|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#166 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Nu måste gubben helt enkelt pensionera sig
|
|
|
#167 |
|
bergh lekte..... bra eller dåligt för mig..... ja vem vet
|
|
|
|
#168 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Håkan k persson visade igen att han är Sveriges absolut sämsta kusk
Hur kan folk strecka honom?
|
|
|
|
#169 |
|
Haha, Håkan K Persson, vilken idiot, svara dödens med en nära nog iskall skithäst mot favoriten när den kommer och kunde avlöst.... Inte särskilt förvånande att han ståtar med en segerprocent som pendlar mellan 5 o 6...
|
|
|
|
|
|
|
#170 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#171 |
|
vinner piano dilli nästa ser det bra ut....annars halvdåligt...dubblade iris iris med hanky panky var feg......men det var ju tur...
|
|
|
|
#172 |
|
Klantigt av Goop att köra på hjulen på ledaren, hade varit intressant i rygg ledaren annars efter förra starten då den spurtade sylvasst och nu hade vänsterhänte Goop upp.
Nu vill jag ha B och C häst! |
|
|
|
|
|
|
#173 |
|
Får hoppas på NR 1 FOR PLEASURE AS i nästa så ser det bra ut =).
|
|
|
|
|
|
|
#174 |
|
jag hade inte med honom på 8 hästar jag vet hur usel han är....
|
|
|
|
#175 |
|
Kommer se bra ut för mig i dag efter de 4 första sedan går det kraftigt utför. Dundrat på i början och avslutar med 3 spikar. Inte helt sensationellt så börjar det homoenkelt. Fan att man alltid orkar göra fel.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hanscrispi (+1) Senast redigerad av draken den 2013-09-14 klockan 15:11. |
|
|
|
|
|
|
#177 |
|
Sådärja! Bra Goopen, där reparerade du för galoppen på Iris Iris
![]() Nu vill vi ha en B-häst också så vi har en av alla! |
|
|
|
|
|
|
#178 | |
|
Citat:
So far so good, ser bra ut, sista måste vara bästa spiken. 63k i prognos... spännande GL ! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BlackCobra (+10) |
||
|
|
|
|
|
#179 |
|
borta på v7 tyvärr spikade 10 på v5 så hoppas på det....
|
|
|
|
#180 | |
|
Citat:
![]() Leder nog "chanslösa"-tävlingen med, då en favorit vunnit och jag har tippat två favoriter och en andrahandare som ej vunnit ![]() Långt kvar och just nu tycker man att det är lite tråkigt att man reducerade på utdelningen, men 300 kr känns lagom så det var det som satte utdelningsgränsen. |
||
|
|
|
|
|
|