Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-02-28, 12:31   #1
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Diverse till V75


för att minska kladdet i V75 tråden
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fyran (+5)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-28, 12:34   #2
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Intervjuer från Aftonbladet.

V75-1

1 Quick Razz (Ulf Ohlsson) tycker jag har varit riktigt fin i två starter. Kommer mer och mer nu. Det var ganska mycket krafter kvar senast han fick backa sig runt sista häst då och tappade 30 meter bara där. Det var positivt. Han får en bra resa men det beror på hur det löser sig. Krävs tur, säger Jakob.

2 Jealous Broline (Thomas Uhrberg) har ett bra utgångsläge och går bra på V75. Var fin senast. Han går faktiskt lite bättre på V75 än vad han gör i vanliga lopp, det beror på att det ofta blir lite bättre körning där. Det blir tufft att vinna även om det var nära senast. Det är en platschans, säger Thomas.

3 Staro Bobcat (Anders Zackrisson) är det som det ska med. Han har ett bra läge och man kan hoppas på en platschans i alla fall. Han brukar ha svårt i V75. Sedan har han haft lite otur när han har varit ute där också. Blir det körning kan han få en skaplig slant med sig, säger Tommy Zackrisson.

4 Famous Dream (Peter Untersteiner) tar vi av alla skorna på den här gången, så har hon inte gått på länge. Hon är nyttig men det ska mycket till för att hon ska vinna i silver. Men hästen är fint i ordning, säger Peter.

5 Nougat Ås (Johnny Takter) var bra senast, verkar vara helt i ordning och har tränat på bra. Jag förväntar mig att han är i samma skick som senast. Han tränar bara lugnt hemma, går sina vanliga intervaller två gånger i veckan. Jag vet inte om han är lite bättre än senast men jag kan i varje fall lova att han är lika bra som då. Det är en fin uppgift för honom. Det var bättre motstånd senast och det löste han fint. Jag är givetvis ödmjuk eftersom det är V75 men jag tycker ändå att motståndet var bättre senast. Han har en toppchans här, säger Peter Jensen.

6 Abborren (Jorma Kontio) är fint i ordning och har hela tiden gått bra. Det är inga planetrade ändringar på gång. Eller, gick barfota fram senast och är banan fin så blir det runt om nu, säger Timo Nurmos.

7 Caliber T.T. (Fredrik Persson) fick spår för långt ut den här gången tror jag så det är en platschans som bäst, säger Fredrik.

8 Vendi (Kim Eriksson) är väldigt bra men har ett tråkigt läge. Vi får se vad hon vill själv: gasa framåt, backa eller något mitt emellan. Brukar vara det bästa att låta henne bestämma själv. Vi kör som vi brukar. Alltid svårt när en häst har varit borta i tre månader. Ingen het kandidat, säger Michael Sandström.

9 Art on Line (Mikko Aho) känns bra och jag tycker att formen är väldigt bra. Jag körde ett jobb i tisdags och allt ser bra ut. Det är några

bra hästar med men vi får se hur långt det räcker. Jag är ganska nöjd med spåret och vi kanske får ett bra lopp, säger Mikko.

10 Regina One (Peter Ingves) är det inte så mycket att orda om. Vi ska göra lite ändringar för att se om vi kan få bättre skutt på henne. Barfota fram och ett annat huvudlag blir det. Det är pengar som gäller, säger Anders Englund.

11 Quangaroo Zet (Johan Untersteiner) gick jättebra senast. Det var första med norskt då och det svarade han bra på. Kommer gå lika igen. Han bevisade senast att han kan gå bakifrån. Egentligen har han alltid varit en spetshäst. Det är några för bra emot ändå för att man ska kunna tro att han kan vinna från det där spåret. Kan ha en platschans, säger Pär Pergenius hos Daniel Redén.

