![]() |
Ser bra ut Pilkast :clap:
|
Satt bara och väntade på att Peter M. Andersson skulle köra upp i vagnen på framförvarande ekipage - när denne sedan galopperade så var det nära...
|
Dum som man är så ryggar man inte rakt av utan gör bort sig på en annan head.
|
Citat:
Skall försöka leta fram något mer åt oss...! :cheers: |
Stort grattis! Pilkast
Snyggt spelat!!:clap: :cheers: Tar en liten Port Ellen. :)) |
Citat:
|
Samtliga betal-sajter fokuserar uteslutande på streckspelen, men finns det några sajter som har dagliga V/P/H2H-lir?
|
utan galoppen hade det gått vägen! sry för att jag var inne och kladdade i reken. Nya tag skulle skrivit om jänkarvagnen på vinnaren istället! ;)
|
Citat:
|
Sorry jag orkar inte skriva utförligare just nu men detta är ett bra spel
V75-5 5 Visual Contact Plats 7.5 Expekt |
Citat:
Ja, den är startsnabb och tar nog ledningen för att släppa - kan sedan smyga med till en plats... :cheers: |
Citat:
|
Putte har rätt det blir ingen spets
|
Citat:
Glömde bort Demo i all hast... Men, han bör få en bra start och troligtvis komma ner på innerspår - det är det viktigaste, en smygresa, helt enkelt, för att det skall räcka... :cheers: |
Vad säger ni om Baretta Boko plats 2,75? Alternativt vinnare 9,50?
|
Citat:
Startsnabb och tränaren talat väl om den men oddsen för klena... - Jag skulle inte röra... Därmed inte sagt att den varken kan ta plats eller till och med vinna - men, du kommer få bättre odds på ATG... :cheers: |
Citat:
|
Citat:
Ett av du svåraste jag sety Spela inte |
STAROOOOOOOOOOOOOOO FENDI!
|
Citat:
|
Citat:
|
Snyggt! :)
|
Citat:
Får försöka bli bättre på det där. Kommer fler dagar:cheers: |
Citat:
|
Navigator Sib, PLATS, till 2.87 på Bet365, är taget!
:moneybag: |
Plats-lir, Unibet, viktade insatser, kan bli kanon eller kalkon?! :evilgrin39:
Avd. 1: 6 Lord Rocket x 5.50 12 Chapeau x 2.60 Avd. 2: 5 Vacqueyras x 2.85 Avd. 3: 4 B.W.L.Champion x 1.90 Avd. 4: 4 Nearly Nine Feet x 6.00 7 Geisha Sund x 3.45 8 Persos Amarula x 4.10 Avd. 5: 9 Com Ullna x 15.00 10 Beatasine x 1.90 11 Laurel America x 4.25 12 True Advantage x 3.60 Avd. 6: 2 Queasy x 1.80 8 Kazire De Bob x 7.00 Avd. 7: 3 Checco Boko x 4.25 10 Kaka A.T. x 5.00 14 O.U.Glide x 5.00 15 Aloe Vera x 14.00 |
Varför så många Migge?
|
Citat:
|
Vacqueyras provar jag, har sedan tidigare Navigator Sib.
|
Citat:
Har den som spik. |
3 spel idag
avd 2 royal fighter plats, 3.5 avd 4 geisha sund plats, 3 avd 5 miss beniss plats, 2.75 |
Bjuder på ett långskott som kommer få pengar idag,alltså bland dom sex första:)
Men jag sticker ut hakan efter värmning+barfota idag lira v/p på nr.12 Lawyer Lohr avd.2 med betoning plats |
Citat:
|
Citat:
|
Tråkigt med kalabaliken invändigt 800 kvar där Lawyer Lohr drog svarte Petter annars hade
det blivit lite mer än transportbidrag(hehe) |
Citat:
|
Kommer B365 erbjuda spel från V64-omgången idag?
|
Viktade insatser, Unibet, spelstopp kl. 15.04
Prix De France 2014, Vincennes. 5 The Best Madrik x 3,50 (plats) 8 Tiego D'Etang x 4,50 (plats) |
Hur går det för Noras Bean idag?
|
Spelade best Madrik senast. gick inget vidare gör ett nytt försök idag. plats!
|