Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-08-23, 12:10   #16
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Över 5 lax på Real Love! Den tar vi!
Hoppas på 15, ger 12000
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-23, 12:12   #17
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
På tal om kuskar, Jennifer Tillman har jag alltid tyckt om! En relativt bra kusk har alltid varit min åsikt!

Men det har börjat vackla på sistone, tycket hon kör sämre nu än tidigare..
Lopp 3 som gick precis, hur lyckas hon hamna i 4e invändigt, det känns som hon kör utan självförtroende??
Stämmer och hon vinglade och for! Tvekade när hon skulle ner i luckor och det såg nästan farligt ut!
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-23, 12:15   #18
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Jag kan ta dött lopp tack!!!
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-23, 12:18   #19
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

Gav inte 4rätt lite lågt?? trodde jag skulle få bättre betalt på den raden!

Var inte så stor skillnad på om 5an eller 6an vann!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-23, 12:23   #20
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Du han är ju för fan nästan 80 år! Kontios glansdagar var när det bara var att hålla i hästarna och köra rätt fram! Sedan får han på gamla meriter köra en hel del sagolika djur så självklart vinnar han en del men jag sa inte, till skillnad från Veijo, att jag ALDRIG streckar Kontio. Däremot spikar jag aldrig!

Om du studerar honom och hur mycket han bränner med stora favoriter så är han kapacitetsmässigt mil ifrån kuskar som Goop och Svanstedt till exempel!

Han kan inte tempobedöma, han visar noll pondus i spetsstrider och han har allmänt svårt med det taktiska!

Du kan fortsätta spika om du vill... Min regel står kvar och den vinner jag på i längden! Bara en idiot gör något annat!
Köper inte alls ditt resonemang, att han inte har pondus stämmer inte, det är väl allmänt känns bland de flesta kuskar att när Jorma sänder direkt släpps han ofta till spets (dock inte av Ludde...).

Självklart bränner han med storfavoriter, han är förste körsven hos stall Nurmos. Är du någorlunda kunnig (vilket jag tror du är) vet vi alla vilket stort stall & även många topphästar det stallet besitter.

Jag säger inte att jag spikar Jorma hur som helst, det jag vill säga är att jag tycker det är dumdristigt att haka upp sej på att vägra spika en av Sveriges vinstrikaste kuskar. Läs loppet, studera förmodat löpningsförlopp så ska du se att du ibland hittar värde i att spika Jorma även med en favorit
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-23, 12:26   #21
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
Gav inte 4rätt lite lågt?? trodde jag skulle få bättre betalt på den raden!

Var inte så stor skillnad på om 5an eller 6an vann!
Grovt underbetalt
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-23, 12:44   #22
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 967
Sharp$: 4413
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Härligt!!! Kontio fortsätter bränn storfavoriter!!

Regel nr.1 i min bok... Strecka aldrig Veijo Heiskanen!
Regel nr.2 i min bok... Spika ALDRIG sopan Kontio!
Håller delvis med dig i Regel 2 doob! Spika aldrig Jorma från bakspår eller i Voltstart står det i min bok! Framspår & Auto kan jag mycket väl spika honom, för det är bara där jag tycker han håller "form" fortfarande...
sheriffen78 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-23, 12:50   #23
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sheriffen78 Visa inlägg
Håller delvis med dig i Regel 2 doob! Spika aldrig Jorma från bakspår eller i Voltstart står det i min bok! Framspår & Auto kan jag mycket väl spika honom, för det är bara där jag tycker han håller "form" fortfarande...
Det resonemanget kan jag absolut köpa !
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td