12 Winston de Frise (Hans Crebas) Startar ej



V75-2

1 Dennis Boko (Johan Untersteiner) har utvecklats rejält under vintern. Har alltid visat en fin inställning. Det är den han har levt på kan man säga. Det är ingen märkvärdig häst egentligen. Ett lite svårt spår för honom, risken finns att han blir över därifrån. Kan han komma ut och favoriterna gör bort sig kan han mycket väl vinna. Men trea, fyra så får vi vara nöjda, säger Pär Pergenius.

2 Let’s Try (Kim Eriksson) är allting jättebra med. Hon känns jättefin efter förra seger­loppet på Eskilstuna. Har fått ett jättebra läge men det är hårdare emot. Det blir svårt att vinna men en skaplig peng ska vi absolut kunna köra in, säger Henrik Hoffman.

3 Arn Hammering (Thomas Jonsson) verkar helt okej och det blir inga ändringar. Det ska bli spännande att se. Jag tycker att jag har en duglig häst som jag hoppas ska vara med i striden. Han är inte snabb ut, det gäller mest att komma ner där, säger Thomas.

4 Lennart All Over (Daniel Olsson) har gjort tre fina lopp på sistone. Avslutade godkänt senast över opassande distans. Bättre distans nu och hans kurva pekar uppåt. Outsider. Barfota fram, säger Jörgen Westholm.

5 Dante Boko (Lutfi Kolgjini) ser det bra ut för. Det här är en häst som vi har höga tankar om. Han blir nog favorit på lördag också, med rätta för han blir svårslagen om han är som han har varit. Det är en jättefin häst, säger Lars Thornberg hos Lutfi Kolgjini.

6 King of Orlov (Kenneth Haugstad) är allt bra med och han går nog som senast. Eventuellt kör vi med Kenneths vagn. Ska prata med honom om det. Luddes är den värste motståndaren, i övrigt är han lika bra som de andra. Platschans, säger Ronny Jönsson.

7 Diva Sound (Tommy Zackrisson) blev det för tråkigt spår för. Lär hamna på galej. Men formen är god. Det behövs en hel del tur för att komma bra på det därifrån och vingel­risken är uppenbar, säger Tommy.

8 Maia F. (Stefan Söderkvist) mår bra. Har tränat bra men spåret är inte allt för roligt. Jag tror inte på någon segerchans men tror att hon kan tjäna fina pengar tack vare sin goda löpskalle, säger Helena Burman.

9 Vasquez Bob (Christoffer Eriksson) känns som om han är i fin form. Han gick med skor senast. Det blir barfota runt om den här gången och jänkarvagn. Jag tycker faktiskt att det ser tufft ut och hoppas på att han kan ta pengar, säger Görel Engström.

10 Digital Photo (Clas Liljeqvist) håller bra form. Han har gjort ganska bra lopp på slutet mot rätt så bra hästar. Det blir svårt härifrån. Jag tror inte att det blir några ändringar. Med tur på vägen kanske han kan

vara med på en plats om det stämmer, säger Clas.

11 Dante Band (Admir Zukanovic) körde delägaren i tisdags och då var han pigg och glad. Han gick intervaller och var som vanligt. Vi ska rycka skorna och ha någon slags googles på honom för att få honom mer på bettet där bak i fältet. Det är svårt när Ludde och Redén har en bra häst och Thomas Jonsson har en häst i bra form. Vi får sikta in oss på att vara trea, fyra, femma, säger Adde.

12 Easy Jazz (Oscar Nilsson) kan man inte vara annat än lite fundersam med efter förra starten. Jag hoppas att det beror på de här problemen i ryggen. Blev trött senast och tappade spänsten utan att vara trött i hjärta eller lungor, säger Gunnar Norgren.



V75-3

1 Hard Livin (Johan Untersteiner) tog Johan på sig galoppen helt med senast, han körde in i vingen och det var ett olycksfall i arbetet. Annars är hästen bättre än någonsin. Känns som om formen är på väg uppåt. Kommer försöka försvara ledningen, får se om han lyckas eller inte, säger Pär Pergenius.

