Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-02-19, 14:23   #46
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

hahaha Han kan reta gallfeber på en stenbit...

(matchen Finland-Ryssland)


Åh herre jävlar Sverige - Finland i semifinal nästa.

Får inte missas!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alle (+1)

Senast redigerad av Helge den 2014-02-19 klockan 14:50.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-19, 14:24   #47
 
sherwyns avatar
 
Reg.datum: jan 2014
Ort: Danderyd
Inlägg: 440
Sharp$: 45
Standard

V86-1 3, 5, 8, 10
V86-2 2, 6, 11
V86-3 3, 4, 6
V86-4 1 Ribbon Kronos
V86-5 9 Persos Amarula
V86-6 3, 4, 5, 8, 12
V86-7 7, 9
V86-8 10, 13

Är jag helt fel ute???
sherwyn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-19, 14:25   #48
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1097
Standard

Kan inte Nusa Dua vara något?
Har rätt så bra form, 4% just nu.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-19, 14:59   #49
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Sitter det system som jag just nu konstruerat så är det nog bara jag och Sjöstrand kvar.
Men än kan mycket hända. Har förmodligen ett annat system om 3 timmar
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+1)
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-19, 15:09   #50
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Sitter det system som jag just nu konstruerat så är det nog bara jag och Sjöstrand kvar.
Men än kan mycket hända. Har förmodligen ett annat system om 3 timmar
Då vill jag köpa in mig bums
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-19, 15:18   #51
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1097
Standard

Inlämnat

3 Xena Brick
2 Venkatesh
1,3,4,6,7
1 Ribbon Kronos
3 T.X. All In
2,5,7
5,6,7,12
2,3,6,7,10,12,13,14

120kr
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-19, 15:26   #52
 
Gyllarens avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 226
Sharp$: 1
Standard

vart är Dasen?


provar en utan dasen...


avd1. 3-4-9
avd2. 5
avd3. 1-2-3-6
avd4. 15
avd5. 3-4-7
avd6. 5
avd7. 2-7-12
avd8. 10-11
ca 50 spänn...
Gyllaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-19, 15:29   #53
 
crossbows avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 685
Sharp$: 8831
Standard

Stallintervjuer/kommentarer alla hästar V86-Solvalla
19 Februari
V86-1

1 Oui di Poggio (Torbjörn Jansson) har tränat bra faktiskt. En häst med bra kapacitet men nu möter hon tuffa hästar och jag vet inte riktigt... Avslutade bra sista 500 i ett provlopp förra veckan. Möter tuffa hästar, säger Sophie Ställberg.

2 Miraflores (Erik Adielsson) ser det bra ut med. Gjorde första starten för oss senast och gick bra utvändigt om ledaren på Nanny Fine. Kämpade på in i mål och var slagen med ett huvud. Det loppet har fört henne framåt. Jag tror att hon kan dyka upp bland de tre, säger Jörgen Lorentzen.

3 Xena Brick (Jorma Kontio) ser ut att ha en bra uppgift. Hon har fått en tränings-period men jag hoppas att hon håller den fina formen. Har mest styrketränat. Hon kan ta ledningen av sig själv men borde kanske bli skäppt dit utan problem, säger Timo Nurmos.

4 Recation (Hans-Owe Sundberg) får vi se om hon kan fortsätta att löpa bra i år. Tappade formen i de sista starterna i fjol. Allt känns bra men förra året var hon inte så bra i första starten. Jag hoppas att hon kommer gå bättre, säger Hans-Owe.

5 Västerbo Collect (Örjan Kihlström) galopperade bort sig senast. Annars känns allt bara väl i jobben. Läget är vettigt. Kan väl vara trea, fyra, säger Jimmy Jonsson hos Robert Bergh.

6 Regina One (Sören Eriksson) går med nya sommarskor bak, aluminium med grepp. Balansen fram bestämmer vi på onsdag. Jag hoppas på en slant med henne. Hon tog i senast men travade så dåligt då, säger Anders Englund.

7 Dance Photo (Ulf Ohlsson) är i helt okej form. Svårt läge i ett jämnt lopp. Då blir det självklart svårt att räcka för segerstrid. I bästa fall tjänar hon pengar, säger Petri Salmela.

8 Cupcake U.S. (Jim Oscarsson) var positiv i årsdebuten men nu har hon så jäkla dåligt spår. Får hoppas på det bästa bara och jaga lite nya poäng. Hon är inte en så tokig märr faktiskt men hon möter äldre och fick dåligt läge, säger Jim.

