Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-12-31, 11:08   #1
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 2 837
Sharp$: 4815
Standard

Lunch


V4



LUNCH
31.12.2013




V4-1: 1,4,5
V4-2: 10
V4-3: 6,9,10,11
V4-4: 2,5,6,7,9,11



Beløb pr. række:
Antal rækker:
TOTAL:



2 kr.

72
144 kr.

Købt d. 31.12.2013 12:07

Serienummer: 9408-0275
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-31, 11:12   #2
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 2 837
Sharp$: 4815
Standard

lunch intervju


Han var duktig vid seger senast och allting är väl med honom efter det loppet, han kändes faktiskt till och med bättre än någon gång tidigare i det sista jobbet inför detta. Jag hoppas jag inte behöver klämma av honom allt för tufft för att nå spets, då är nämligen risken att han blir för pigg. Men, med Jorma borta ur leken ser det bra ut på förhand och jag måste tro på bra segerchans. Han tål dessutom att pulla en del, bara det inte blir för mycket. Inga ändringar i balans eller utrustning, säger Daniel Schützer om Lovelorn i V4-3.

Nedan publiceras också alla dagens andra intervjuer till lunchtävlingarna på Eskilstuna. Och såklart – travnet erbjuder också ranking, analyser och systemförslag både till V4 och V64 – varje dag.

Lopp 1 Nr 1 ÅSANNA HORNLINE
- Hon har bra form och duger gott i klassen och är hon inte med dom idag så är det något som är galet med henne. Jag har fått för mig att dom får vara kvicka utifrån om dom ska ta en längd på henne, det är min känsla. Inga ändringar i balans eller utrustning, säger Ingvar Larsson.

Lopp 1 Nr 3 HARRIS STREET HALL
- Hon har varit ifrån ett tag men känns fin i jobben och jag tror hon kommer i fint slag. Vi har inte hittat några bra lopp åt henne eftersom hon måste starta på 1640 meter och jag har inget att klaga på heller. Utgångsläget är bra då hon är mycket startsnabb men taktiken är helt upp till Jorma. Barfota fram om banan tillåter, säger Olavi Niemi.

Lopp 1 Nr 4 GREBY ANNA
- Hon är på väg uppåt i form och egentligen är detta en uppgift som passar henne bra. Över kort distans klarar hon av att springa i spets. Över full väg blir hon för hetsig i spets. Tyvärr har hon dock problem med en tarm och vi ska kolla upp henne ytterligare och se om det blir start eller inte. Om hon startar så siktar vi på barfota runt om samt ingen ändring av huvudlag, säger Jonas Waern.

Lopp 1 Nr 5 TREVIERE
- Hon har betydligt bättre form än vad resultatraden visar, hon har haft en hel del otur i de senaste starterna. Hon har äntligen fått bra läge nu och även om det var några bra emot tycker jag att hon är en av dom. Barfota runt om bara banan tillåter, säger Håkan Eriksson.

Lopp 1 Nr 8 SIMB THEA
- Hon har gjort ett par hyggliga lopp på slutet. Senast blev hon över i spåren och fick backa sist men fullföljde trots det på ett sätt som vi var nöjda med. Nu har vi dåligt läge men hon kan öppna rätt bra och jag funderar på att säga till Kim att ladda. Dessutom blir det jänkarbike för första gången och skulle det stämma på vägen kan en plats bland de tre främsta är inte utesluten, säger Henrik Hoffman.

Lopp 1 Nr 11 TIMBER HOPE
- Hon gör sin absolut sista start i karriären och jag har inga stora förhoppningar på henne. Vi smyger med och skulle hon kunna vara fyra-femma är vi nöjda. Barfota runt om, säger Henrik Hoffman.

Lopp 2 Nr 1 RALLY ARNE
- Han gör debut bakom bilen idag och vi får prova den innan tävlingarna, han är förnuftig så jag tror att han går iväg men sedan får vi se hur fort han öppnar. Jag ställer mig tveksam till om vi kan försvara innerspåret, det tror jag inte vi lyckas med. Han känns bra för dagen, men vi har svårt att hitta rätt balans på honom och han har trampat igenom i de två senaste starterna och därav galopperna. Nu känns det som vi hittat rätt, men det har det gjort tidigare också utan att vi gjort det. Sköter han sig kommer han göra ett bra lopp, men jag vill i första hand se att han fungerar och det är det viktigaste idag, säger Markus Hamberg.

