|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#211 | |
|
Citat:
Ska ni gifta er?
|
||
|
|
|
|
|
#212 |
|
Snyggt ni som satte sjuan idag. Tyvärr gjorde jag två misstag när jag var för girig med utdelningen och inte alls trodde på Yarrah Boko men jag kommer tillbaka. Fattar inte varför jag inte läste mer vad ni skrev linfre och tobytyke. Har stor respekt för era och NiklasJs spel då ni ofta har många rätt. Nästa helg ser ni dock inte mig då jag ska nolla de nya studenterna
|
|
|
|
|
|
|
#213 |
|
Vad skönt!
"Tessa Anlér @Tessa_A76 3m Lotus mår bättre och är på väg hem! Tacksam, och lättad. Jösses vilken pärs. #HallstaLotus #hjälte" |
|
|
|
|
|
|
#214 |
|
jag är inte här för att få folk att skratta... jo delvis men inte bara.... jag har massa bra ideer men inte alltid det slår in... men jag tror på mig själv alltid gjort och det ligger jag 360000 plus på i år....känns rätt ok ändå....men sticker man ut hakan får man skit också... så är det alltid...
|
|
|
|
#215 | |
|
Citat:
Klart du inte är det! Ska du till Sundbyholm på tisdag då? |
||
|
|
|
|
|
#216 |
|
nej tyvärr... för mkt jobb och annat.... hinner med för lite trav just nu....tyvärr....ska sluta jobba så man hinner med travet till 100 enda chansen att sjöa varje dag....hatar jobb... tar för mkt tid.
@laxdasen Senast redigerad av laxdasen den 2013-09-14 klockan 18:59. |
|
|
|
|
|
|
#217 | |
|
Citat:
Ja, då får vi ses någon annan gång
|
||
|
|
|
|
|
#218 | |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8444Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Citat:
Jobb bara saabbar
|
|
|
|
#219 |
Laxen? |
|
|
|
|
|
|
#220 |
|
nej jag tyckte inte det på förhand. Och jag tycker inte det om listan kommer ut igen..... men jag försöker analysera och se om det finns en chans att fälla...visst jag hade helt fel... men lika komiskt varje gång när folk skriver i efterhand... då är det lätt... då har jag också sju rätt på en enkelrad.... gäller att skriva innan....mkt mer imponerande om du skriver det innan.....då blir jag imponerad....efter noll imponerad.
|
|
|
|
#221 |
|
Grattis vänner.
Ångrar ej V7... Registrerat spel Datum: Lördag 2013-09-14 Bana: Färjestad Spelform: V75, omg. 45 Avd Ordinarie hästar 1 1, 5 2 6, 7, 8, 10 3 1, 3, 5, 7, 9, 10 4 6, 9 5 7 Laurier Dag 6 1, 9, 10 7 8 Tekno Odin* Vadet gäller startnummer 288 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 144,00 kr Kvittonummer: 2904 4260 XXXX XXXX Utbetalt: 7 449,00 kr |
|
|
|
|
|
|
#222 |
|
Skrattretande att läsa alla "besserwisser" inlägg efter att loppen gått. Långt ifrån alltid man har rätt i sina analyser, men bara att man gjort en analys tyder ju på att man kan tänka själv. Och inte apar efter, för att sedan skylla sina förluster på andra. Och spy galla på folk till höger och vänster.
Sen alla dessa inlagda spelbongar i efterhand, vad är tanken med det? Är det ett tafatt försök att vinna lite respekt ? Blir ju bara komiskt. Är mot alla inlägg av spelbongar/spelförslag utan analyser för övrigt. Alla kan ha tur och pricka vinnare nu och då, men i mitt tycke är det totalt ointressant att lägga ett spel utan tanke bakom. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1) |
|
|
|
|
|
|
#223 | |
|
Citat:
Jag skulle önska två separata trådar, en för enbart inlämnade spel (streckspel - ja allt inlämnat man vill redovisa) och en egen tråd för bara travsnack i övrigt. |
||
|
|
|
|
|
|