2 Manhattan Sassy (Fredrik Persson) är det tufft emot för på lördag så det är en peng som vi får jobba för, säger Fredrik.

3 Zapdos Håjt (Thomas Jonsson) möter i alla fall några bra hästar i det här loppet, så en hygglig placering är det som gäller för hans del. Vi har ett bra läge i alla fall. Kommer kunna smyga med, säger Thomas.

4 Capello Bob (Kenneth Haugstad) gick bra senast. Han har jättebra form, hästen, och fick ett bra läge igen. Han är med och gör upp om segern. Absolut, säger Kenneth.

5 Braås Palema (Thomas Dalborg) har sett bra ut. Gjorde ett riktigt bra lopp senast och såg formstark ut i loppet. Allt har sett bra ut efteråt. Hon kommer gå precis som senast, med barfota runt om och jänkarvagn. Guld är tuffare än stoeliten så klart men samtidigt var det inte det värsta loppet heller. Är Luddes i ordning är den överlägsen i det gänget, annars tycker jag inte att det var något speciellt. Platschans med tanke på hur hon såg ut senast, säger Pär Hedberg.

6 Bob Hope (Jorma Kontio) är bra i ordning. Banan var så dålig på Axevalla. Vi körde barfota då och han fick inget fäste alls. Hästen är bra i ordning men räcker inte mot de bästa i det här loppet. Trea, fyra kan ändå vara möjligt för honom, säger Timo Nurmos.

7 Raja Mirchi (Lutfi Kolgjini) är vi mycket nöjda med, ser fin ut i jobben. Har lagt på sig några kilon. Är klar för att starta och kommer gå ett bra lopp direkt. Det är väl kanske Hard Livin som kan överraska men han startar med bra chans, säger Lars Thornberg.

8 B.W.L.Champion (Johnny Takter) tror jag att formen är lika fin på som den har varit i princip hela året. Det har varit väldigt lugn träning emellan, vi har försökt att hålla samma form utan att trimma honom. Han har varit otroligt bra i alla starterna i år. Väldigt tråkigt läge igen men det borde bli sommarförhållanden och det gillar han. Han har tävlat mot tuffa hästar hela vintern och inte fått någonting gratis. Oftast har han gjort grovjobbet själv. Härifrån måste vi ha tur. En av dem bakom Raja Mirchi, säger Petri Salmela.

9 Pactole de l’Iton (Ulf Ohlsson) är allt bra med. Kusken är bra och niondespår blir förmodligen bra. Vi får se hur det löser sig, men startryggarna är nog bra. En trippelplacering borde vara möjligt tycker jag. Körspö hjälper till. Senast hade han en infektion i kroppen så det stod inte rätt till, men nu känns han fin i jobben igen, säger Dag Terje Kisen.

10 Livi Barcelona (Kim Eriksson) känns som om han är väldigt nära toppform. Jag har inte hundra bestämt mig hur jag gör med huvudlaget, det får värmingen avgöra. Kim sa att han aldrig har känt honom bättre efter galoppen senast. Skulle det klaffa till hundra procent så blir jag inte jättechockad om han är med och slåss om de tre första platserna i varje fall, säger Tomas Johansson.

11 Dileva Käll (Daniel Redén) har inte startat på länge och har bara tränat lugnt i sanden. Det blir ett lugnt upplägg den här gången och så får hon gå till slut i stället. Hon kommer gå med skor runt om också. Vi ligger lågt med henne, säger Pär Pergenius.



V75-4

1 Rajah Press (Timo Nyman) är allt bra med, som det ska vara. Jag tror att formen är intakt. Kanske blir det skor fram men det bestäms tävlingsdagen. Innerspår kan man inte klaga på, han är hyggligt startsnabb. Det är några bra med men han är en av dem som ska räknas, säger Björn Lindblom.

