Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-01-02, 11:47   #1
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Hjälp med "Hjälp På Traven"?


Jag har nu laddat ner det för mig helt främmande Hjälp På Traven-programet och testkör 30 dagar. Kan ni ge mig tips på en bra och effektiv modell att använda mig av till V64-tävlingarna ikväll för en kostnad på c:a 200 kr så jag kan prova? Hur reducera bäst och med vilka villkor?

Med vänlig hälsning
doob
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-02, 12:20   #2
HPT
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 267
Sharp$: 3917
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Jag har nu laddat ner det för mig helt främmande Hjälp På Traven-programet och testkör 30 dagar. Kan ni ge mig tips på en bra och effektiv modell att använda mig av till V64-tävlingarna ikväll för en kostnad på c:a 200 kr så jag kan prova? Hur reducera bäst och med vilka villkor?

Med vänlig hälsning
doob
Är du nybörjare på reducerade system rekommenderas ett vanligt ABC-system med enkla villkor för att komma igång. Finns exempel under Hjälp-menyn

Kan rekommendera FB-gruppen Veckans reducerade också, där kan du få tips av andra användare om hur de brukar göra.
https://www.facebook.com/groups/veckansreducerade/
__________________
Jag ligger bakom programmet 'Hjälp på traven', vilket säkerligen påverkar det jag skriver här, så tänk alltid på det när du läser mina inlägg...
HPT är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-02, 12:33   #3
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Här är ett av många exempel på hur man kan göra.

__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-02, 13:21   #4
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 331
Sharp$: 3020
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Jag har nu laddat ner det för mig helt främmande Hjälp På Traven-programet och testkör 30 dagar. Kan ni ge mig tips på en bra och effektiv modell att använda mig av till V64-tävlingarna ikväll för en kostnad på c:a 200 kr så jag kan prova? Hur reducera bäst och med vilka villkor?

Med vänlig hälsning
doob
vilket program testar du?
karpafan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-02, 14:26   #5
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av karpafan Visa inlägg
vilket program testar du?
Hjälp På Traven!

Har kört en del med Joker men tycker generellt inte att det är så mycket nytta med det om man inte kör större system än 500 rader. Förstå mig rätt nu. Klart det alltid är en fördel att reducera men med mindre insatser är det så lätt att "reducera bort sig".

Därför undrar jag hur ni gör och då specifikt i programmet Hjälp På Traven. Har inte hunnit satt mig in i det än men någon kanske har någon fruktbar modell.
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-02, 15:12   #6
 
Reg.datum: jul 2013
Ort: Falkenberg
Inlägg: 53
Sharp$: 159
Standard

Nu har jag inte använt HJP på väldigt länge..

Men kör jag mindre system använder jag enbart ABCD reducering, större kör jag med utgångar oxå..

Har du Facebook kan jag rekommendera gruppen Veckans Reducerade.
Skapad av skaparna till HTP.. Där kan du fråga eller ta reda på allt du vill om programmet..

/Lulle
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
doob (+5)
Lulle79 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td