9 Berlock (Johan Untersteiner) smyger med från bakspåret och tar några till slut. Är kanske lite på väg uppåt men här är det nog bara en bra slant som gäller då motståndet ofta är hårt på Valla, säger Roger Walmann.

10 Wiss Shadow (Björn Goop) känns fin i galoppintervallerna. Tanken är att köra barfota runt om nu. Är vassare då. Xena Brick är bra när hon fungerar men vi kan vara med och strida. Min gör alltid gedigna lopp, säger Calle Göransson.
V86-2

1 Wille Sherona (Jenni H Åsberg) har de tjatat länge på mig om så nu åker allt av. Skor, skydd och allt. Fruktansvärt snabb ut men det kan kosta mer än det smakar. Platschans på läget, säger Per Hedenström.

2 Venkatesh (Örjan Kihlström) har varit borta. Var inte som bäst i sina senaste starter. Fick det lugnt en period. Allting ser bra ut i jobben här hemma. Med de senaste insatserna på näthinnan är man givetvis osäker, säger Tommy Berghagen.

3 Ocean Dream D.E. (Mattias Djuse) fick bra läge och har bra form men sedan är det bra motstånd också. Är en platsfidus i bästa fall, säger Mika Hirsikangas.

4 Cool Cat Bolden (Tony Wallin) spetsar och släpper.

5 Jartinec (Håkan Eriksson) gör bra lopp varje gång. Utan att få vinna. Satt fast senast. Stämmer det på vägen tror jag att han är långt fram. Tycker att han står på tur, säger Hockey.

6 Eastwind Cooper (Jorma Kontio) var helt okej förra onsdagen men det var hårda hästar emot då. Nu tror jag att det är lite lättare motstånd. Tror att han är bättre bakifrån. Det är min känsla. Men Jorma bestämmer hur han vill köra, säger Ari-Pekka Pakkanen.

7 Capri F.M. (Kim Eriksson) har haft bekymmer med andningen. Har opererats i halsen. Nu hoppas jag att det är på rätt väg och att vi har fått bort det. Första starten på länge. Svårbedömd, säger Jonny Lehrberg.

8 First Out Ann (Magnus S Karlsson) har gått klart förbättrat i de två senaste loppen efter vissa utrustningsändringar och behandling. Sedan är det världens sämsta läge, säger Magnus.

9 Poirot Brick (Erik Adielsson) har ett ganska bra spår och kusken är Sveriges bästa. Han hade otur senast, säger Per-Erik Ulander.

10 Duffman (Jörgen Westholm) avslutade helt okej senast och tränar fint efter den starten. Bakspåret är ingen nackdel och vi tycker att han tillhör de bättre i det här loppet. Ett streck på kupongen, säger Jörgen.

11 Andreas Sisu (Ulf Ohlsson) var en liten besvikelse senast. Tror inte att det underlaget passade för honom. Var blek men vi hittade inga stora fel. Om banan är bra ska han vara lika fin som på Romme och Valla, säger Petri Salmela.

12 Princeton O.K. (Torbjörn Jansson) tror jag Torbjörn passar väldigt bra på men det är ett väldigt tråkigt utgångsläge. Inte som bäst senast men jobbar jättebra, säger Magda Siminski.
V86-3

1 Nusa Dua (Hans-Owe Sundberg) har bra form och gillar distansen. Spetsar ej.

2 Kalle Quivivra (Tony Wallin) är allt bra med nu. Han sträckte sig senast i december och ballade ur i travet. Fick ta igen sig men nu är han på gång igen. Känns bra men det kanske fattas lite i honom. Svårt att sia om, säger Per Nordberg.

3 Odd Fellow (Jorma Kontio) är mycket fint i ordning. Borde få vinna när som helst. Han är ingen 1 600 metershäst men har gått bra på det nu. Vi har tränat speed men han är mer stayer. Gynnad av distansen. På topp, säger Timo Nurmos.

4 Global Mazerine (Björn Goop) gjorde ett riktigt starkt lopp senast. Blev lite för tufft när han inte fick ledningen. Hade han kommit till tät där hade han vunnit loppet men nu blev det för drygt. Han går allra bäst när han får gå i sitt eget tempo. Jag tror att det blir ett offensivt upplägg. Han måste absolut tas med på V86, säger Ola Frisell i team Goop.

5 Quick Razz (Jakob Croon) blev det bra för senast. Det är inte hans distans men det var ett försök att få fart i benen på honom. För att föra honom framåt. Tog det på rätt sätt och känns väldigt fin efteråt men sedan kanske han behöver ett lopp till innan han är segerfarlig, säger Jakob.

