|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
Nu vet vi, den var lika bra som i tidigare regi, usel med andra ord
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Stall Kennys andelsägare har en höjdardag, vinst i båda V4-loppen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alle (+1) |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Nu borde lunchdubbeln sitta efter Eriks fina styrning! Snyggt att sitta kvar när Jensen gick ut!
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Fy, faan vad surt det är när Stig H. öppnar käften - då vet man att det är kört... Har den mannen NÅGONSIN haft rätt på en vinnare i sista kurvan...?!
Snacka om uselt "loppsöga"!!!
|
|
|
|
#20 |
|
Oj! vilken fin häst den där Othello Tilly.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+1) |
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8442Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Citat:
Spelar väl ingen roll hur den ser ut då ?
|
|
|
|
#22 |
|
Bra styrningar av Erik & Björn.
Och, vilken häst O. Tilly var. Ska bli intressant att se i framtiden! Registrerat spel Datum: Lördag 2014-03-15 Bana: Åby Spelform: Lunch Dubbel, omg. 146 Avd Ordinarie hästar 1 2, 9 2 1 Othello Tilly Vadet gäller startnummer 2 x 100,00 kr Totalt: 200,00 kr Utbetalt: 705,00 kr Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Flickepojken (+2) |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Nej, menar bara att jag spelat Buzz Mearas och när Stig H. öppnade sin mule så visste jag det var helt kört - även om jag ändå misstänkte det när Goopen smög utåt...
Tycker bara han kan hålla tyst, då han ALDRIG har rätt...
|
|
|
|
#24 |
|
Registrerat spel
Datum: Lördag 2014-03-15 Bana: Åby, omg. 16 Lopp: 4 Spelform: Tvilling Hästar: 5, 8, 9, 11, 12 U-hästar: 11 Sem Jafet Vadet gäller startnummer 4 x 40,00 kr Totalt: 160,00 kr |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Banned
|
Sa ju att othello tilly är en finfin häst. Förstår inte folk som garderade där
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8442Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Nu kollade han med "brunögat" igen
![]()
|
|
|
|
#27 |
|
Haha, tackar Stig H.!!! Sem Jafets ser starkast ut - då visste jag att Goppen, som jag spelat, skulle vinna, hehe...
|
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|