Lopp 2 Nr 5 EVITA ZON
- Hon känns fortsatt fin i jobb och gör hon ett liknande lopp som senast på Axevalla ska hon vara med och strida om det. Inga ändringar i balans eller utrustning, säger Pierre Nyström.

Lopp 2 Nr 8 RIGHT FOR FIVE
- Banan var i mina ögon supertung och svår senast hon startade och den insatsen är svår att bedöma. Hon känns fin men har haft svårt med inställningen till sitt arbete. Senast var hon utrustad med annan käk och jag hoppas det ska göra henne bättre. Hon är ny bakom bilen och läget är tufft. Jag var inte hur hon kan öppna men vi testar före tävlingarna och förhoppningsvis kan vi hitta ner någonstans i loppet. Hon har tävlat barfota fram men nu blir det skor runt om, säger Christian Riedl.

Lopp 2 Nr 9 MR JÄGER
- Vi vet inte varför han galopperade senast. Det var fulla tömmar då han bara spratt rätt upp. Möjligt att han blev känslig för stänk men vi vet inte. Sköter han sig så ska han räknas med chans och det blir inga ändringar, säger Rolf G Andersson.

Lopp 2 Nr 10 KOSMIC R.L.K.
- Han gör det bra varje gång trots tuffa resor men han visat också att han tål det. Han känns som vanligt i jobben och jag måste såklart vara nöjd med honom. Jag tycker också att han har blivit stabilare undan för undan men nu har vi bakspår och vi får se vad de där framme hittar på. Som han gått på sistone måste jag tro på bra chans, säger Magdalena Ulriksson-Siminski.

Lopp 3 Nr 2 SONNBO CRUMP
- Han nöter väl på som vanligt och gör så gott han kan. Det krävs dock massor för att han ska kunna vinna lopp och rätt många premisser måste stämma in. Vi har fint läge och smyger med igen. En platsrysare på sin höjd och vi eventuellt testar vi norskt huvudlag för första gången på länge samt barfota fram, säger John Byström.

Lopp 3 Nr 3 YOURI DEAN
- Han vinner inte på beställning och vi jagar en slant här. Han får smyga med. Eventuellt blir det barfota fram. Alternativt skor runt om, säger Christian Riedl.

Lopp 3 Nr 6 LOVELORN
- Han var duktig vid seger senast och allting är väl med honom efter det loppet, han kändes faktiskt till och med bättre än någon gång tidigare i det sista jobbet inför detta. Jag hoppas jag inte behöver klämma av honom allt för tufft för att nå spets, då är nämligen risken att han blir för pigg. Men, med Jorma borta ur leken ser det bra ut på förhand och jag måste tro på bra segerchans. Han tål dessutom att pulla en del, bara det inte blir för mycket. Inga ändringar i balans eller utrustning, säger Daniel Schützer.

Lopp 3 Nr 9 ALFAS DIMITRI
- Han felade senast men travade inte alls klockrent. Det var klart sämre än vanligt men han känns mycket bättre nu och jag räknar med en bra insats. Det här är en jävla stark häst som jag givetvis måste tro på men han måste också sköta sig. Distansen ser jag som en fördel gentemot de andra och felfri är han med i segerstriden. Skor runt om, säger Jarno Koskela.

Lopp 3 Nr 10 GOA LIFE
- Hon har tränat på som vanligt efter senaste insatsen då hon var duktig från ledningen. Det blev seger och hon kommer inte vara sämre den här gången. Vi har bakspår men hon trivs bakifrån så med lite tempo på loppet kan vi komma in i matchen. Distansen ser jag som ett plus och kör med samma utrustning som vanligt, säger Göran Jansson.