2 Britt Palema (Oscar Nilsson) har gått bra i år. Jag tycker det är en häst som man ska räkna med vissa möjligheter att vara med och slåss om segern finns. Startspåret är bra och formen fin, säger Fredrik Persson.

3 Bo V. (Petter Karlsson) är allt bra med. Jag är nöjd med formen men vet inte riktigt hur bra den är. Vi har tränat på regelbundet och alltihopa, han är nog rätt bra. Läget är bra. Det blev ett jäkligt bra lopp. Det är ett tag sedan han startade, drygt en månad. Jag vet inte om det spelar någon roll. Han är nog i bra författning, säger Bo Nilsson.

4 National Pe (Jonna Jinesjö) tycker jag att allt är bra med. Det blir samma utrustning och barfota runt om så får vi se hur långt det räcker helt enkelt. Han är ganska startsnabb. Hoppas att han sitter i den främre träffen för där trivs han bäst. Tuffare hästar den här gången och han har gjort de bra loppen på kort distans, säger Bo Örberg.

5 Pericle Bi (Filip Lejon) var jätteduktig senast. Jag var nöjd med årsdebuten och han går framåt med det. Jag tror att han slår många i det där loppet. Såg att han var lågt rankad men tror att han tjänar rätt så fina pengar, säger Stefan P Pettersson.

6 Heart Jack (Jesper Svensson) körde jag jobb med i måndags. Jag är lite tveksam till att formen är lika bra som när han vann för ett tag sedan, då var han riktigt bra. Vi ska kolla upp och ta ett blodprov i slutet på veckan innan vi åker, vi åker bara om han är bra. Svårbedömd nu, säger Jörgen Lorentzen.

7 Simb General Lee (Oskar J Andersson) var ruskigt fin senast. Det var första starten på 1,5 månad, hade inte gått speciellt hårda jobb inför det loppet. Det här blev ett otroligt hårt lopp med många fina hästar. Jag känner mig inte helt borta, säger Henrik Hoffman.

8 Buba Boko (Ville Karhulahti) gick bra senast när han hade elftespår. Kom aldrig in i matchen då och nu är det ett tråkigt startspår igen. Det blir så klart inte lätt, vi behöver ha mycket tur för att kunna vara med

i tätstriden här, säger Timo Nurmos.

9 Alec Hornline (Preben Sövik) känns fantastiskt fin efter förra loppet. Han kan ha bråttom upp i ryggar, så bakspåret är jag inte helt nöjd med. Han har blivit lugnare och mognare, var jättebra senast och kan absolut vinna, säger Roger Malmqvist.

10 Pedro Bi (Frank Nilsson) går bra, tycker att han är i bra form. Inga planerade ändringar. Jag har svårt att bedöma motståndet men för nuvarande klass har han bra fart i sig. Med i striden, säger Reijo Liljendahl.

11 Sundsholms Keynote (André Bakker) körde jag jobb i onsdags och han kändes kanonfin. Tyvärr ska han tävla med skor eftersom han blev hovöm senast, med skor behöver han ta åtta till tio steg mer per varv. Det betyder att han inte är lika uthållig men det är 500 meter kortare också. När man garderar loppet ska han med, säger Klaus Kern.

12 Piraya Hästak (Johan Svensson) är det jättebra med men motståndet var bättre än väntat och utgångsläget sämre än väntat. Hästen är bra i alla fall men det är klart att det blir svårt. Det här är inte den typen av häst heller som ska anfalla från sista position utvändigt, säger Lars Högström.



V75-5

1 Vacation Silvio (Thomas Uhrberg) startade för första gången på 2 600 senast. Jag körde lugnt eftersom jag var orolig för hur hon skulle stå distansen. Det gjorde hon bra. Bra läge och inte så jäkla tufft emot. Skulle hon kunna behålla innerspåret tror jag att hon säljer sig dyrt, säger Thomas.

