|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
v64 ÅBY
Hoppas vi har tur på vår sidan idag....Spik Mr Pellegrino...
nu kör vi
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
snälla hjälp med monte..nån som kan den ski......... vilka ska man ta där? tacksam
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
3,4,7,10 känns heltäckt för min del. Ingen expert på monte men tycker det är sällan det skräller där. 10an har gått 11,5 för sulky vilket tyder på kapacitet. Vad kan den göra när den får duktige Josefin ivehag på ryggen?
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Jag har alltid spikat favoriten när det är monte då jag inte vet ett skit om det men har aldrig åkt på den spiken när jag spelat
![]() Men 3-4-7-10 som sommaren sa är nog ett säkrare kort idag, dålig favorit enligt mitt tycke
Senast redigerad av whalz den 2014-03-20 klockan 11:44. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Banned
|
Blir spik på Polo för mig bra spår nu.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
vågar man chansspika stricker eller ska man ta 1 också...
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Blev samma spikar som ni hade..dado och trance_error
1: 4 2: 4,6,9 3: 3,4,7,10 4: 2,5,10,11 5: 2 6: 1,2,4,10 |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
tänkte också spika samma som du plus stricker sen ha mycket i 2 och 5 ...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+1) |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
Senast redigerad av Flickepojken den 2014-03-20 klockan 13:56. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Rydens Haro! Minns när den vann ffg bfro och sänkte rekordet med tre sekunder!
Vann med minst 60 meter! Hur går den idag, någon som läst/hört? |
|
|
|
|
|
|
#16 |
Rydens Haro
Han såg mycket fin ut i kvalet en rolig spik för mej
Helge (+1) |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Gillar intryck på Harpos Rockybalboa, tror den vinner. Rydens Haro för osäker för att spikas
V75fahlle (+1) |
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Citat:
Mindre bra på andrahands favoriten, Janne tycker den ska rankas trea i loppet och tror inte den vinner idag. Ska dessutom gå med tung balans idag, mot bfro senast, kommer ha PG-beslag fram, för i och med 2640 m så sparar dom fötterna. Behöver ett eller två lopp till siar Janne, ska tävla sig i form. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sheriffen78 (+3) |
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ska iväg ikväll så jag kör ett litet tidigt jackpot-system.
1) Spik 4 2) 6,9 3) Spik 7 4) 2,4,5,8,10,11 5) Spik 6 6) 1,2,3,4,9,10,12 |
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Citat:
Tackar för infon om 3 Poison C, var inne på att ev chansspika den annars, då jag anser att Åsa är klassen bättre än de andra ryttarna. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+1) |
||
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Citat:
http://www.youtube.com/watch?v=85V0P...2x4exPcusdCPeQ Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dzeno (+2) |
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Harpos Rockybalboa kan vara en chans spik
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
vill man inte spika Mr Pelligrino i avd 1,tycker jag att Oberon F.H är bortglömd,vinner inte så ofta men går ganska jämt och bra,någon som har någon info om den.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
chansar på att lufti får leda runt om, han har bra statistik att vinna med favoriter iår
Registrerat spel Datum: Torsdag 2014-03-20 Bana: Åby Spelform: V64, omg. 55 Avd Ordinarie hästar 1 2, 4, 5, 8 2 6, 9 3 7 Palermo Tårs* 4 2 Kissmeonceagain 5 2 Polo 6 1, 2, 3, 4, 5, 8, 9, 10, 11, 12 Vadet gäller startnummer 80 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 80,00 kr |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Jag tyckte att den gav sig alldeles för enkelt från spets senast, borde vunnit då för att va godkänd.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Känns som Jackpot till imorgon, inget utdelning på 4 rätt ikväll.
FYRA streckfavoriter inleder nog omgången... Frågan är bara om man ska spela en flerbong eller avstå. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
Varför ens spekulera i förlust för Pellegrino, visst stor favorit, men ibland får man svälja det. Se det som så att många garderar i första bara "för att vara med".
Vinst V75 näst senast, mycket bra även sist. Bäst form i loppet, bäst läge, går ner i klass då detta inte är hästar av V75-kaliber. Nä sluta trolla, spika & koncentrera er på att lösa resterande 5 lopp ist, vilket är faan så svårt
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Jo förstod att du ej menade avdelning:5
![]() vad tycker du om 6 och 8 i lopp 4 plus dina... Nja, nr:6 gör årsdebut och nr:8 har fjärdespåret på volt, Dock ensam då nr:7 är struken. Så kommer även att ta med Lady Beyonce, Då hon startat i år.. Äää tar med båda dina förslag dado, Då det är ett Stolopp. ![]() Är annars inne på att Revenge Alone vinner |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Goop om sina hästar
8 Lady Beyonce (V64-4) tränar bra men står tufft inne. 4 Pine Katrina (V64-4, Chris Trotter kör) tränar också bra. Löper hon upp till hur hon tränar kan hon vinna.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Just nu är Rare Wise As anmäld ffg bfro (i Sverige iaf), det skulle kunna ge en fin extra växel på den.