Lopp 4 Nr 2 REAL CASH
- Hon var dålig senast men var brunstig den dagen och jag både tror och hoppas det var det som spökade, hon känns nämligen som vanligt i jobb och vi har inte hittat några fel på henne. Hon är inte brunstig idag och då räknar jag med en bra insats, men det är den typ av häst som inte tål så mycket jobb och hon behöver smygas. Med rätt löpning är hon med där framme, men det var några hyggliga på tillägg som kan bli för tuffa. Inga ändringar, säger Hans Nilsson.

Lopp 4 Nr 3 MIMMIS HELLO KITTY
- Senast hamnade vi i dålig rygg och jag körde bara lugnt sedan. Hon var duktig vid segern för tre starter sedan även om det var ett billigt lopp. Hon är i bra utveckling och klart bättre än raden ger sken av. Jag vågar inte ladda med henne men kommer vi till spets så kör jag henne där då hon är svår att köra trött. Det är mest det mentala det sitter i då hon inte fattat riktigt. Om det blir broddskor så ska det fungera bra och hon kan vara en rolig jätteoutsider, säger Rikard S Jansson.

Lopp 4 Nr 5 LADY MAY
- Hon känns fin för dagen, lugn och samlad och hon är i god författning. Om Jennifer är lika duktig som Mattias Djuse på att få iväg henne från start så bör det bli ledningen, och idag är det läge att prova i den positionen. Min känsla säger att dom kommer få kämpa för att plocka ned henne om hon når spets. Inga ändringar i balans eller utrustning, säger Harry Lennartson.

Lopp 4 Nr 6 FAST AGNES
- Hon var duktig vid seger senast på Solvalla och allting är fortsatt väl med henne efter det loppet, men utgångsläget idag blev chansartat med innerspår på tillägg. Jag vet inte riktigt hur jag ska lägga upp det då hon bara har en kortspeed, men löser det sig är hon givetvis med dom. Samma balans och utrustning som senast, säger Håkan Eriksson.

Lopp 4 Nr 7 DOREMI
- Hon fortsätter att göra bra insatser men senast var jag inte helt nöjd då jag tycker hon borde varit tvåa. Tony sa dock att hästen var lika bra som tidigare och det finns inget negativt att rapportera efter det. På pappret känns det här som att hon ska kunna duga långt. Skor runt om, säger Mika Hirsikangas.

Lopp 4 Nr 9 MY POKERFACE
- Nu tror jag det är hennes tur att vinna. Senast var det mycket sparat med sen lucka. Hon sköt till bra. Hon har tidigare haft problem med fräschören men nu är hon fin och allt verkar bra. Hon är bra och det enda som oroar är spåret då hon är storvuxen. Jag tror hon grejar det och hon kan nog vinna detta även med mindre galopp. Nu blir det skor runt om denna gång men det kan vara en fördel i starten, säger Janos Olah.

Lopp 4 Nr 11 FERTILIZE LAUNCHER
- Hon var duktig senast vid seger trots en tuff resa men det var heller inte det tuffaste loppet. Det här är en rätt bra häst som jag har förväntningar på men jag kan heller inte höja henne till skyarna alldeles för mycket ännu. Segrarna i början av henne karriären var också lite enkla men blir ändå allt bättre. Jag tycker att motståndet såg aningen tuffare ut nu men bland de tre främsta kan hon sluta. Eventuellt barfota fram, säger John Byström
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-31, 11:18   #3
 
Fyrans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 700
Sharp$: 160
Standard

Sorry! Lade upp en tråd till men denna fanns inte när jag startade min...

Registrerat spel

Datum: Tisdag 2013-12-31
Bana: Eskilstuna, omg. 43
Spelform: V4

Avd Ordinarie hästar
1 1, 3, 4, 5
2 6, 10
3 6 Lovelorn
4 2, 6, 13

Vadet gäller startnummer

24 rader x 2 x 2,00 kr Totalt: 96,00 kr

Kvittonummer:

Som nämnts i den andra tråden, tror inte på några större skrällar...
Fyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-31, 11:28   #4
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 2 837
Sharp$: 4815
Standard

fin start.nu spik og håber det bedste---
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-31, 11:41   #5
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 2 837
Sharp$: 4815
Standard