2 Valetta Strix (Lutfi Kolgjini) hoppade senast men gick bra gången innan. Hon är på väg upp och i ett dåligt lopp ska hon kryssas. Ett av många kryss, säger Lars Thornberg.

3 Florette Sund (Johnny Takter) löper jämnt och stabilt utan att riktigt få till några segrar, är lite entaktad. Kan tänka mig att hon klarar sig bra på rikstoton, då blir det mer tempo och är mer tävling, säger Lars I Nilsson.

4 Broadways Finest (Ulf Ohlsson) kommer förmodligen att gå med skor bak, blir bättre i aktionen då. Formen är bra och vi satsar på att köra till ledningen. Vinstchans. Körspö är ingen nackdel, säger Dag Terje Kisen.

5 Lind Wind (Fredrik Persson) är det väl pengar som man får jaga i första hand med. Uppgiften är lite för tuff, säger Fredrik.

6 Borga Effekt (Peter Untersteiner) är allt bra med och hon tränar fint. Kanske ska gå barfota runt om. Jag tror att hon ska vara med där framme, säger Eelco van der Wal.

7 Miss Jägers (Anders Svanstedt) gjorde det jättebra senast, kämpade storstilat till tredjeplatsen. Förhoppningsvis får hon ett bättre lopp den här gången och då blir hon svårslagen. Jag tror på bra chans, säger Anders.

8 Basnäs Gemini (Johan Untersteiner) travar bra i senaste jobbet och är pigg. Jag är ganska optimistisk och vet att jag har en häst i bra form, säger Christer Nyberg.

9 Lass Legend (Oskar J Andersson) är ojämn i sina prestationer och var inte till sin fördel senast. Har hon en bra dag och får ett fint lopp kan hon tjäna en bra slant. Att vinna blir svårt. Det kommer bli barfota runt om, vilket är ett plus, säger Jörgen Westholm.

10 Here and Hot F. (Tommy Zackrisson) fick en liten paus efter ett omöjligt lopp i årsdebuten. Det blev fel. Jag hoppas att vi kan smyga med och köra till slut, så får vi se hur långt det räcker, säger Dennis Forsnor.

11 Yoga Brick (Jorma Kontio) är mycket fint i ordning. Har samma spår som senast och det är ett tråkigt läge. Hon är mycket fin men blev störd till galopp senast på Solvalla. Det var inte hästens fel. Hon är som sagt mycket fint i ordning, säger Timo Nurmos.

2 160 meter

12 Pamela Ali (Kenneth Haugstad) känns fin efter senaste loppet. Går som hon brukar. Jag tror att chansen är bra. Med bara lite tur på vägen ska hon vara med där framme. Tycker hon ska streckas, säger Ove Nilsson.

13 Global Navigator (Joakim Lövgren) har vi ingen förklaring till varför det gick så där senast, borde varit lika bra som gången innan. Jag hoppas att hon är bra nu igen. Hon är fin i jobben och ser bra ut. Hoppas på en bra placering, säger Francois Travert i stallet.

14 Super Minga (Torbjörn Näslund) tycker jag att uppgiften ser bra ut för. Jag tror att hon segerstrider. Det måste klaffa hyggligt men formen finns där, säger Torbjörn.

15 Natascha Crown (Peter Ingves) har inte fått till det helt efter den långa vilan. Senast kroknade hon efter en fruktansvärd öppning. Vill se att hon levererar jämnare innan vi kan tro på henne, säger Mats Rånlund



V75-6

1 Elmer Gold (Peter Ingves) är ute i ett bra lopp. Han har bra form för dagen och ett bra läge. Vi får väl kalla det lite platschans. Om han presterar maximalt. Kusken får avgöra själv hur han vill göra, säger Mats Rånlund.

