|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 1616Travbloggen Stats: 4 - 7 - 2 ROI: 113.55% Vinstprocent: 36.36% |
Cupcake US ? Xena i ledning Wiss kör fram i dödens? Då sitter Jim i 3 ut och hinner precis om?
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ett lopp i kroppen nu åxå! 2% Är löjligt lågt
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Åååå herregud skulle kosta mig 3k att lämna in med alla streck jag har nu... Blir inte klok på kvällens omgång!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lappen69 (+1) |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Kan bli en riktig chans spik för mig Pave The Way tempo +++ Örjan
Det är svårt hitta 3 spik
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Man skall inte rygga mig... Men kan ge er en nästagångare iform av Poirot Rick som satt fast med lite sparat sist!
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Spikar:
Wiss Shadow, Venkatesh och polar lb samt ev Maggan sisu (sos) |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Sällan man är såhär sent ute på en Solvalla omgång. Mata mig med information snälla Sharps!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alle (+1) |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Venkatesh är helt överlägsen om den funkar.. är en RIKTIGT kapabel häst och jag tror inte hultman tar ut honom nu om han skulle vara dålig!
Jag vet dock att han tidigt i karriären har varit en riktig problemhäst! Första gången jag såg honom var i Halmstad i somras, då galopperade han och tappade 30 meter och vann ändå hur enkelt som helst! https://www.travsport.se/sresultat?k...&loppId=944194 |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Går de att köra valfri balans? Folk säger olika?
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
en kompis köpte en andel men var Fan har dom hittat Queron de Banville
Avd 1: 3 Xena Brick Res: 10,2 Avd 2: 2,5,6,7,9,10,11,12 Res: Avd 3: 7 Queron de Banville Res: Avd 4: 1,5,6,11,14,15 Res: 3,2 Avd 5: 3,4,9,11 Res: Avd 6: 2,3,8,9 Res: Avd 7: 7 Polar L.B. Res: Avd 8: 3,6,10,13,14 Res: 7,12
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Citat:
|
||
|