6 Oolong (Örjan Kihlström) spurtade bra senast. Speciellt sista 150 kom han väldigt starkt. Känns som om han är på väg upp i form. Lite bökigt utgångsläge. Får se var han kan hamna därifrån. Hoppas att det löser sig. Med en bra resa kan han vara ett bud i det här loppet, säger Tommy Berghagen hos Stefan Hultman.

7 Oueron de Banville (Claes Sjöström) ser det spännade ut för. Har gjort två rätt bra insatser på slutet. Sett att han varit rankad sist på ett par ställen och där misstar de sig. Han är väldigt kvick ut. Jag ber Claes satsa framåt. Jag är småoptimist inför det här. Tycker absolut att man ska ha med honom på lappen om man har några stycken här, säger Alf Nordemo.

8 Cayenne Käbb (Erik Adielsson) har inte övertygat och nu är det fel distans och dåligt läge. Han har också visat lite tveksamheter kring formen. Så vi har inte så stora förhoppningar den här gången. Blir ett försiktigt lopp och ser vad vi kan få med oss, säger Stig H Johansson.

9 Xman Kemp (Ulf Ohlsson) är fint i ordning. Hoppade i starten senast i finalen. Tycker att Odd Fellow har visat bättre form på slutet men Xman är också på gång, säger Timo Nurmos.

10 Prince Elliot (Erik Svensson) gör vad han kan. Bakspåret hjälper inte till. Vi smyger med och får börja med att sikta in oss på en matlapp, säger Erik.
V86-4

1 Ribbon Kronos (Jorma Kontio) hade svårt att sköta sig mot slutet förra året. Började bra men sedan började han strula. Klart att jag har vissa förhoppningar på att han ska sköta sig. Bra läge. Kastrerades och sedan fick han rejält om tid på sig, säger Reijo Liljendahl.

2 Albin B.L. (Johan Untersteiner) har varit duktig med tanke på att han inte är klar än. Blivit lugnare att köra. Blir nog bra vad det lider, säger Gunilla Wiklund.

3 Dena Egypt (Kim Eriksson) var kraftigt brunstig förra onsdagen. Då tävlar hon inget bra. Fin, smidig och mjuk i måndagsjobbet. Och ingen brunst. Jag rycker alla skor. Helstängt, säger Andreas Forsberg.

4 Lars Erik Eme (Lars Nylander) är så bra han kan vara. Toppform men det är annat med viljan. Hänger med i ryggar, säger Lars.

5 Jack Bauer (Thomas Dahlborg) kan jag inte sätta in i det här sammanhanget. Han känns på uppåtgående, säger Henry Svensson.

6 B.W.T.Boobs (Örjan Kihlström) har haft en del otur. Kanske har lite svårt att vinna men ska kunna vara med bland de fyra bästa här, säger Ari-Pekka Pakkanen.

2 160 meter

7 Tia Maria Lascaux (Torbjörn Jansson) är nyttig.

8 Chicago Aron (Ove A Lindqvist) ska formen vara uppåt på. Hästen har gjort bra lopp men haft otur. Inte så märkvärdigt emot. Räknas, säger Petra Persson.

9 B.B.S.Gnidde (Hans Svedin) är det tufft för på Valla. Jag är väldigt glad om han är bland de fem. Alltid svårt att ta sig fram, säger Hans.

10 Dufy Sund (Erik Adielsson) blir det inga ändringar på. Här jagar han pengar, säger Fredrik B Larsson.

11 Lover Boy Laday (Jennifer Tillman) vann inget lopp under 2013. Positiv senast.

12 Nemo Töll (Miia Hakkarainen) var uppåt senast.

13 Chiquellinne (Mattias Djuse) känns fin i jobb. Fick göra lite grovjobb senast. Känns fin och har bra form. Dåligt läge, säger Mattias.

14 Storm Passage (Petter Karlsson) tränar bra och kommer ut i ett mindre hårt sällskap än de senaste gångerna. Intressant lopp. Ska vara med i segerstriden, säger Mats Karlsson.

15 Prince di Poggio (Ulf Ohlsson) har gjort det väldigt bra och känns fin i träningen också. Bakspår på tillägg är aldrig kul men vi får se hur det kan lösa sig, säger Sophie Ställberg.
V86-5

1 Fille Jubb (Jorma Kontio) börjar komma igång. Har inte varit bra under förra året. Inte alls löpt upp till vad vi trodde. Han vill inte göra för mycket själv. Vill ha smygare. Det är bästa tänkbara läge. T.X.All In är en bra rygg. Han kan vara med på pengar, säger Micael Broberg.