2 Frozen (Johnny Takter) tycker jag var väldigt bra på V86 på Åby, efter den starten bestämde jag att det skulle bli V75 för honom. Han har tränat en månad och med tanke på hur han känns i träningen så är han i jättefin form. Jag är väldigt nöjd med läget och distansen är en fördel för honom. Han har vunnit de flesta av sina lopp på den distansen. Jag tycker att han har en bra chans men måste ändå säga att Nougat Ås har en ännu bättre vinstchans, säger Peter Jensen.

3 Maranello (Thomas Franck) var sämre senast (11/1) och har fått vila efter det. Kan behöva loppet innan toppformen är där.

4 Tricky Track (Ulf Ohlsson) gick ett bra sistavarv i Gävle senast. Han tappade från början men det gör han när man inte kan köra med honom. Han är stark och fin. Jobbade

i onsdags och kändes bra. 2 600 tror jag passar bra, hans chanser bedömer experterna bättre än vad jag kan göra, kan inte motståndet. Det är en häst som går framåt med lite lopp i sig, säger Reijo Liljendahl.

5 Kemas Magic (Fredrik Persson) är en häst som jag tror på. Galopperade lite lustigt senast, kommer därför få gå med skor. En bra häst som någon gång i år kommer att vinna på V75, det kan vara nu, säger Fredrik.

6 Chip Lane (Jorma Kontio) har gått mycket bra hela tiden. Har hamnat långt bak varje gång men jag är nöjd med hur han har gått. Det är inte lätt att vinna på V75, han har varit tvåa, trea och femma. Jag tycker att det är bra men han borde vinna när som helst. Hoppas att det är nu och det skulle inte överraska mig i så fall, säger Timo Nurmos.

7 Super Photogenic (Niclas Stenquist) känns bra, är fortfarande lika fin i träningen. Jag har ingenting att gnälla på. Har satt på sommarskor bak och då blir han lite bättre. Jag tycker absolut att han ska rankas bland de tre första i loppet, säger Bo Hellkvist.

8 Dansman Charlie (Stefan Söderkvist) gick i spets senast och vann. Hästen gillar den här distansen men i det aktuella motståndet tvingas vi ranka ner honom. Vilket är jobbigt.

9 Dooleys (Annika Nährström) är precis som vanligt, inga nyheter. Det enda är att vi troligen kommer köra med skor runt om. Jag tror på min häst och att han är med där framme. Beror så på vad han får för lopp men jag tror på honom, säger Susanne Gustafsson.

10 Alfas Dimitri (Jarno Koskela) känns fin. Jag är nöjd med honom. Han gjorde ett bra lopp senast. Nu kommer vi att köra med urryckare för första gången, öppna öronen på honom. Får han lite hjälp på vägen så ska han nog vara där framme. Jag tycker absolut att han är streckvärd, säger Jarno.

11 Send in the Clowns (Anders Svanstedt) gjorde det också jättebra senast efter sämsta tänkbara resa. Han ser jättefin ut hemma och vi har sett lite av vad han kan. Han är ett tidigt streck men nu har han gått upp ett hack i klassen. Det var någon bra häst emot som jag har lite respekt för. Men han ska vara med där framme i alla fall, säger Anders.

12 Indian Shore (Jörgen Sjunnesson) är det bra med. Vi får gå på de senaste prestationerna och då kan jag inte klaga så mycket på formen. Med tanke på det spåret vi har fått känns det chansartat. Vi får köra runt och försöka göra det bästa av situationen. Det känns långsökt, säger Ola Karlsson.



V75-7

1 Arnie Joh (Thomas Jonsson) jagar pengar där. Där måste jag ligga lågt. Arn Hammering är den enda av mina som har möjlighet att kunna vinna på lördag, säger Thomas.

2 Leonas Kaiser (Oskar Svanberg) har tagit loppet bra, känns som om han är i bra form fortsatt. Han går upp ganska kraftigt i klass men det är en häst som jag tror ska hävda sig. Det är möjligt att han kan behöva några lopp innan han har vuxit in i klassen, men jag tror inte att det ska vara några större problem. Vi kanske rycker alla dojorna, jag har inte så mycket att förlora, säger Oskar.

