Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-12-12, 00:05   #256
Banned
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 651
Sharp$: 335

WinterIsHere
Stats: 87 - 185 - 5
ROI: 88.82%
Vinstprocent: 31.99%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Absolut, men du kan använda joker, hpt osv på mer eller mindre samma sätt
Det jag menar är att man ska lära sig att konstruera kostnadseffektiva system som reducerar kostnaden mer än de reducerar vinst chansen, och då måste man veta exakt hur vinnande rader normalt brukar se ut och vilken utdelning de ger mm
Absolut men när du är ny med ett verktyg tar det ju ett tag innan du är helt hemma på det.

Idag var jag t ex inte nöjd med att en C-häst t o m var sträckad mer än min A-häst i ett visst lopp. Men villkoren med utdelningen tillsammans med utgångar måste ha gjort det.

Många små saker kan man inte ens ändra vilket jag tycker är fel. En sak som jag också skulel vilja ha med är att kunna välja utdelning t ex mellan 10K-25K och lägga kanske 15% av systemet där medan 85% av systemet bör hamna över 100K, och då ska allt därmellan sorteras bort.
RazshVollril är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-12, 00:17   #257
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RazshVollril Visa inlägg
Absolut men när du är ny med ett verktyg tar det ju ett tag innan du är helt hemma på det.

Idag var jag t ex inte nöjd med att en C-häst t o m var sträckad mer än min A-häst i ett visst lopp. Men villkoren med utdelningen tillsammans med utgångar måste ha gjort det.

Många små saker kan man inte ens ändra vilket jag tycker är fel. En sak som jag också skulel vilja ha med är att kunna välja utdelning t ex mellan 10K-25K och lägga kanske 15% av systemet där medan 85% av systemet bör hamna över 100K, och då ska allt därmellan sorteras bort.
Det förstår jag
Nu var det länge sedan jag körde hpt så jag vet inte hur man väljer intervall för utdelning
Men jag antar du kan lämna in samma system 2 gånger och i ena fallet sortera bort allt utanför 10-25 och i andra fallet allt utanför 100-oändligheten
Grund systemet får stå för den procentuella fördelningen
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-12, 06:58   #258
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Det handlar om att sjöa. Lär man sig inte det så vinner man aldrig rejält med lax. DASENS BIBEL( blir troligen årets julklapp 2013)
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td