|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 | |
|
Citat:
Dom måst ju sitta på någon info från Nordemo Alf! Jag vet inte ens vem snubben är? |
||
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Citat:
Ja, han är ju uppåt värre ![]() ![]() Aftonbladet intervju "7 Oueron de Banville (Claes Sjöström) ser det spännade ut för. Har gjort två rätt bra insatser på slutet. Sett att han varit rankad sist på ett par ställen och där misstar de sig. Han är väldigt kvick ut. Jag ber Claes satsa framåt. Jag är småoptimist inför det här. Tycker absolut att man ska ha med honom på lappen om man har några stycken här, säger Alf Nordemo." Senast redigerad av Helge den 2014-02-19 klockan 15:57. |
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
Var du tvungen att nämna den nu då?!
Hade helt missat den... Kollade några lopp å den är inte tokig alls ju! Sitter med spik på Odd Fellow just nu
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
JA den spiken , Är det någon som vet något som inte vi andra vet
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
saxat.........
7 Oueron de Banville (Claes Sjöström) ser det spännade ut för. Har gjort två rätt bra insatser på slutet. Sett att han varit rankad sist på ett par ställen och där misstar de sig. Han är väldigt kvick ut. Jag ber Claes satsa framåt. Jag är småoptimist inför det här. Tycker absolut att man ska ha med honom på lappen om man har några stycken här, säger Alf Nordemo. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
[QUOTE=Helge;320502]Ja, han är ju uppåt värre
De va som fan.. Googlade på honom och hittade de här http://www.travronden.se/prenumerera/54994 Kan själv inte läsa de men verkar som denna alf är lite rutinerad ändå!
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
[QUOTE=alle;320507]
Citat:
Här ![]()
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alle (+5) |
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
[QUOTE=alle;320514]
Citat:
Tack ![]() Ja heja Finland, kikar jag med. TT varnar för QDB och har den fjärde rankad. Dom tycker den kan öppna bra och hamna bra till samt enormt kuskförstärkt
|
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Har faktiskt själv sprättat ner denna franska häst som Nästa gångare. Va rätt bra i första loppet i sverige som 3a från dödens. Visade senast att den va snabb ut och nu Sjöström upp är väl ändå lite plus. Helt klart ett kul streck
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Citat:
Jag blir mer och mer exalterad här i soffan!
|
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|