|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#376 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#377 | |
|
Citat:
Vad finns att förklara? Han kör för V8/V7, tar förlusten som en man, kastar inte skit på kuskar och hästar. En värdig vinnare när det sitter och det har det gjort på V8 x fler. Upp till var och en. Tror Du han trodde han skulle bli ensam och tippade efter det? Senast redigerad av Helge den 2014-03-22 klockan 19:52. |
||
|
|
|
|
|
#378 | |
|
Citat:
![]() Hade jag aldrig haft nerver till om jag ändå haft med många hästar. Senast redigerad av Flickepojken den 2014-03-22 klockan 20:51. |
||
|
|
|
|
|
#379 | |
|
Citat:
Ber om ursäkt till er alla som tagit inlägget negativt. Jag skall radera. Mario och jag får hålla våra inlägg privat hädanefter. //Göran
|
|
|
|
#380 |
|
|
|
|
|
#381 | |
|
Citat:
Speciellt vid denna utdelning.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Flickepojken (+2) |
||
|
|
|
|
|
#382 | |
|
Citat:
Aha, ok. Lätt hänt. Då så, bara glömma och gå vidare ![]() / Minna Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Flickepojken (+2) |
||
|
|
|
|
|
#383 |
|
Det är ju lördag. Såklart får man håna sina kompisar lite hahaha. I dag var alla usla. Ingen vann. Jag tillhörde nog en av de bästa för jag stog över och gick +-0. Underbart.
|
|
|
|
|
|
|
#385 | |
|
Citat:
Ändå är det så att har man rader med ranksummor enligt insatsfördelningen över 30 så brukar man bli ganska ensam på V75. Och sexorna och till och med femmorna kan ge en hel del pengar i de lägena.
|
|
|
|
#386 | |
|
Citat:
Allt är lätt i efterhand, han hade det lätt för sig i förhand..visst kan man kritisera hans "amatörmässiga" upplägg.. Men hur många här har varit i närheten av hans vinster senaste året? INGEN! Tänker då INTE ge en enda nedlåtande synpunkt på hans system, tvärtom - ![]() Säger som Strappa sade nyss "Det går alldeles utmärkt att vara geni på att ta ut hästar och vinna ihjäl sig utan att vara speltekniskt maximal." Killen är inte ute efter sexor och femmor som ger bra, som vanliga dödliga. Nu sova, jobbet imorgon
Senast redigerad av Helge den 2014-03-22 klockan 22:18. |
||
|
|
|
|
|
#387 | |
|
Citat:
Stod över för jag jobbade men kom hem och ryggade Ivar och Travfonden på allt utom streckspel = vinst :P |
||
|
|
|
|
|
#388 |
|
Jag tycker nog att ''byfåne'' är ett ganska så milt sätt att visa att här tolereras inte att håna andras inlägg, dvs om nu inlägget du skrev visade sig vara till någon annan än en vän.
Jag tycker det är väldigt snälla takter på det här forumet, men dessvärre ursäktar man sig för mycket till de som har mest sharps etc. Hade det varit Helge eller någon annan tror jag knappast att du hade reagerat så på ''byfåne''. Inte meningen att göra en fågel av en fjäder, men jag reagerade på din reaktion på detta och inte på andra som kritiserade dig. |
|
|
|
|
|
|
#389 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#390 | |
|
Citat:
Det går alldeles utmärkt att i förväg göra en bedömning av hur stor andel av sitt systems rader som "ensam vinnare"-potential. Att välja att INTE ens försöka göra den bedömningen är naivt. Självklart är det helt valfritt att spela "overkill"-system om man vill det men det är inte något att ta efter och det är långt ifrån optimalt. Att karln är ett veritabelt geni på att ta ut hästarna är en helt annan femma som inte på något sätt är kopplat till att hans "Endast alla rätt"-taktik inte är helt genomtänkt.
|
|
|
|
|