Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-08-31, 16:52   #196

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 399
Standard

ifall det blir nån slags jackpotlåg eller hög imorn flyttas den till nästa lördag också?
dyrer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-31, 16:52   #197

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2340
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tomtom2 Visa inlägg
Skulle aldrig falla mig in att strecka HH i sista. Jag har sparat otroligt mycket pengar på att konsekvent ta bort den på V75. Ett par segrar på nånstans runt 45 raka V75 starter säger en hel del om den hästens vinnarskalle. Visst, en otroligt duktig och nyttig häst som plockat väldigt fina pengar, men helt klart inget hett vinstbud. Skulle den, av någon outgrundlig anledning, råka snubbla in som ette så bjuder jag mer än gärna på det i så fall.
Bara att erkänna att jag var så totalt fel ute som man nånsin kan va i det här fallet. Å andra sidan är det ju inte första gången och knappast sista gången heller dessvärre
tomtom2 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-31, 16:53   #198

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dyrer Visa inlägg
ifall det blir nån slags jackpotlåg eller hög imorn flyttas den till nästa lördag också?
Den flyttas också till lördag då, kan bli rejäl pott då!
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-31, 16:54   #199

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Torsk!

Men det fattar ju alla som kan något om trav (Citat, Laxdasen).
ja... absolut..... jag kommer fortsätta sticka ut hakan.... skiter fullständigt i vad en del tycker...
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-31, 16:54   #200

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Japp, bra förutsättningar för en oerhört spelvärd omgång på Bollnäs nästa lördag nu! Startlistorna talar för åtminstone femrättsjackpott imorrn också!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-31, 16:54   #201

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2340
Standard

Citat:
Ja det gör den enligt dom nya reglerna som ATG beslutade i juni i år
tomtom2 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-31, 16:55   #202

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 832
Standard

Off topic, nogen som ved vad den segers melodi heter, som de spiller på jägersro?

Den er bra
barner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-31, 16:56   #203

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 1302
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zondaplayer Visa inlägg
AVD.7
Ställ er på led övriga i loppet, för Harry Haythrow (3) spårar runt om i epilogen.
Var ju ruggigt nära att ta plats i årets Elitloppet. Ingen Nahar med här, SPIK !!!!!

Lycka till med era spel för övrigt
Skön avslutning DD rak 3 - 3= 5K insatsen!
zondaplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-31, 16:56   #204

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tomtom2 Visa inlägg
Bara att erkänna att jag var så totalt fel ute som man nånsin kan va i det här fallet. Å andra sidan är det ju inte första gången och knappast sista gången heller dessvärre
alla här är fel ute då och då vad gör det?? om vi inte får vara det ibland kan vi ju aldrig skriva något här....och det finns de som aldrig stuckit ut hakan en enda gång och sen klagar på andra helt otroligt! fortsätt tro på dig själv jag trodde inte heller på harry!
Gammal 2013-08-31, 16:57   #205

Migges avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 1
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
ja... absolut..... jag kommer fortsätta sticka ut hakan.... skiter fullständigt i vad en del tycker...
Stick gärna ut hakan med friska idéer & spelförslag men att utlova vinst varje gång blir endast patetiskt...
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-31, 16:58   #206

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 8027
Standard

Ja. Denna helg är uppvärmning inför nästa. Kan bli mycket pengar att spela om då.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-31, 16:59   #207

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Stick gärna ut hakan med friska idéer & spelförslag men att utlova vinst varje gång blir endast patetiskt...
ok när jag tror på en häst ska jag skriva.... den kan nog vara bland de fem första därför tror jag stenhårt på den haha du är fin du..... hur orkar du vara spå färglös??? skulle spy här om jag satt och velade hela tiden......
Gammal 2013-08-31, 17:02   #208

laxdasens avatar

Standard

Hade jag inte skrikit ut nr 5 i v4-3 så hade tex inte Alle vunnit lax på LD.. han tackar... han har förmågan att vara tacksam vissa saknar den... tyvärr...jag fattar inte hur folk orkar irritera sig på att man kommer med ideer.. det är ju halva nöjet här att vara kategorisk.....jag ska öka den sidan ännu mer så kan jag irritera ännu fler..... ska bomba ut klara dag ut och dag in...
Gammal 2013-08-31, 17:18   #209

Rickarts avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 2725
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Hade jag inte skrikit ut nr 5 i v4-3 så hade tex inte Alle vunnit lax på LD.. han tackar... han har förmågan att vara tacksam vissa saknar den... tyvärr...jag fattar inte hur folk orkar irritera sig på att man kommer med ideer.. det är ju halva nöjet här att vara kategorisk.....jag ska öka den sidan ännu mer så kan jag irritera ännu fler..... ska bomba ut klara dag ut och dag in...
Jag brukar resonera kring dina ideer och valde faktiskt din klara som utgång tillsammans med Bigi idag, inte tack vare dig, men det blev väl som lite vatten på kvarnen. Dock har jag som väldigt många aningens problem med din jargong samt har svårt att förstå hur din logik fungerar ibland. Verkligen!
Men, du tillför! <3
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-31, 17:23   #210

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Ni som vill ha SS V75 till imorgon, kan få det via twitter, Minna@korsdraget
Släpps 19:00, så påminn efter det om jag glömmer, här dricks det bers för fulla muggar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
laxdasen (+20), Rickart (+7), Friskus90 (+20)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td