|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#181 |
|
Prisa gudarna. Piano dilli blev diskad och min Headhunter kom in på plats.
|
|
|
|
|
|
|
#183 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#184 |
|
Är en av de dryga 40 tusen som är kvar men det börjar se obegränsat tunt ut redan. Bedrövligt
|
|
|
|
|
|
|
#185 |
|
Haha pga det låga värdet har jag en enda rad kvar...
Laurier dag - David Sisu - Tekno Odin ![]() Hade missat att jag valde Headhunter som chanslös istället för favoriten men borde ligga bra till nu med favoriten som gjorde bort sig. Kvarvarande chanslösa som ni inte behöver spela är: Alamo Boko - Yarra Boko - Månprinsen
Senast redigerad av Sprite den 2013-09-14 klockan 15:46. |
|
|
|
|
|
|
#186 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#187 |
|
5000 vinnare på Alamo boko.... får bära eller brista....tror den är helt klar....jobba flemming!
|
|
|
|
#188 |
|
Hur kan Laurier dag stå i 5 ggr? Är väl i princip spetsgaranti efter 500m och knallformen finns!
Hoppas bara Kalle Quivivra tar plats som han "alltid" gör. Har spelat till 5.50 på Expekt och nu ger ATG 1.80-3.00 i platsodds
|
|
|
|
|
|
|
#189 |
|
Inte heller fått de resultat jag vill ha.Sitter med Alamo Boko,Blue Rock och tekno Odin.
Inte ens spännande. Såklart chanslös och inte ger det pengar som duger heller. Bara att stänga av och åka ut med båten i stället. |
|
|
|
|
|
|
#190 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#191 | |
|
Citat:
![]() Vill du sätta 100 sharps om vem som är först i mål av dem? Skriv innan start eller så ger du 100 sharps så får du 200 tillbaka om du vinner Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+100) |
||
|
|
|
|
|
#193 |
|
ja ibland har man fel...så är det... men räknade inte med galopp på flemming.....grattis till alla som är med.....borta på allt.....men jag vet att egna ideer lönar sig i längden.....ska hata den resten av livet i varje start
spelar 9-4 på DD 2000. ska räta mig....
@laxdasen Senast redigerad av laxdasen den 2013-09-14 klockan 16:06. |
|
|
|
|
|
|
#194 |
|
Laurier Dag var helt ensam på banan idag! 5 av 5 =)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BlackCobra (+2) |
|
|
|
|
|
|
|