Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-01-04, 20:05   #1
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 2 837
Sharp$: 4815
Standard

V64 SØNDAG


Rocky Race ---spiker jeg som chanse
2 Bubbly ---bedste hest---
9 Staro Fendi ...selv om med et par mdr pause skal vinde løb som dette.--
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-04, 20:11   #2
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 2 837
Sharp$: 4815
Standard

Rocky Race strykken


2 Bubbly ---bedste hest---
9 Staro Fendi ...selv om med et par mdr pause skal vinde løb som dette.--[/QUOTE]

Aloe Vera bliver min spik ,spids og slut

Senast redigerad av michel65 den 2014-01-04 klockan 20:12. Anledning: strykken hest
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-04, 20:15   #3
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av michel65 Visa inlägg
2 Bubbly ---bedste hest---
9 Staro Fendi ...selv om med et par mdr pause skal vinde løb som dette.--
Aloe Vera bliver min spik ,spids og slut[/QUOTE]

Aloe Vera lär du inte få till spets iaf.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-04, 22:18   #4
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 1 492
Sharp$: 15633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Aloe Vera bliver min spik ,spids og slut
Aloe Vera lär du inte få till spets iaf.[/QUOTE]

Näe....Aloe är ju struken!
elwiz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-04, 22:51   #5
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 1 492
Sharp$: 15633
Standard

Mina tankar + lite info.
Banan är fin och det borde kunna bli valfri balans, uppehåll å ca 5 grader varmt.

avd1) 6 calvados är ett spikbud/utgång
avd2) 3 Lingbo är ett spikbud/utgång
avd3) alla?
avd4) 2,5,11 Lex Lotus är en kanon bara han är i ordning.
avd5) 9 Staro (har gått ett par fina jobb och går brfro + jänk som i v75 28/9)
avd6) 6 Miss Elaza (påställd till max, brfro+jänk+helstängt+rycktussar)

I avd 5 så vill nog både 4 acriter och 5 My owi till spets för att det ska vinna loppet, 7 Zlatan Lizz är ju snabb ut och vill ha rygglopp så det bäddar för lite körning vilket gynnar min ide med 9 Staro Fendi i detta lopp.

Tror rätt hårt på en dubbel med Linderoth.

Senast redigerad av elwiz den 2014-01-04 klockan 22:51. Anledning: .
elwiz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-04, 23:29   #6
 
MickeBadkarstravs avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 91
Sharp$: 253
Standard

Badkarstrav.se Formkurvor inför V64 Gävle 140105


Lite formkurvor för er som är interesserade, med bra upplösning:


Lycka till

Micke på http://badkarstrav.se
MickeBadkarstrav är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-04, 23:40   #7
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 1 492
Sharp$: 15633
Standard

Snälla badkarsmicke!
Kan du inte ta å skapa en egen tråd om ditt program istället för att skräpa ned varenda tråd ?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1), Helge (+5), TOBYTYKE (+5), johanl (+10), Timotimo (+2)
elwiz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-05, 00:08   #8
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Lingbo Helen tar ju initialt spets men jag tror man släpper och vill ha rygg. Det är den taktiken som man haft allt som oftast med hästen och 4% segrar vittnar ju om vissa problem att vinna.
Håller Twigs Unique som första häst och som bra vinstchans om den inte galopperar bort sig. Visst orosmoment att den har en del omotiverade galopper i raden som man får ta i beaktning.
Felfri tror jag den kan vara framme tidigt och överta och är den då så fin som den va senast den gick i spets så blir det mycket svårt för de andra att plocka ner henne.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-05, 00:16   #9
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av elwiz Visa inlägg
Snälla badkarsmicke!
Kan du inte ta å skapa en egen tråd om ditt program istället för att skräpa ned varenda tråd ?
Om inte det där är reklam.. så vet jag inte.
Är väl inte ok att länka till sin blogg heller?

Jaja, skitsamma, bara en undran.



Skapa gärna egna trådar för även inlämnade system, nät-bolagsodds osv.

Orka bläddra här i massan (V75 tråden, mest/bara massa siffror inlämnat från spelet, för att inte tala om alla dessa reducerade)

Eller bara jag som tycker det ger noll.

Isf ha det - kör på!

Senast redigerad av Helge den 2014-01-05 klockan 00:29.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-05, 00:18   #10
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Stora Värmland (avd4) har varit riktigt bra på slutet och har kanonform. Enklare emot nu än senast och denna tuffing tål att göra jobbet själv.
Håller den sig till rätt gångart så tror jag det är bra chans att denna faktiskt slår favoriten från dödens om det krävs.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-05, 07:11   #11
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Lingbo Helen tar ju initialt spets men jag tror man släpper och vill ha rygg. Det är den taktiken som man haft allt som oftast med hästen och 4% segrar vittnar ju om vissa problem att vinna.
Håller Twigs Unique som första häst och som bra vinstchans om den inte galopperar bort sig. Visst orosmoment att den har en del omotiverade galopper i raden som man får ta i beaktning.
Felfri tror jag den kan vara framme tidigt och överta och är den då så fin som den va senast den gick i spets så blir det mycket svårt för de andra att plocka ner henne.
Jag vet att man till den här starten tänker trycka av och köra i spets med Lingbo Helen! Det är dags nu mot sämre motstånd! Spets och slut! Blir det någon dåre som tycker annat kan man ju alltid dubbla med 11 Chiquellinne som avslutade visslande sist på Solvalla men det var ju omöjligt att ta något bättre än en tredjeplats i den snabba avslutningen! Två bra hästar före dessutom! Om jag inte spikar Lingbo Helen så blir det lås på dessa två!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
NicklasJ (+2)
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-05, 07:46   #12
 