2 Elles W.Linnea (Erik Svensson) fick ett bra läge och det är vi glada för. Men det är tufft emot. Hoppas på bra placering, säger Erik.

3 T.X.All In (Kajsa Frick) är inte så tokig och relativt startsnabb. Bör få ett bra lopp därifrån och kan kanske vara bland de tre. Öppnar han som han kan så spetsar han. Då går han bra i täten, säger Leif Witasp.

4 Staro Denim (Jennifer Tillman) gör alltid sitt. Lite enklare emot nu. Skrällbud.

5 Little Max (Jan Ove Olsen) har fått några lopp i kroppen nu. Så formen tror jag faktiskt är bra. Går med norskt nu och har gått bäst med det. Bra chans att vara bland de tre. Det är Persos Amarula emot. Annars billigt,säger Brage Hansen.

6 Geir Burge (Thomas Persén) får starta igång. Fick en viloperiod. Han plockar pengar men har ingen jätteform. Det är lätt att komma med på Valla. Nöjd med en slant, säger Thomas.

7 Immer Fri (Hans-Owe Sundberg) fick ett dåligt utgångsläge. Nu får vi se om han utvecklas i år. Han var väldigt ojämn förra året. Borde kunna gå bättre än han gjort, säger Hans-Owe.

8 Onkel Lascaux (Erik Adielsson) är allt bra med. Jag är nöjd med formen. Det känns då bra. Ett tråkigt spår gör att jag inte har några förväntningar alls. Tyvärr, säger Helena Bodén.

9 Persos Amarula (Örjan Kihlström) har kapacitet för vinst om hon tar i fullt ut. Vilket vi inte alltid vet på förhand. Hon bör ändå vara med och kriga om segern, säger Roger Walmann.

10 Nimrod di Quattro (Kjell O Jonsson) är osäkert startande. Vrickade sig i hagen i helgen. Var inte hundra i måndags, säger Kjell.

11 Flyson (Björn Goop) var bra senast. Mötte en riktigt bra häst som han fick gå utvändigt sista 500. Formen verkar bra. Strular det inte utan han får rätt lopp bör han kunna vara med och tjäna fina pengar. Med det läget måste vi ha lite tur, säger Thomas Claesson.

12 Jody May (Thomas Dalborg) var klart positiv senast. Lite knepig när det är voltstart men hon gick ändå bra efter galoppen. På rätt väg men fel läge. Hon är ingen tiger. Får bygga form, säger Ulrika Wällstedt.
V86-6

1 Alicia Wibb (Erik Lindegren) är startsnabb och okomplicerad men har inte vunnit än. Hon är jämn och säker. Har aldrig missat pengar. Bland de tre från ett bra läge här, säger Erik.

2 Ride the Lightning (Erik Adielsson) har löpt okej. Lite upp och ner. Hon har varit ojämn men blixtrade till på 1600 meter och gick ett bra lopp för inte så länge sedan. Det kanske är ungefär samma förutsättningar nu. Jag tror att hon kan göra ett bra lopp, är inte helt borta, säger Stig H Johansson.

3 Caddie Hera (Jorma Kontio) är en mycket fin häst. Stor och rejäl. Har vintertränat nu. Mest styrka men har tränat bra. Första gången med auto men har öppnat bra i volten. Känns intressant, säger Timo Nurmos.

4 Nah Neh Nah Face (Kajsa Frick) behöver ett smyglopp. Måste bara köras på chans. Där får man hoppas på turen att det räcker en bit. Jag tycker inte att det är något direkt segerbud, säger Leif Witasp.

5 Maggan Sisu (Jakob Croon) var otroligt bra senast. En överraskning även om jag tror att det är en väldigt bra häst. Orken sitter men sedan ska det visas också. Räknas om hon är som hon var senast. Då får de det jobbigt, säger Jakob.

6 Quantum Doubles (Olle Alsén) har gjort två starter för oss och varit tvåa båda gångerna på Valla. Känslan är att 1 600 auto nu ska passa bra. Med och hugger där framme, säger Olle.

7 Dakota Boko (Mattias Djuse) kändes fin i första loppet för oss men det fattades tempo. Kändes fin annars och bör ha gått framåt mycket med loppet. Bortlottad. Hoppas att det blir hård körning. Räkna inte bort henne, säger Mattias.

