Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-02-03, 13:34   #1
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 1
Sharp$: 8
Standard

Harry Boys


Hej alla!
Jag startade ett V75-lag på ATG Tillsammans i juli 2013. Laget heter Harry Boys.
Vi är just nu 25 medlemmar men behöver 5 till så du är hjärtligt välkommen.
Du behöver inte kunna något om hästar själv för att gå med, vi har en bra blandning av hästintresserade och medlemmar som enbart är med för spänningens skull och chansen att vinna storkovan förstås!
Harry Boy tar alltid ut hästarna och det är gratis att vara med i laget!
Varje medlem har dock möjligheten att ta ut en egen häst varje lördag om man så vill.
Vi har vunnit 5 av de 6 lördagar som tävlingarna gått detta år, dock ingen storvinst ännu, men det kommer var så säker.
Du köper andelar (50:-/st) endast de veckor som du själv vill, inget tvång.
Andelar köper du genom ditt konto på atg som även delar ut vinsterna direkt till ditt konto.
Har du inget konto på atg så är det enkelt att gå med och det är kostnadsfritt.
Jag hoppas att det låter intressant, det skulle vara kul att ha dig med i gänget!
Jag fixar så att atg skickar en kod till dig som du använder för att gå med.
Det enda du behöver göra nu är att maila mig på tommy at starshine.be och tala om att du vill vara med.
Välkommen i gänget!

Ha det så gott!

Senast redigerad av Starshine den 2014-02-10 klockan 09:44. Anledning: Uppdatering
Starshine är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-03, 13:44   #2
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Vunnit som i gå plus eller vunnit som haft 5 rätt och fått några kronor tillbaka?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sherwyn (+10)
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-03, 13:46   #3
 
sherwyns avatar
 
Reg.datum: jan 2014
Ort: Danderyd
Inlägg: 440
Sharp$: 45
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Vunnit som i gå plus eller vunnit som haft 5 rätt och fått några kronor tillbaka?
sherwyn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-03, 13:54   #4
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Vunnit som i gå plus eller vunnit som haft 5 rätt och fått några kronor tillbaka?
Det tror jag du vet själv
Ingen travspelare kommer någonsin köpa en harry
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td