Magdalena Ulriks.-Si


amatør,fan man kan ikke vind løbet på denne måde og fra dødens...helt vildt dårligt der
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-31, 11:48   #6
 
Fyrans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 700
Sharp$: 160
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av michel65 Visa inlägg
amatør,fan man kan ikke vind løbet på denne måde og fra dødens...helt vildt dårligt der
Jepp, men hon gjorde jobbet till min andrahäst..!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
michel65 (+5)
Fyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-31, 11:51   #7
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 2 837
Sharp$: 4815
Standard

tvilling-minus favoriten


9
10,11
x 50 kr
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-31, 11:52   #8
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 1 207
Sharp$: 3281
Standard

Hoppas på 10:an nu Goa life
Oblix är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-31, 12:01   #9
 
Fyrans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 700
Sharp$: 160
Standard

Oj, Alfas Dimitri vinner väl utan galoppen..? Iofs kanske favoriten hade lite kvar att köra med, behövde väl inte bruka allt..?

Tre hästar för V4, nu kör vi!
Fyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-31, 12:03   #10
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 171
Sharp$: 1035
Standard

Borde bli lite pengar in


Registrerat spel

Datum: Tisdag 2013-12-31
Bana: Eskilstuna, omg. 43
Spelform: V4

Avd Ordinarie hästar
1 1, 4, 5
2 6, 10
3 6 Lovelorn
4 1, 3, 10, 12, 14, 15

Vadet gäller startnummer




Registrerat spel

Datum: Tisdag 2013-12-31
Bana: Eskilstuna, omg. 43
Spelform: V4

Avd Ordinarie hästar
1 1, 4, 5, 8, 9
2 1, 4, 5, 6, 10
3 6 Lovelorn
4 2, 5, 6, 7, 8, 9, 11, 13

Vadet gäller startnummer
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
michel65 (+5)
pesven är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-31, 12:04   #11
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 2 837
Sharp$: 4815
Standard

lykke til


Citat:
Ursprungligen postat av Fyran Visa inlägg
Sorry! Lade upp en tråd till men denna fanns inte när jag startade min...

Registrerat spel

Datum: Tisdag 2013-12-31
Bana: Eskilstuna, omg. 43
Spelform: V4

Avd Ordinarie hästar
1 1, 3, 4, 5
2 6, 10
3 6 Lovelorn
4 2, 6, 13

Vadet gäller startnummer

24 rader x 2 x 2,00 kr Totalt: 96,00 kr

Kvittonummer:

Som nämnts i den andra tråden, tror inte på några större skrällar...
håber du sætter v4.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fyran (+3)
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-31, 12:07   #12
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 171
Sharp$: 1035
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av michel65 Visa inlägg
håber du sætter v4.
Tyvärr så kan jag ej göra detsamma, då får jag inte pengarna tillbaka.
pesven är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-31, 12:11   #13
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 2 837
Sharp$: 4815
Standard

lunch v5.


V5



LUNCH
31.12.2013




V5-1: 6
V5-2: 2,3,10
V5-3: 3,5,10
V5-4: 3,8,11
V5-5: 2,3,8,11



Beløb pr. række:
Antal rækker:
TOTAL:



1 kr.

108
108 kr.

Købt d. 31.12.2013 13:11

Serienummer: E20A-F22B
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-31, 12:12   #14
 
Fyrans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 700
Sharp$: 160
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pesven Visa inlägg
Tyvärr så kan jag ej göra detsamma, då får jag inte pengarna tillbaka.
Kan vi inte jobba in Jorma, som 8%-are..?
Fyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-31, 12:13   #15
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 1 492
Sharp$: 15633
Standard

blev ett lunchspel trots allt.......

Registrerat spel

Datum: Tisdag 2013-12-31
Bana: Eskilstuna, omg. 43
Lopp: 4
Spelform: Tvilling

Hästar: 9, 11, 13
U-hästar: 6 Fast Agnes

Vadet gäller startnummer

3 x 50,00 kr Totalt: 150,00 kr

Kvittonummer: 2D08 3939 1651 0141
elwiz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td