3 Zanimede (Johnny Takter) var grym senast, formen ska inte vara sämre nu utan lite bättre med det loppet. Han känns jättefin i jobben och kommer göra ett bra lopp. Klart att det är tuffare motstånd nu men han duger. Blir det tuff körning i hela loppet så gynnar det honom, säger Hans Crebas.

4 Checco Boko (Jorma Kontio) har varit mycket bra nu i de här två starterna efter tävlingsuppehåll. Mycket fint i ordning. Näst senast satt han fast och senast hade han otur. Har haft en hel del otur med spåren men nu har vi ett bättre spår. Det här måste vara en bra chans, säger Timo Nurmos.

5 Viking America (Lutfi Kolgjini) var jätte­bra senast. Hade inga snabba jobb i sig men mycket styrketräning. Han är säkert förbättrad den här gången. Checco Boko och några till är bra men han är bra själv också. Ett tidigt kryss, säger Lars Thornberg.

6 Deal or No Deal (Ulf Ohlsson) hoppade från början senast, vet inte riktigt varför, tycker inte att hon är osäker. Det är synd, jag tycker att hon känns bra. Har varit känslig i halsen förut men går riktigt bra nu. Det är bra form på henne, därför fick hon gå ut. Det är bra hästar emot och därför blir det hårt att vinna, säger Reijo Liljendahl.

7 Dellvann (Oskar J Andersson) gick okej i comebacken senast och går säkerligen framåt med det loppet i kroppen. Han har ett svårt spår. Det blir att smyga med och hoppas kunna ta något till slut i ett tufft lopp. Barfota runt om, säger Jörgen Westholm.

8 Lucky Sec (Thomas Dalborg) verkar formen vara okej på. Barfota runt om och eventuellt jänkarvagn. Från spår åtta är det alltid svårt. Det är 500 meter längre än senast. Hoppas de gasar, säger Thord Rixman.

9 Donttellmeanymore (Kenneth Haugstad) kanske jag provar norsk gas på, det är enda nyheten. Annars blir det barfota runt om. Läget är så klart ett minus men vi kämpar på ändå. Jag var mer uppåt senast men jag tycker att det är ett mycket tuffare gäng den här gången, säger Niklas Robertsson.

10 Rocket Zet (Johan Untersteiner) Startar ej

11 Riff Kronos (Veijo Heiskanen) har tränat precis som han ska och allting är precis som det ska. Läget kunde ha varit bättre men jag hoppas att några andra kan göra jobbet och att vi kommer in i handlingarna till slut. På sitt kunnande ska han räknas tidigt även om startspåret är dåligt, säger Veijo.

12 Mr Fitch (Conrad Lugauer) kommer tungt på det den här gången från det där läget, gjorde det annars bra senast. Gör det oftast bra men det blir inte lätt därifrån, säger Markus Waldmüller hos Conrad Lugauer.
.

Martin Berg
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-28, 21:33   #3
 
Fyrans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 700
Sharp$: 160
Standard

Bra där! Jag funderar på om vi skulle ha en tråd för bara system/spel och en för travsnack. Detta skulle gälla framför allt för V7 o V8..?? Som dagens i-landsproblem så tycker jag det är jobbigt att gå igenom en 7-8 sidor bara för att se om/vilka som lever på streckspelen...
Fyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-28, 21:38   #4
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fyran Visa inlägg
Bra där! Jag funderar på om vi skulle ha en tråd för bara system/spel och en för travsnack. Detta skulle gälla framför allt för V7 o V8..?? Som dagens i-landsproblem så tycker jag det är jobbigt att gå igenom en 7-8 sidor bara för att se om/vilka som lever på streckspelen...
Ja, vore kanon! Varit uppe flera gånger på förslag. Det ligger dock på oss medlemmar själva att starta dom trådarna, skulle kanske funka om det testades?

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td