|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#196 |
|
ifall det blir nån slags jackpotlåg eller hög imorn flyttas den till nästa lördag också?
|
|
|
|
|
|
|
#197 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#198 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#199 |
|
ja... absolut..... jag kommer fortsätta sticka ut hakan.... skiter fullständigt i vad en del tycker...
|
|
|
|
|
#200 |
|
Japp, bra förutsättningar för en oerhört spelvärd omgång på Bollnäs nästa lördag nu! Startlistorna talar för åtminstone femrättsjackpott imorrn också!
|
|
|
|
#201 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#202 |
|
Off topic, nogen som ved vad den segers melodi heter, som de spiller på jägersro?
Den er bra |
|
|
|
|
|
|
#203 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#204 | |
|
Citat:
![]()
|
|
|
|
#205 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#206 |
|
Ja. Denna helg är uppvärmning inför nästa. Kan bli mycket pengar att spela om då.
|
|
|
|
|
|
|
#207 |
|
ok när jag tror på en häst ska jag skriva.... den kan nog vara bland de fem första därför tror jag stenhårt på den haha du är fin du..... hur orkar du vara spå färglös??? skulle spy här om jag satt och velade hela tiden......
|
|
|
|
#208 |
|
Hade jag inte skrikit ut nr 5 i v4-3 så hade tex inte Alle vunnit lax på LD.. han tackar... han har förmågan att vara tacksam vissa saknar den... tyvärr...jag fattar inte hur folk orkar irritera sig på att man kommer med ideer.. det är ju halva nöjet här att vara kategorisk.....jag ska öka den sidan ännu mer så kan jag irritera ännu fler..... ska bomba ut klara dag ut och dag in...
|
|
|
|
#209 | |
|
Citat:
Men, du tillför! <3 |
||
|
|
|
|
|
#210 |
|
Ni som vill ha SS V75 till imorgon, kan få det via twitter, Minna@korsdraget
Släpps 19:00, så påminn efter det om jag glömmer, här dricks det bers för fulla muggar. |
|
|
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|