![]() |
Citat:
Bet365 ska ge 2.10 på Orali enl. AB. |
Närapå stressigt att försöka vara oddsjäger....
menar man vill ju i få sig de tre äggen + bacon + mackor oxå i lugn och ro med kaffe och Una Paloma Acordionis... ;) |
Ser att Leader Tom finns till 3.50 i platsodds hos bet365.. kanonodds :cheers:
|
har en kompis som heter tom - får väl spela några spänn på han då-----:p
|
Elegant, PLATS, 2.50 på Unibet - spelstopp 12:51.
:moneybag: |
Mina spel för kvällen:
How Amazing Tooma plats 2,10 Sanna Vint plats 2,75 Leader Tom plats 3,50 Working on a Dream vinnare 5,25 Working on a Dream plats 1,80 Har ni något pilkast och niclas? |
Jag är ganska kall, för dagen, men något skall vi väl fiska fram... Lite rom och cola, så är saken skäggbiff, förlåt, biff, hehe...
:clap: |
Skäggbiff med sötsur sås är min absoluta favoriträtt.
|
Spelat how amazing tooma v/p och orali v gillar även platsoddset på disney tooma efter strykningarna 3,40
|
Vinnare Macho Gossip 8.5 på UB
Plats Disney Tooma 3.4 på UB |
Kunde inte motstå platsen till 4.50 på Strong Reasons i andra loppet på åby.
|
Tack Danmark/Odense!!
Hos mig har ni en trogen tippare (liten) :moneybag: |
Fan vilket bra koncept, bam bam bam, snabbt ska det gå. Cash på kontot blev det också.
Tack för Leader Tom och Disney Tooma. v86 express for pres! |
Här tror jag Bergharn leker hem första V64 med Västerbo Collect, till 4.75 på Unibet. Tror Light Dale tar spetsen och sedan släpper till Bergh - lugna gatan sedan...
Spelstopp: 19:10 - Bana: Östersund... |
Nabab Di Poggio vinnare 6 gånger Bet365 - Startar från spår 1 över kort distans och ingen tar en längd från start. Senast den gick i spets på Åby vann den säkert. Bör ha bra chans att leda runt om.
|
Google Håleryd blir mitt andra lir - lite tidiga spel är det, men tvivlar på att de står sig till ikväll...
Google Håleryd, Vinnarspel, 2.50 på Unibet, finns till 2.55 på Expekt! Blivande årgångstopp med toppform... |
Kör en fegis där och spelar Nabab di poggio plats 1,95.
|
Sky Rocket; Vinnare, till 8.75 på Unibet - riktigt bra senast och kanonläge - korrekt odds, enligt mig, borde vara runt 5, 6 ggr/pengarna...
:moneybag: |
3-7 tvilling i monte kallblodsloppet, steeeeeenklart
|
Citat:
|
Citat:
|
Japp, har inget flyt med vinnarspelen tyvärr men känns som väldigt ofta hinner hästen in på topp 3 till 1,80-2,10 gånger pengarna, har gett riktigt fint. Men vi kämpar vidare!
|
Citat:
|
Det är jag införstådd med så klart, dock har platsmarknaden varit mer gynnsam för mig hittills, det enda jag ville säga :) tack för hästen i alla fall!
|
Undrar över dessa för imorgon:
Buba Boko plats 3,15 Capello Bob plats 2,05 Arn Hammering plats 2,50 Miss Jägers plats 2,45 Super Photogenic plats 2,50 |
Elmer Gold plats 3.35 ub
|
Citat:
|
Måste finnas något bra i avdelning 4 nu på Unibet? 5 hästar i loppet men ganska höga platsodds på 3 stycken.
|
Restless Legs plats 3,0 borde vara bra?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Capello Bob har visserligen bra form men är egentligen sämre än flera här på kapacitet. Dessutom är den bättre på kort distans. Kan ju klart platsa här men känns överskattad imorgon och inte intressant för mig till så lågt odds. Om Dante Boko går felfri i andra avdelningen så blir det hårt tempo från spets. Tycker det kan öppna upp det väldigt mycket på pallplaceringarna och det beror ofta mycket på löpningsförloppet de andra hästarna får. Har svårt att värdera platsoddset 2.50 på Arn här. Till viss del pga att han aldrig mött sånt här motstånd tidigare och hårt tempo kan vara väldigt utslagsgivande. Miss Jäger - Nja. Tycker det är rätt jämnt på startvolten och risken är väl stor att det blir en jobbig resa från spår 7. Hon är ju inte så snabb ut och då kan det lätt bli fel från springspår. Är visserligen stark men blir det dödens eller att hon måste göra för mycket jobb själv i loppet så är det väldigt sällan såhär orutinerade ston håller hela vägen. Dåligt läge även på Super Photogenic. Spår 7 och Niclas Stenquist på v75 känns inte jättekul. Kan även här bli en tuff resa på 2640m. En utav de bästa hästarna i fältet men jag personligen gillar inte att spela sånna här låga platsodds på hästar som lätt kan hamna på vingel och som dessutom kanske inte har kusken som kan lösa det på bästa sätt. |
Citat:
|
Är det inte lite väl högt plats odds på Leonas Kaiser? 3.0 bet365
|
Citat:
|
Utan senaste vinsten skulle den inte vara i denna klass. Står hårt inne. Blir otroligt överspelad efter det. Kan i bästa fall bli 3a med maxlopp tror jag.
|
Global Lightning PLATS @4.00 UNIBET
|
Spelar vinnare på HELGE TROLLET, OPLAND - BIRI
|
Citat:
|
Citat:
|