|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#181 |
|
Guest
|
Jag vinner bra med pengar matematiskt, men jag skulle få bra mycket mer utan inblandning av stora jokersystem. Dock diskades min spik... så jag e körd ikväll.
|
|
|
|
#182 |
|
kan vi inte sluta diskutera dessa red system och doping? är det därför vi är här... vi gillar ju att prata trav och utmana varandra?? det är ju det som är kul.....kom igen nu! Vi är urstarka allihopa! Nu sjöar vi!
|
|
|
|
#183 |
|
Ja... Enligt min EVP så vinner nr 8 DD2....Tokern kan kanske vara nr 10...Oozing.
|
|
|
|
|
|
|
#184 |
|
min DD1. 2
DD2. 8,14 20:- |
|
|
|
|
|
|
#185 |
|
Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604Rektävling 2014 Stats: 0 - 1 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
Tveksam diskning...!
|
|
|
#186 |
|
Att ge bort loppen.
DiLeva Käll hade spel mot ett mål när fegkuskarna radade upp sig. Får en känsla av att dom sällan kör mot just Redén(han är en sådan hygglig prick). Finnpajsarna backar. Hur tror man att man kan backa sig till seger på en Solvallabana där medelmåttor går 12 tider? Feg Örjan tror på tomten igen, men luckan för stallskriket Island kommer inte. Resten hade givit upp innan loppet. Trist, tragiskt och noll spelvärde. Utanför kupongen nästa gång om alla är beredda att lämna W.O.! |
|
|
|
|
|
|
#187 | |
|
Citat:
|
|
|
|
|
#188 |
|
Sjöa och sjöa. Blev inte ens fågelbad i dag. Skulle gett fan i det som tänkt från början och investerat i några extra kalla istället. Hann inte ens lämna in en DD. Säkert helt gratis. Bara att hämta.
|
|
|
|
|
|
|
#189 |
|
Registrerat spel
Datum: Onsdag 2013-08-28 Bana: Solvalla, omg. 49 Lopp: 11 Spelform: Vinnare Hästar: 4 Pay Back Chip Vadet gäller startnummer 1 x 500,00 kr Totalt: 500,00 kr Kvittonummer: 8968 6A4C 5F49 xxxx |
|
|
|
|
|
|
#190 | |
|
Citat:
|
||
|