8 Cummin (Björn Goop) har inte startat på ett tag nu. Inte alls så tokig. Det är en häst som ska vara bland de fyra främsta om hon gör ett bra lopp. Behöver starta på för att få den riktiga hårdheten, säger Ola Frisell.

9 Love in Action (Ulf Ohlsson) nöter på rätt så bra. Riktigt bra form faktiskt. Visst är det bra hästar med men hon är inte så tokig och formen sitter där den ska, säger Reijo Liljendahl.

10 Evita Zon (Pierre Nyström) är allt bara bra med. Vi är nöjda med formen. För tusan. Hon går som hon har gjort tidigare. Det är ett par skapliga hästar med. Vi får smyga med och köra till slut. Om det finns någonting kvar då, säger Pierre.

11 Älvalie (Daniel Olsson) är ingenting för spelarna.

12 Alvena Snau Di (Kevin Oscarsson) har ett dåligt läge. Däremot har hon en jäkla form för dagen. Känns bra men det är klart att spår tolv drar ned på 1 600 meter. Vi kan bara ligga lågt nu, säger Jim Oscarsson.
V86-7

1 Fantastic Ås (Johan Untersteiner) ska få ta det lugnt. Det blir tufft. Det är inte det bästa psyket på honom heller. Han ska få sitta fast nu. Kommer det en lucka så kör vi men gör det inte det så gör det inget, säger Marit Beckström.

2 J.L.'s Buv (Hans G Eriksson) är spetsfavorit. Har pausat ett tag men får tipset.

3 Rayon Lascaux (Torbjörn Jansson) är bra för klassen.

4 B.W.T.Hellion (Tony Wallin) fick ett bättre nummer den här gången. Normalt öppnar han väldigt bra. Får öppna fort så får vi se vad som händer. Var bra senast men hade ett dåligt startnummer då. Ska nog räknas, säger Pekka Korpi.

5 Twigs Voici (Pekka Korpi) är okej. Går lite bättre bakom hästar. Jag tror mer på Hellion den här gången. Jag tycker att han är lite bättre för dagen, säger Pekka.

6 Beeboop Laday (Ulf Ohlsson) är en hedersmärr som har utvecklats mycket. Var finaltvåa senast och det var verkligen en stark prestation. Sprint och auto borde passa bra för henne. Det har varit hennes grej. Hon år kvick ut och tål att göra en del själv. Hon måste räknas, säger Petri Salmela.

7 Polar L.B. (Björn Goop) fick äntligen vinna senast. Stark prestation. Hade samlat ihop till en vinst. Hästen är jättefin och klaffar det bara lite för honom kommer han att få ett fint år. Absolut en av dem som gör upp om det här, säger Ola Frisell.

8 Elles W.Fill (Ove A Lindqvist) har gått bra men har fått väldigt opassande lopp. I dödens och så där. Planerar att köra barfota nu. Möter ett tufft gäng och läget blev inget bra. Vi får chansa, smyga med och köra för så bra pengar som möjligt, säger Thomas Claesson.

9 Disney Tooma (Erik Adielsson) tränar på bra. Allt är bra. Borde få vinna snart men nu är det tyvärr bakspår. Med tur på vägen kan han säkert vara med ändå, säger Timo Nurmos.

10 Nabab di Poggio (Daniel Olsson) var bra senast som tvåa. Känns bra efter det också i lugna jobb. Jag tycker faktiskt att han känns bra. Han kan vara med på pengar men det blir tufft att vinna loppet nu, säger Sophie Ställberg.

11 Checco Boko (Jorma Kontio) är mycket fint i ordning också. Fanns krafter kvar efter uppehåll senast. Han har alltid otur med spåren, säger Timo Nurmos.

12 Pave the Way (Örjan Kihlström) satt fast senast och har form. Vid bra bana kanske det blir barfota. Blir det överpace är han vass, säger Fredrik B Larsson.
V86-8

1 Västerbomagnifique (Kajsa Frick) är rätt bra i ordning. Klart intressant läge. Har kapacitet men inte fattat vad det går ut på än, säger Micke Demmers.

2 Sanna Vint (Tommy Hanné) gick jättebra senast. Hade dåliga ryggar och fick fritt sent. Hade krafter kvar över mål. Formen känns uppåt, säger Li Hanné.

3 Fast Agnes (Håkan Eriksson) har gjort bra lopp varje gång. Ska ha smyglopp. Till 200 kvar. Måste köras på chans. Fin, säger Hockey.

