|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Jag lyssnar och ändrar. Inga problem.
|
|
|
|
|
#17 |
|
Bara för att förtydliga nu när det genast blev intressantare med vunna pengar istället för antal rätt;
Det kvittar hur mycket man spenderar för placering i tävlingen va? - Säg att jag vinner 1400 kr och har spelat för 900 medans någon annan vinner 1300 kr men bara har spelat för 400, då är alltså jag högre placerad i den omgången trots lägre nettovinst? - Vad gäller systemen? Får det vara joker, bara utgång eller är det standardsystem vi kör med? - Får man lämna in identiskt system som någon innan har lämnat in? Lika bra att reda ut regelfrågor innan tävlingen drar igång tänker jag.
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv Senast redigerad av Sprite den 2014-01-20 klockan 11:27. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Kan inte Sharps få någon av sponsorerna att skäna lite deg till ett konto till vinnaren eller topp3? Någon moderator som kan ta tag i det?
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Då får man se till att skrapa ihop mera Sharps så man kan vara med :-)
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Härligt Lindvallen. Nu blir detta en tävling man inte kan missa.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ska det vara raka system eller får man använda reduceringsprogram bara inlämningen hamnar under 1000 kr. Jag måste ställa lite frågor så jag hinner få ihop 200 sharps
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ta bort detta meddelande.
Spela ATG TILLSAMMANS Senast redigerad av Lindvallen den 2014-01-29 klockan 19:43. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Vilken härlig tävling! En sådan vill man ju inte gå miste om:S
Finns det någon vänlig själ man kan få låna lite sharps av?:( Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+140) |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Lämnar min rad redan nu, ska bort.
reserver efter turordningen. 1) 1,2,4,8 2) 3,4,6,10,11 3) 1,2 4) 5 5) 1,2,4,6,9,11,13 6) 1,2,4,5,9,10,11 7) 2
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lindvallen (+50) |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Jag ska också vara med! Får skriva några inlägg först bara
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+50) |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
hur många sharps behövs?
kan någon kortfattade förklara reglerna tack. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
är jag med?
Postade 200 sharps i ditt inlägg, är jag anmäld nu?
|
|
|
|
|
|
|
|