Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-02-24, 20:24   #106
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 1 636
Sharp$: 61
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lindvallen Visa inlägg
Kunde inte låta bli:

Registrerat spel

Datum: Måndag 2014-02-24
Bana: Örebro, omg. 5
Lopp: 9
Spelform: Vinnare

Hästar: 1 Manannan

Vadet gäller startnummer

1 x 10,00 kr Totalt: 10,00 kr

Kvittonummer: 4506 xxxx




det här var ju iallafall värt tiden, ansträngningen och att sitta som på en nål. annars en tycker jag trist speldag, jag hoppas på bättre odds i veckan.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+5)

Senast redigerad av Flickepojken den 2014-02-24 klockan 20:30.
Flickepojken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-24, 20:26   #107
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Tala om att jag var säker på vinst med Cheermeuptoo...

Registrerat spel

Datum: Måndag 2014-02-24
Bana: Örebro, omg. 5
Lopp: 9
Spelform: Vinnare

Hästar: 8 Cheermeuptoo

Vadet gäller startnummer

1 x 250,00 kr Totalt: 250,00 kr

Kvittonummer: 6DA8 FC2F 9860 9445


__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-24, 20:27   #108
 
Lindvallens avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 836
Sharp$: 4170
Standard

Brukar normalt inte spela V64 men jag såg det var jackpott och körde ett 72 raders som turligen gick in. Det fick jag fira med att spela 10 kr på de tre återstående loppen. Det började ju bra som sagt Glädje för småspelare som jag. Resterande kommer här, bäst att visa innan annars hamnar jag ju i sorteringen som visar bongarna först efteråt
Edit, Anna Forsell brukar vara stark med sina amatörkörda kuskar. Är verkligen Punkari amatör förresten?

Registrerat spel

Datum: Måndag 2014-02-24
Bana: Örebro, omg. 5
Lopp: 10
Spelform: Vinnare

Hästar: 9 Nordic Viking

Vadet gäller startnummer

1 x 10,00 kr Totalt: 10,00 kr

Kvittonummer: C94E xxxx


Registrerat spel

Datum: Måndag 2014-02-24
Bana: Örebro, omg. 5
Lopp: 11
Spelform: Vinnare

Hästar: 15 Global Newsletter

Vadet gäller startnummer

1 x 10,00 kr Totalt: 10,00 kr

Kvittonummer: ED46 xxxx
__________________
Spela ATG TILLSAMMANS
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+3)

Senast redigerad av Lindvallen den 2014-02-24 klockan 20:28.
Lindvallen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-24, 20:33   #109
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Ruskigt tråkig omgång och en dålig spelmässig travdag. Men men bara o köra vidare! Kommer fler dagar
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+3), Flickepojken (+1), trance_error (+1)
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-24, 20:36   #110
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Registrerat spel

Datum: Måndag 2014-02-24
Bana: Örebro, omg. 5
Lopp: 10
Spelform: Vinnare

Hästar: 9 Nordic Viking

Vadet gäller startnummer

1 x 265,00 kr Totalt: 265,00 kr

Kvittonummer: 87AA 3CED 9044 1245
__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-24, 20:53   #111
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Japp, tråkig omgång - om man inte har sporten i fokus.

Bra betalt för en skitrad x ?

Själv hade jag bara V6, ingen fleris som var tänkt..haha
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+3)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-24, 20:54   #112
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Registrerat spel

Datum: Måndag 2014-02-24
Bana: Örebro, omg. 5
Lopp: 11
Spelform: Vinnare

Hästar: 8 Knockout Skift

Vadet gäller startnummer

1 x 200,00 kr Totalt: 200,00 kr

Kvittonummer: Daniel till spets, månne...?!
__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-24, 21:15   #113
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 1 636
Sharp$: 61
Standard

Själv tycker jag det är intressant när skitraderna går in. Om skitrad betyder att en otippad häst vann. Jag tippar emellanåt på favoriter men det är också lätt och bli färgad utav allt snack om vem som skall vinna, liksom vad som är rätt och fel när det gäller sporten. Allt kan hända liksom och det är då det (för mig) blir intressant.
Flickepojken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-24, 21:18   #114
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Japp, tråkig omgång - om man inte har sporten i fokus.

Bra betalt för en skitrad x ?

Själv hade jag bara V6, ingen fleris som var tänkt..haha
När man själv spelat så ligger ju såklart spelet i fokus först o främst. Dock har jag inga problem med att inte spela och istället titta på fina travlopp.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Flickepojken (+1), Pilkast (+3)
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-24, 21:21   #115
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 1 636
Sharp$: 61
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
När man själv spelat så ligger ju såklart spelet i fokus först o främst. Dock har jag inga problem med att inte spela och istället titta på fina travlopp.
Och det är nog just det här jag borde några dagar emellan spel!
Flickepojken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-24, 21:48   #116
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Flickepojken Visa inlägg
Och det är nog just det här jag borde några dagar emellan spel!

