Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-09-10, 09:35   #1
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 405
Sharp$: 970
Standard

Uppsnack V75 Färjestad 14/9


Omgången på lördag ser (som oftast) intressant ut. Synd bara att Gylden Balder har blivit sjuk. Nu får vi hoppas på en spännande duell mellan Månprinsen och Tekno Odin.

Avd 1. Här tror jag October Kronos trycks till spets och håller undan. Spik !

Avd 2. Bästa hästen, Hankypanky Pagan har ett jobbigt startspår. Innerspår med tillägg kan alltid häxa. Garderas med samtliga(?) på start.

Avd 3. Tycker fyra hästar sticker ut lite mer än andra. 1-3-5-7. Rebellion vinner felfri. Kim Eriksson upp igen låter som plus då ekipaget trivdes bra ihop senast.

Avd 4. Okända hästar för mig. I dagsläget streck för alla men sållar bort allteftersom fram till start, hoppas jag.

Avd 5. Mellby Viking, Alamo Boko och Laurier Dag är givna för mig, just nu. Frågan jag ställer mig är om Mellby Viking kanske rent utav är överlägsen och om Bar Plombier behöver streckas ?

Avd 6. Harry, Rocky, Yarrah och Fiction räcker här !

Avd 7. Kan Månprinsen utmana Tekno Odin ?
Dodo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-10, 11:43   #2
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Tidiga tankar

Avd 1: October Kronos har en god chans, och vore det inte för Adrian i vagnen så hade jag skrikit spik på den.

Avd 2: Håkan tror att Blue Star Mythical kan gå en 14-tid, och då blir det jobbigt för dem på tillägg. Jag tänker dock syna det och strecka många. Har feeling för Com Ullna som har springspår på tillägg, kan öppna och borde därmed få en bra resa.

Avd 3: Här hoppas jag att Rebellion skryts upp som bara fasen i veckan, för jag tror inte den hinner med en For Pleasure As som försvarar ledningen och kommer i mål på en 11-tid. Tveksam om Rebellion hänger med i det tempot utan att hoppa.

Avd 4: Öppet lopp, många streck.

Avd 5: Hästarna 3 till 10 känns alla streckvärda.

Avd 6: Klurigt lopp. Jag tror inte Harry Haythrow vinner från spets på den här distansen. Han visade tydliga tendenser till att bli het senast i spets, och med ett halvvarv längre att springa i samma tempo går inte det an. Yarrah Boko blir tuff att stå emot sista halvvarvet, och Blue Rock har en hysterisk form. Det kan behövas ett långt bad för att få ordning på tankarna här.

Avd 7: Tekno Odin tycker jag är ett sunt spikförslag, hoppas Månprinsen drar på sig mycket streck.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-10, 13:09   #3
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Tidiga tankar

Avd 1: October Kronos har en god chans, och vore det inte för Adrian i vagnen så hade jag skrikit spik på den.

Avd 2: Håkan tror att Blue Star Mythical kan gå en 14-tid, och då blir det jobbigt för dem på tillägg. Jag tänker dock syna det och strecka många. Har feeling för Com Ullna som har springspår på tillägg, kan öppna och borde därmed få en bra resa.

Avd 3: Här hoppas jag att Rebellion skryts upp som bara fasen i veckan, för jag tror inte den hinner med en For Pleasure As som försvarar ledningen och kommer i mål på en 11-tid. Tveksam om Rebellion hänger med i det tempot utan att hoppa.

Avd 4: Öppet lopp, många streck.

Avd 5: Hästarna 3 till 10 känns alla streckvärda.

Avd 6: Klurigt lopp. Jag tror inte Harry Haythrow vinner från spets på den här distansen. Han visade tydliga tendenser till att bli het senast i spets, och med ett halvvarv längre att springa i samma tempo går inte det an. Yarrah Boko blir tuff att stå emot sista halvvarvet, och Blue Rock har en hysterisk form. Det kan behövas ett långt bad för att få ordning på tankarna här.

Avd 7: Tekno Odin tycker jag är ett sunt spikförslag, hoppas Månprinsen drar på sig mycket streck.
tyckte Tekno odin såg lite seg ut i norge.... sämre än vanligt.....tveksam till att den vinner och då ät det Mänprinsen som vinner...tror det kan bli kross....och skifte...
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-10, 19:00   #4
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 243
Sharp$: 4030
Standard

Finns redan en tråd om helgens v7:a så det räcker kanske?
Zniper är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-10, 19:10   #5
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

det här är de chanslösas tråd vi håller till här.... vill inte inkräkta på er vinnare
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-12, 21:11   #6
 
mr_kusks avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 117
Sharp$: 1207
Standard

Har också dålig feeling för tekno odin. garderar nog med månprinsen och halsta. Alternativt spik månprinsen.
mr_kusk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-14, 10:02   #7
ros
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 109
Sharp$: 2004
Standard

Tror att månprinsen bara är bäst i dag
ros är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-14, 10:05   #8
ros
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 109
Sharp$: 2004
Standard

5,6,7, ett bra lås i V75:5
ros är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td