![]() |
Angelo Am vs Bizzy Tolli T 1.90
Har fått bra info från tränaren. Rygga på egen risk! |
Några drag på fasta marknaden?
|
Spelade nyss Dionne Sisu på Unibet, Vinnare, till 3.85 - ursäkta att jag inte hann lägga in det tidigare...
|
Anders Gigant Plats 2.90 UB/888
Pampero vs Dollar Sund H2H 1.85 Nordicbet Hamras One More Vinnare 20.00 / Plats 4.25 Expekt |
Citat:
|
Lord Mirabelle i sista avd 3 ggr plats bet365. Tror den tar ledningen, släpp till favoriten, sedan blir det lugnt tempo & den slinker med till en plats
|
ser att det är rekat i första dubbeln, själv testar jag ett platsspel på aloe vera, samma scenario som min tidigare rek. svårt att se ngn svara denna från start, sedan lär den släppa till 2 lr 3 beroende på vem som är först fram & ställer frågan, oavsett blir det en bra rygg, på det korta upploppet slinker den med till en plats. Även här 3 ggr bet 365
|
Tungt idag, nya tag imorgon!
|
Citat:
Det var det, men jag skall försöka skärpa mig att lägga ut spel i tid - jag vet att det är uppskattat av många att vi gör det... Vi kommer igen, boys and girls! :cheers: |
Kickstart my heart plats 2,0?
|
Borde vara ett bra spel.
Han var inte så långt från Roiboos från dödens på V75, några såna finns inte här. Änd orosmolnet är att han inte startat på en månad, det brukar vara negativt. Citat:
|
Några övriga tankar?
|
Spelar Gassmans evert samt American Girl PLATS samt H2H...
|
Aaby´s Lilla Troll finns till 2.35 i platsodds hos UB! känns intressant, nu med Goop som kusk för första gången.. hästen är inte dålig heller ;)
|
En galopp förstörde allt.
Annars är han garanterat på plats. Citat:
|
Japp var mycket synd, aldrig att han inte hade varit topp 3 annars.
|
Skogans Avec till 3.25 på Bet365 är taget alla dagar i veckan! Detta är en otroligt kapabel kuse som kommer krossa detta gäng... Jägersro lopp 5, spelstopp 19:50...
Lycka, till! |
Tänkte skriva en rek på Max Bob vinnare till 5 gånger men nu börjar den sjunka överallt. Tycker den fort är spelvärd till 4.75 som finns på UB
|
Citat:
Ja, den har mött hårda gäng på slutet och oftast från dåliga lägen, men gjort det riktigt starkt - hade det inte varit för fjärdespåret i volt så kanske jag hade huggit, men detta får mig att avstå... :cheers: |
Vinnarspel alltså, intressant. Jag som brukar fega med platsspel och det har visat sig varit rätt taktik för mitt travspelande hittills. Ytterst få vinnarspel men när ni rekar är jag alltid med :)
Tack för era spel! Nu ska det jobbas in! |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Trav är fantastiskt och fasta marknaden likaså. |
Citat:
|
Citat:
|
Vinnarspel mot svaga favoriter är absolut en bra väg att gå.
Det blir lite "följa john" över folks spel, favoriter som vinner 1 av 3 står i 1.70 och bra motbud som 2-4 streckade kan stå i 4-10 ggr om det vill sig väl. |
Propeller vs Elliot Hall H2H 2.35 Nordicbet tycker jag är bra.
|
Citat:
|
Citat:
Luktar 2 hästarslopp lång väg. |
Citat:
|
8 Diablo Brodde
Hästen är snabb ut och har varit positiv på barfotabalans på slutet.....så jeg tro på denne sætser 100 kr,
|
Citat:
Rekommenderar egentligen att köra med målvinst istället så man vinner ungefär lika mycket på varje spel för att hålla nere risken. |
Har Lucky Garden-Elliot Hall, 3.20, på Unibet, spelstopp 20:10. Skall ändå ta 80 meter på en klart duglig stayer, det räcker med runt 1.18 där framme för att Elliot Hall skall få problem att hinna/orka fram...
:moneybag: |
Citat:
|
Citat:
För mig är det inte skrivet i sten att någon av dessa två vinner även om dom såklart har bäst vinstchans. Har t.ex just nu 5 st med på mitt system. |
Det hade du rätt i :D
Citat:
|
Seriöst vilken äcklig kväll!!!!!!!
|
|
snart släpps oddsen på bet för kvällens 86a!!
lilla anteckning visar kolla vodds på oraly och aldante + dd spel 2-5 mot 4 |