Lindvallens avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 836
Sharp$: 4170
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av elwiz Visa inlägg
Aloe Vera lär du inte få till spets iaf.
Näe....Aloe är ju struken![/QUOTE]

Spriten tog nog över igår. Struken är den inte idag iallafall.
Lindvallen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-05, 07:48   #13
 
Misärs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 358
Sharp$: 5616

Winter - VS
Stats: 73 - 53 - 7
ROI: 116.79%
Vinstprocent: 57.94%

Standard

Lingbo Helen:
– Hästen har varit riktigt fin i flera starter. Hon visade
senast att hon klarar sig bra även i V75. Det
fanns gott om krafter kvar i mål från tredje invändigt
bakom en mur av hästar som täppte till alla luckor.
Hon är snabb ut och det känns spännande att se henne
i spets. Om vädret tillåter blir det barfota runt om,
säger Jenni H Åsberg.


Bubbly säger man inte har behov av spets men kan man verkligen plocka ner Lingbo Helen från spets? Bubbly har bättre grundkapacitet, men...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
NicklasJ (+2)
Misär är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-05, 09:01   #14
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Mina grundtankar om omgången! Systemet gör jag senare!

Avd.1
6 Calvados Crane är klar förstahäst men formen är dunkel. Tränaren har förklaringar och är inte orolig, fast med sparat senast. Nu blir det offensiv styrning och förmodligen släpps hästen till spets men om utvändigt är snabbare och kör där tror Peter Eriksson att C.C. är bra nog att vinna även från dödens. Som stor men tveksam (trots positiv tränarton) tar jag med första motbudet 7 Aloe Vera som har rikstotorutin och hårdhet! Kostar även på mig lyxstreck på en häst som jag gillar och som har smygform, 8 Blue Rocket! 5% är för lite om favoriterna sviker!

Avd.2
3 Lingbo Helen ska köras i spets mot lämpligt motstånd. Startsnabb och sedan är det i nuvarande form bra chans att leda runt om! Inte ens favorit i nuläget och det är helt jävla galet! Funderar på att dubbla med 11 Chiquelllinne som är handikappad av bakspåret men som har knallform! Har avslutat ruskigt bra sista 600 två gånger i rad bakom tuffa hästar på Solvalla som tvåa och trea! Gick enormt snabb avslutning näst sist! Den kommer in i loppet om man får för sig att ladda 6 Twigs Unique mot spets för då får man försöka KÖRA SIG dit för Twigs tar INTE en längd på Lingbo Helen av egen kraft! Om det blir tuff öppning kommer min dubbling visa sig guld värd!

Avd.3
3 Snack Launcher på 13% är ett fynd! Toppform och har absolut hårdhet att slå av det här gänget! Mycket bra på Bollnäs bakom tämligen ohotad vinnare i form av Poirot Carjan (R.Bergh). Någon sådan finns inte med i den här startlistan. 5 Exciter är en förbrytare som utmanar felfri! 9 Lönhults Felix verkar ha skalle och vilja men måste sänka rejält för att vinna. Kan nog göra det men bakspåret försvårar! Bra sist! Låst på tre?

Avd.4
2 Järvsö Elviz är bra men JOP imponerar inte längre på mig! Kör ofta med huvudet under armen och andraspåret oroar! 5 Stora Värmland är med på fotot felfri! Fin i ny regi och har fått hårdhet att mosa dom här men den är också osäker! 11 Lex Lotus hade varit DYNGSPIK om lopp i kroppen! Det här är en kanon men den har varit ifrån länge! Kan behöva loppet men tränaren andas försiktig optimism. Jag tycker det låter kanonbra mellan raderna och man märker att Rolf Jonsson håller tillbaka enbart på grund av avsaknaden av lopp. Tror den här kliver runt dom på ren grundkapacitet. Travar mycket renare i träning och provlopp! KAN bli spik! 14% är ett SKÄMT!! Om ett par månader står den i 80% när den visar sig! Kom ihåg det! Klassklättrare! Värdet är IDAG!

Avd.5
5 My Ovi låter det klart på från Stall Witasp men då jag tycker Leif är en sopa både som tränare och kusk köper jag inte hans info fullt ut! Inte minst för att 4 Acriter är innanför och startsnabb och My Ovi vinner INTE tunga vägen! Acriter hade varit spik om dokumenterad form. Tränaren garanterar återigen (precis som med Calvados Crane) konserverad form men jag är skeptisk. Lite väl optimistiska ord från det hållet. Mycket snack men mindre visad verkstad. Men det är klart... På ren grundkapacitet och hårdhet räknas båda nämnda hästar! 9 Staro Fendi har vilat men nu siktar man på att köra barfota runt om och med jänkarvagn. Fin i jobb och om två träter så kan Staro Fendi gå förbi om vilsam löpning! Outsidern i loppet!

Avd.6
Dagens kommunare lär 6 Miss Elaza bli och jag köper det! Två lopp i kroppen i regi Per Linderoth som har varit tvungen att slipa till hästen. Har förstått att den inte var i bästa skick när den kom. Nu blir det barfota runt om, jänkarvagn, helstängt och rycktussar! Per säger att det är hans bästa chans och det låter ruskigt påställt! I ett lopp som är jämnspelat på ett par hästar så tar jag ställning på infon och spikar!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mijo14 (+15), oinkk (+5), mrosell (+10), jocklon (+5), Lillis (+15), Trinity (+5)
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-05, 09:09   #15
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 1 492
Sharp$: 15633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lindvallen Visa inlägg
Näe....Aloe är ju struken!
Spriten tog nog över igår. Struken är den inte idag iallafall. [/QUOTE]

Såg fel......
elwiz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td