|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 | |
|
Citat:
O JA JAG HAR SÄKRA KÄLLOR, 100%!!! |
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
De som fått varning för användande av Itpp av ST är Jönsson, Svensson, Magnusson, Persson o Gurra.
O JA JAG HAR SÄKRA KÄLLOR, 101%!!! |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
största skandalen i svensk travhistoria o ST mörkar...... hoppas någon av de 5 har stake nog o erkänna sina misstag...
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Och jag har säkra källor på att dessa 5 INTE fått någon varning! Jag vill påpeka dig att Svenne Banan i stallfiket knappast kan anses som säker källa!
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
är väl bara att avvakta och se vi kan ju inte påverka detta ändå. En massa spekulationer gynnar ingen . samtidigt vill man ju att ST ska spela med öppna kort så slipper vi att svenne banan tycker det är kul att dra en historia för att verka viktig....
|
|
|
|
|
#37 |
|
Nu inriktar vi oss på v86 istället. Ikväll ska vi ta degen allihop!
|
|
|
|
#39 |
|
min analys ikväll är att Random shot håller spets hur lätt som helst... senast hände något innan start och han taktade till.... det tror jag ej händer ikväll och då är han snabb ut ....ingen tar en längd och han defilerar i mål! Kvällens i särklass bästa spik!!!
|
|
|
|
#40 |
|
Avd Ordinarie hästar
1 1 Recation 2 1, 2, 3 3 1, 3 4 3 Presume 5 1, 3, 8 6 7 Masquerade Face 7 2, 8 8 1, 6, 7, 8, 10, 13, 14 252 rader, enorm uppförsbacke efter semestern känner jag. BFRO hjälper inte, får ta på något roligt huvudlag i kväll |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Omgångens största favorit i ett lärlingslopp !!!
Gillar iofs maskeraden som dessutom är startsnabb och vann med 30 senast MEN man vet aldrig i dessa lopp Bruden kör knappt några lopp alls
|
|
|
#42 |
|
Anders Eriksson som kör Elit sund verkar inte vara någon stjärna... han har kört blankt hela sitt liv( då menar jag trav, vet ej hur han är på brudar)
|
|
|
|
|
#43 |
|
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Har också funderat på om goop kan svara den
I spets blir den farlig
|
|
|
#44 |
|
f-n jobbat tar för mkt tid.... äntligen onsdag och lite tid för trav....skulle behöva en rejäl vinst för att livet ska leka på allvar... lättare att jobba då
|
|
|
|
#45 |
|
9% på goldwin känns intressant
Höll bra med blytungt lopp senast 3 spår en bra väg och dödens resten
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|