beauty (Claes Sjöström) fortästter att få usla spår. Nu är det ännu sämre än det har varit på slutet. Annars har hon bra form och allting verkar vara jättebra. Omöjligt därifrån, säger Rauno Pöllänen.

V86-8

1 Bacardi Hornline (Nicklas Westerholm) drog ett bra läge. Blir bara trevligare och trevligare. Utvecklas mer och mer. Känns intressant. Inte helt borta. Garderingsbud, säger Nicklas.

2 Firewall (Ulf Ohlsson) kan en hel del. Bra läge också.

3 New Steel (Torbjörn Jansson) galopperade senast. Det gick väldigt fort den första biten. Sätter det på orutinkontot. Helstängt huvudlag nu. Ett jämnt och bra lopp men han är rejäl. Jag gillar den här hästen mycket, säger Ulrika Wällstedt.

4 Claudius F. (Johnny Takter) felade senast för att han slog i vagnen. Gick väldigt bra i loppet innan. Han är bra i ordning och fick ett bra läge. Kan vara snabb ut men jag vet inte hur snabb, säger Helena Burman.

5 Montdore (Tom Horpe­stad) har vunnit två lopp och det har varit på Årjäng. Han har gått bäst på hemmaplan. Har varit hingstig och lite besvärlig när vi rest med honom. Uppför han sig så är han snabb från start. Jag hoppas att det fungerar. Då kan han vara med bland de tre, fyra, säger Tom.

6 Talk the Talk (Stefan Melander) har bra kapacitet. Ett givet segeralternativ.

7 Dante Boko (Roger Malmqvist) är en häst som haft lite problem med hals­problem och skit. Lite skador och sådant. Men han är bra för dagen nu och kommer i ett fint skick nu. Vi får se men det är en bra häst, säger Lars Thornberg.

8 Augustus F. (Stefan Söderkvist) är väldigt snabb från start men vi får se hur det blir. Kanske går med öppet huvudlag här. Han var väldigt vinglig senast. Augustus är bäst av mina två men också mest omogen, säger Helena Burman.

9 Vernin Starlight (­Örjan Kihlström) har sprungit mot rätt bra hästar i rätt bra lopp. Mer hans klass nu. Stark och rejäl. Platschans om det bara blir tempo, säger Emil Magnusson.

10 Lukas Bris (Claes Sjöström) har gjort det bra hittills. Värre uppgift. Luring.

11 Linus Wibb (Björn Goop) har varit jättebra när han skött sig ett par starter. Visat bra kunnande trots tuffa lopp. Läget kunde varit mycket bättre. Spåret gör att jag misstänker att det blir tufft. Kanske kan komma in i matchen vid överpace, säger Ulf Stenströmer.

12 Charrua Forlan (Hans-Owe Sundberg) gör sitt varje gång men det känns ändå som om han inte är riktigt färdig än. Gör det ändå bra. Nu har han ett jättetråkigt läge. Vi får lita till turen där­ifrån, säger Hans-Owe.

Martin Berg
crossbow är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-21, 15:42   #35
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av clarund Visa inlägg
Otaliga är de hästar man dömt ut innan de gått barfota första gången...

Spets o slut.

Tack för Kaffet !

Edit:
Senast förlorade han alltså med 2 decimeter, pga att han avvägde styrningen fel, mosade Love Dancer (helt onödigt då den har mindre speed än Final Oak), och åkte dit mot en som gått på innerspår, kan hända den bästa.

Tänk till själv herr Doob

6 ggr på betten är taget och lastat, tack för kaffet !
Vi får se vem som har rätt ikväll!
Jag säger att Final Oak är bra men får gå tom som 3-4:a utan chans på segern! Når den andrapriset är det BINGO för kretsen kring hästen!

Lycka till!
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-21, 15:53   #36
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Ottens Fighter helt klar.......de som garderar letar saker som inte finns..... grattis alla som garderar......
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-21, 15:59   #37
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8281

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Blev en liten matematisk

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 9 Tidied Accelerator (3, 4)
2 3 Ottens Fighter (1, 6)
3 2, 3, 6, 7, 8 (1, 5)
4 1, 3, 4, 6, 7, 8, 10 (5, 2)
5 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 (9, 8)
6 2, 3, 4, 5, 8, 10, 13 (6, 1)
7 7 Ponziopilato Stra (2, 8)
8 6 Talk the Talk (9, 11)

Vadet gäller startnummer

1 715 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 428,75 kr
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-21, 16:39   #38
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 1 207
Sharp$: 3291
Standard

Solvalla 47 2013-08-21 V86
Avd Ordinarie Reserver
1 9
2 3
3 2 3 6 8
4 1
5 1 2 3 4 5 6
6 2 3 4 5 8 10 11 13
7 7
8 1 3 6 8
768 rader * 1 * 0,25 kr = 192,00 kr
2013 4BA8 8138 D20X XXXX
21 augusti 2013
Oblix är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-21, 16:43   #39
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 169
Sharp$: 399
Standard

vad tror ni om Right of Way?
dyrer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-21, 16:51   #40
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 346
Sharp$: 1150
Standard

Har tänkt spika tidied i första...men vad tror ni om el sueco 3% nu med johan untersteiner. Det låter bra men vad kan den nuförtiden? Intervjun i Aftonbladet är ganska positiv.
Champinj0nen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-21, 17:13   #41
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Champinj0nen Visa inlägg
Har tänkt spika tidied i första...men vad tror ni om el sueco 3% nu med johan untersteiner. Det låter bra men vad kan den nuförtiden? Intervjun i Aftonbladet är ganska positiv.
Ska ju gå första i jänkarvagn. Kan vara en rolig skräll idag faktiskt. Allt beror ju på hur enkelt lopp Tidied får.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Champinj0nen (+1)
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-21, 17:15   #42
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Nr 11 i avd 2 är ju klart streckvärd. Spikar man inte måste man ha med den.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Champinj0nen (+1)
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-21, 17:30   #43
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 216
Sharp$: 1168
Standard

V86-1 4, 9
V86-2 3
V86-3 2, 3, 8
V86-4 1, 4, 8
V86-5 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
V86-6 3
V86-7 7
V86-8 9
180 rader x 1 x 0,25 kr = 45,00 kr

3 x Kihlström på slutet så blir de bra =)
Men inte så mkt pengar idag tror jag.
ASteffEA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-21, 17:34   #44
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 931
Sharp$: 20
Standard

Testar en tvilling i lopp 2

Solvalla Omg 47, Lopp 2,
2013-08-21
Hästar 1, 3, 9, 11
U-hästar 7
4 x 50,00 kr = 200,00 kr

2013 TSN: EF2E xxxx xxxx 8145
Vadet är registrerat.
dzeno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-21, 17:40   #45
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 351
Sharp$: 1236
Standard

Solvalla 47 2013-08-21 V86

Avd Ordinarie Reserver
1 9 3 4
2 3 5 6
3 2 3 7 8 6 1
4 1 4 8 6 7
5 6 3 1
6 2 3 4 5 8 10 13 6 7
7 7 2 1
8 1 4 6 7 8 9 11 12 5 3
672 rader * 1 * 0,25 kr = 168,00 kr

2013 2DA8 81D0 5801 0141
21 augusti 2013
Kopierar från atg classic dom två sista i varje avd är resever
glennoskar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td