Kolla nästan varje dag och för guds skull, gå på trav live...! Du ser mer, får insupa atmosfären och du träffar underbara människor, hela tiden...

Du kommer ha en enorm inlärningskurva nu i början, men du kommer aldrig bli fullärd - detta är tjusningen med denna sport!

Lycka till, i fortsättningen...!

__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3), Flickepojken (+3)
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-24, 22:06   #117
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
När man själv spelat så ligger ju såklart spelet i fokus först o främst. Dock har jag inga problem med att inte spela och istället titta på fina travlopp.
Som mig då - det behövde bara ett förtydligande.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Flickepojken (+3)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-24, 22:17   #118
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 1 636
Sharp$: 61
Standard

Jag började ju spela i julas, så jag förstår att jag kommer vara ''ute och cykla'' ett bra tag till . Och jag vet inte heller vad jag skall kika på än när det kommer till siffror så som rekordfart, handicap, vikt osv. Jag började ju kika på rekordfart, men sen upptäckte jag att det var olika distanser. Ah Gud de är en hel djungel, vilket också kan vara kul att klura på. Och det är också därför jag ''fegspelar'' nu. Har iofs vunnit en liten slant på bara 5or och 10or, vilket är lite kul. Men det kommer ju ta lååång tid tills jag är i din (@Pilkast) och andras rang vad gäller betting

Kommer ta mig till Åby någon dag. Det är en fin sport, verkligen. Och jag ser fram emot att insupa pulsen och lära mig mer! Tack och desamma, lycka till till er alla


Glömde citera Pilkast inlägg här.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+4), Pilkast (+15)

Senast redigerad av Flickepojken den 2014-02-24 klockan 22:20.
Flickepojken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-25, 01:22   #119
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Flickepojken Visa inlägg
Jag började ju spela i julas, så jag förstår att jag kommer vara ''ute och cykla'' ett bra tag till . Och jag vet inte heller vad jag skall kika på än när det kommer till siffror så som rekordfart, handicap, vikt osv. Jag började ju kika på rekordfart, men sen upptäckte jag att det var olika distanser. Ah Gud de är en hel djungel, vilket också kan vara kul att klura på. Och det är också därför jag ''fegspelar'' nu. Har iofs vunnit en liten slant på bara 5or och 10or, vilket är lite kul. Men det kommer ju ta lååång tid tills jag är i din (@Pilkast) och andras rang vad gäller betting

Kommer ta mig till Åby någon dag. Det är en fin sport, verkligen. Och jag ser fram emot att insupa pulsen och lära mig mer! Tack och desamma, lycka till till er alla


Glömde citera Pilkast inlägg här.

Det första du skall lära dig är att absolut INTE stirra dig blind på rekordtider - de "ljuger" så in i helvete... De ger en fingervisning, men oftast inte mer än så. Se hellre på hur hästen rör sig, ser den "framåt" ut eller får kusken vara på den hela tiden redan i uppvärmningen? Är den svettig i värmningen? Kan då tyda på att allt inte står rätt till. Galopperar en häst i uppvärmning/provstart så är det stor chans att den gör det även i loppet. Men, var vaksam - det räcker med att byta diverse utrustning på hästen, så går den sedan som en tysk (orkade inte kolla upp hur man stavar till Swietchisk, hehe) klocka!

Kolla statistik - har hästen gått på något tung bana förut, är den kanske gynnad av detta, eller går den inte alls? Lyssna på info, men sålla grovt - vissa lovar guld och gröna skogar med varje häst och till varje start! Går hästen bäst med hel- eller halvstängt huvudlag, sådant får du bara genom att läsa på och lyssna på uppsnacket här och i andra media... Är den bäst barfota eller med skor?

Många, jag är en av de värsta, skriker ut klara till höger och vänster - lyssna med måtta men bilda dig ALLTID en egen uppfattning kring den info du har! Det är alltid mindre smärtsamt att åka på en egen idé än att ha följt någon blint och trott att dennes idéer är spelarens sändebud på jorden... Ofta är det tvärtom - det leder rakt åt helvete!

Det jag vill ha sagt med detta är att du måste skynda långsamt - jag har över 25 års erfarenhet av travsporten och är långt ifrån fullärd. Det finns alltid saker att snappa upp, särskilt som travsporten hela tiden utvecklas - ta bara detta med den nya superbiken, dvs. sulkyn som gör underverk för många kusar, men långt ifrån alla...

