|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#151 |
|
Vad TT och SS tippar är tämligen betydelselöst i sammanhanget, bara en väldigt liten del av spelarkåren som bryr sig det minsta om vad dom tippar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+10) |
|
|
|
|
|
|
#152 |
|
Haha!!! Jorma kan inte köra felfritt i Voltstart!!!
|
|
|
|
|
|
|
#153 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#154 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#155 |
|
haha jag bara skrattar.... kan lova dig att tex på sharps så går oerhört många på deras ideer.... och även massor med andra människor förstår du inte det så är du extremt naiv.
|
|
|
|
#156 | |
|
Citat:
Upp till bevis nu
|
||
|
|
|
|
|
#157 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#158 |
|
helt klart . Jag tror det blir uppvisning....inte med hundra men med femtio
|
|
|
|
#159 |
|
ja jag förstår det..... de som inte fattar något brukar ha svårt att förstå genier....är pinsamt att så många inte inser att de styr massor.... annars skulle ingen läsa deras.... och det gör exakt alla här och går massor på deras klara.... det fattar alla som fattar något.... du spelar i en annan division.... inget illa menat men det krävs lite känsla och kunskap för att kunna trav
|
|
|
|
#160 |
|
Varför inte göra en poll här på sharps istället för att lägga argument på något ni inte kan bevisa? Jag läser tjänsternas ideer av nyfikenhet men ryggar i princip aldrig.
Nu känns Open Del Rio till 8,80 intressant. Ändå 20% och på startvolten |
|
|
|
|
|
|
#161 |
|
Om man är intresserad av var de som spelar TUNGT går emot kollektivet så kan man med fördel ta och dividera insatsfördelningen med streckprocenten. Och då ser man att t.ex. Express Duo hade rätt tunga insatser på sig i förhållande till sin streckprocent.
|
|
|
|
|
|
|
#162 |
|
ja nu spelar det ingen roll det ger inte en kr idag.... adrian trodde jag aldrig skulle lyckas... och storfavorit...man får ta nya tag nästa vecka....blir jackpot
|
|
|
|
#163 |
|
Ja, kika då på Laxdasens argument att bättre Alamo Boko vinner än Express Duo för högre vinst, hur det rimmar? För att SS och TT tippat som dom gjort. Håller du med honom?
|
|
|
|
|
|
|
#164 |
|
Blir förmorligen jackpott idag går den till imorgon eller nästa lördag.
|
|
|
|
|
|
|
|