4 Staro Grapevine (Lars Nylander) är det galopprisk för efter 100-150 meter. Annars är formen bra. Men det är galopprisk, säger Lars.

5 Prahda (Torbjörn Jansson) blir det spännande med. Problemet är spåret. Är spänd när det kommer hästar bakom. Galopprisk, säger Jeanette Hedin.

6 Marie Sisu (Tony Wallin) har gått bra hela tiden och har gjort två starter efter vila. Jag tror att hon går framåt. Hon är snabb ut. Hon måste få ett lätt lopp, säger Ari-Pekka Pakkanen.

7 Pinyata Gel (Sören Eriksson) ska ha formen på topp. Känns så. Rycker skorna vid bra bana. Rätt vettig chans, säger Gunnar Lassis.

8 Ariel Sisu (Anna-Karin Rundqvist) får starta varje vecka tills hon får någon chans. Har fantastisk form men har fastnat, säger AK.

9 Basnäs Gemini (Sandra Svensson) gjorde en kollossalt bra prestation senast även om det inte syns på resultatet. Med där framme, säger Christer Nyberg.

10 Yoga Brick (Jorma Kontio) var mycket fin senast. Bakspår gör det svårare men hon är under utveckling, säger Timo Nurmos.

2 160 meter

11 Paranoia (Olga Sehlova) fungerade inte senast. Nej.

12 Valnes Chilly (Björn Goop) har gjort det bra sedan hon kom till oss. Formen är god. Det kanske blir barfota runt om. En outsider, säger Jimmy Jonsson.

13 Geisha Sund (Örjan Kihlström) hoppade direkt senast. Känns bara bra i jobben. Kan ha platschans men Chilly känns hetare här, säger Jimmy Jonsson.

14 Caramella B.F. (Ulf Ohlsson) är bra. Tränar riktigt bra. Minst lika bra nu som när hon vann på Eskilstuna. Jag tror på henne, säger Reijo Liljendahl.

15 Coolkina (Erik Adielsson) gick okej efter paus senast. Förbättrad med det loppet i kroppen. Står bra inne, säger Calle Jepson


Källa: Martin Berg /Sportbladet
__________________
Ingen kommer ihåg en fegis!
crossbow är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-19, 15:47   #54
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gyllaren Visa inlägg
vart är Dasen?


provar en utan dasen...


avd1. 3-4-9
avd2. 5
avd3. 1-2-3-6
avd4. 15
avd5. 3-4-7
avd6. 5
avd7. 2-7-12
avd8. 10-11
ca 50 spänn...

Dasen avstängd 1 år men finns på twitter.

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-19, 15:49   #55
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Sådana blaffor kanske man kan starta en egen tråd om och även fylla på med annat liknande, typ min Bosse Knopp tråd?

(syftar på Aftonbladets alla intervjuer )

Senast redigerad av Helge den 2014-02-19 klockan 15:52.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-19, 15:51   #56
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-19, 15:55   #57
 
lappen69s avatar
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 392
Sharp$: 161
Standard

Registrerat spel

Datum: Onsdag 2014-02-19
Bana: Solvalla
Spelform: V86, omg. 14

Avd Ordinarie hästar
1 8 Cupcake U.S.
2 1, 9
3 1, 3, 4, 6, 7, 9
4 1, 6, 14, 15
5 3, 11
6 5 Maggan Sisu
7 6 Beeboop Laday
8 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15

Vadet gäller startnummer

1 440 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 360,00 kr

Jag blir nog själv med Åtta rätt ikväll?!?
lappen69 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-19, 15:57   #58
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Då vill jag köpa in mig bums
Hehe det förstår jag att du vill Att få dela potten med Sjöstrand är varje travspelares stora dröm. Slår förmodligen högre än att vara ensam med alla rätt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+1)
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-19, 16:02   #59
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Om Ride The Lightning går bfro så är det ett kalrt plus. Såg fin ut den enda gång tidigare som man gick så.
Dessutom så ger jag en röst till 12 Alvena Snau Di som är nedstreckad till det lite bättre spåret 11. Hästen va väldigt fin senast när den vann överlägset. Blir det bra fart i loppet så är den absolut inte borta.
Själv funderar jag på spik eller utgång på Maggan Sisu dock som det låter bra på och som va riktigt fin senast.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-19, 16:15   #60
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 346
Sharp$: 1150
Standard

Känslan är att Duffman har kanonchans i andra, anmäld barfota.
Champinj0nen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td