Åk ut med ett gäng kompisar och gå på stallbacksvandring - detta är inte så dyrt och du kan få många tips till dagens tävlingar där, men inte minst så får du en känsla för djuren... De är bara av kött och blod som vi - de gör bättre och mindre bra prestationer - precis som kuskarna!

Var riktigt vaksam med hästar som vilat länge sedan förra starten eller en häst som bytt tränare, helst till en bättre... Kastration kan få den mest inbitne galoppören att bli from som ett lamm i loppen...

Slutligen vill jag bara säga att det enda sättet att bli en vinnande spelare är att ha tur, vara extremt skicklig eller helst en kombination av de båda! Skicklig blir du enbart genom att hänga med, helst dagligen (du behöver inte spela för att vara med). Och "skäms" absolut INTE för att du spelar smått, det är ofta sunt, särskilt i början - ALLA skall spela efter vad man har råd att förlora - spela ALDRIG för hyres- och/eller matpengar...

Lycka till och välkommen till travets underbar värld - lt oss nu vinna multum tillsammans!

__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+5), kornflex80 (+10), Flickepojken (+24)
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-25, 11:08   #120
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 1 636
Sharp$: 61
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Det första du skall lära dig är att absolut INTE stirra dig blind på rekordtider - de "ljuger" så in i helvete... De ger en fingervisning, men oftast inte mer än så. Se hellre på hur hästen rör sig, ser den "framåt" ut eller får kusken vara på den hela tiden redan i uppvärmningen? Är den svettig i värmningen? Kan då tyda på att allt inte står rätt till. Galopperar en häst i uppvärmning/provstart så är det stor chans att den gör det även i loppet. Men, var vaksam - det räcker med att byta diverse utrustning på hästen, så går den sedan som en tysk (orkade inte kolla upp hur man stavar till Swietchisk, hehe) klocka!

Kolla statistik - har hästen gått på något tung bana förut, är den kanske gynnad av detta, eller går den inte alls? Lyssna på info, men sålla grovt - vissa lovar guld och gröna skogar med varje häst och till varje start! Går hästen bäst med hel- eller halvstängt huvudlag, sådant får du bara genom att läsa på och lyssna på uppsnacket här och i andra media... Är den bäst barfota eller med skor?

Många, jag är en av de värsta, skriker ut klara till höger och vänster - lyssna med måtta men bilda dig ALLTID en egen uppfattning kring den info du har! Det är alltid mindre smärtsamt att åka på en egen idé än att ha följt någon blint och trott att dennes idéer är spelarens sändebud på jorden... Ofta är det tvärtom - det leder rakt åt helvete!

Det jag vill ha sagt med detta är att du måste skynda långsamt - jag har över 25 års erfarenhet av travsporten och är långt ifrån fullärd. Det finns alltid saker att snappa upp, särskilt som travsporten hela tiden utvecklas - ta bara detta med den nya superbiken, dvs. sulkyn som gör underverk för många kusar, men långt ifrån alla...

Åk ut med ett gäng kompisar och gå på stallbacksvandring - detta är inte så dyrt och du kan få många tips till dagens tävlingar där, men inte minst så får du en känsla för djuren... De är bara av kött och blod som vi - de gör bättre och mindre bra prestationer - precis som kuskarna!

Var riktigt vaksam med hästar som vilat länge sedan förra starten eller en häst som bytt tränare, helst till en bättre... Kastration kan få den mest inbitne galoppören att bli from som ett lamm i loppen...

Slutligen vill jag bara säga att det enda sättet att bli en vinnande spelare är att ha tur, vara extremt skicklig eller helst en kombination av de båda! Skicklig blir du enbart genom att hänga med, helst dagligen (du behöver inte spela för att vara med). Och "skäms" absolut INTE för att du spelar smått, det är ofta sunt, särskilt i början - ALLA skall spela efter vad man har råd att förlora - spela ALDRIG för hyres- och/eller matpengar...

Lycka till och välkommen till travets underbar värld - lt oss nu vinna multum tillsammans!




Pilkast så jäkla uppskattat!!!

Jag är ju de enda jag känner som spelar på trav, rätt lustigt ändå. Men jag kan nog charma till mig en vän att hänga med till både Åby och stallbacken

Det är just det, jag vill försök analysera fram vinnaren själv! Och nu vet jag vart jag inte ska ägna så mycket tid till, dvs tider och sånt som jag använt mig utav. Jag får helt enkelt ''öppna ögonen'' mer och kolla in själva hästen Jag tycker ju att det är såpass kul att jag säger nej till en öl på stan och istället sitter här både fredag och lördag kväll med katten

Tack som fan igen Pilkast för att du tog dig tid!!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+5)
Flickepojken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td