Intressant! |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
"Bara joggade i kvalet"
Inför V64. Mölndal och Åbytravet står som värd för kvällens V64-tävlingar. En av favoriterna i omgången, 5 Rydens Haro (V64-2) kommer närmast från tre galopper och kval. Rydens Haro tog tre raka segrar i höstas, men efter det började strulet. Hästen galopperade i tre raka starter och han blev tvungen att kvala. – Det visade sig att hästen hade en muskelsträckning i vänster framben och det har tagit lång tid innan det blivit riktigt bra. Nu i kvalet kändes det däremot väldigt fint och han bara joggade kvaltiden 1.16,1/2140 meter, säger Mikko Aho. Du har flyttat från Göteborg till Halmstad – hur har stallbytet gått? – Jag har varit i Halmstad i ett halvår ungefär och det är väldigt fint här nere. Fantastiska träningsförhållanden och det märks på hästarna att de trivs och de känns starka i träningen. Det kan ta ett tag innan man får riktiga effekten, men jag hoppas den infinner sig inom kort. Hur ska formen vara på Rydens Haro inför kvällens start? – Med tanke på att vi har kunnat träna hela tiden är jag övertygad om att formen ska vara bra direkt. Hästen är väldigt ärlig och vill kanske till och med för mycket ibland, men fart och kunnande för klassen har han så det räcker. Vad blir det för upplägg? – Jag kommer ladda från start och min häst är startsnabb så förhoppningsvis kommer vi till ledningen. Han går bra från alla positioner och är oöm, men det är kortaste vägen till mål. Vad tror du om chansen? – Jag måste tro på fin chans, även om man nog inte ska lita på honom till hundra procent. Vi kör med samma balans som i kvalet, skor runt om, vilket är optimalt för dagen då han besvärats av en hovspricka. Dennis Engelbo, Fackredaktör /Rondens närupplaga Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+1) |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Den här Bono boko. Är det den kusen som för nåt år sen spöade Perfect toll?
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
J Riordan tränare. Tycker han har ryckt skor till höger och vänster ett bra tag utan att det gett någon märkbar effekt på hästarna. Alla de spel den får på första barfota runt om tycker jag därför gör att spelvärdet inte känns intressant åtminstone i atgs poolspel. Spelas redan ner hos Unibet just på att det är anmält barfota runt om.
|
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Citat:
Perfekt inne i loppet, bara ston emot, hoppas aktionen flyter bättre bfro än med skor. Så klart det kan bli tok med men värd ett streck. Hade haft med den även med skor. |
||
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Banned
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
Bono Boko |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Olle!
Såg du infot om SS nya upplägg med icke betalda tränarintervjuer? Nya tider - bättre tider! För intervjuer. Sedan vi började jobba med Åke Svanstedt 2009 så har vi ständigt jobbat för att knyta nya starka tränarnamn till vårt "stall", men nu gör vi en helomvändning. Att göra bra intervjuer handlar väldigt lite om vilka man samarbetar med, det handlar om att göra en intervju med passion, intresse och kunskap. Att samarbeta med en tränare har mer handlat om att man kan garantera kunden intervjuer med dessa tränare inför varje enskild omgång. Det påverkar inte kvaliteten i sig. Så, för att höja kvaliteten ytterligare så ökar vi ringningarna till alla dagar, samtidigt som vi avslutar alla tränarsamarbeten. Låter det konstigt? Inte alls. Vi ringer istället till de allra intressantaste till varje omgång oavsett vem som tränar. Och har inte en enda avlönad tränare i fortsättningen. Och vi utökar alltså intervjuinnehållet alla dagar i veckan, såväl på V64, V75 och V86! Så välkommen in! Senast redigerad av Helge den 2014-03-20 klockan 17:16. |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Banned
|
Kan inte Oliver Kronos bli lite för tuff för Bono Boko?
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Citat:
Har dock lovat mig själv att bränna lite kalorier på gymmet i kväll efter två kvällar på soffan med trav, kvalhockey och champions leauge fotboll, så är nog hemma först till dd loppen ungefär. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+1) |
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
Nelle Pride gör debut i monte slog ett bra gäng över2640 sist står lite hårt inne på pengar men form slår klass 18% 37v odds kan vara intressant???
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Funderade på det samma, den om någon såg riktigt fin ut när den bara gick med bakom. Någon av Lindgrens hästar ser det ut som. Edit: Hade rätt, det är Lindgrens Nectarine https://www.travsport.se/hast/visa/689093/resultat
Travstatistiken sjöar cash hos V75 Pensionskassan: To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+1) Senast redigerad av sandro den 2014-03-20 klockan 17:29. |
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Citat:
http://classic.atg.se/HastDetaljServ...tnyckel=689093 Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sandro (+5) |
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
Även LD gick ok med 4 mot 10,11
Förlust kommer allt närmare... - time for real laid back game.... spelar så DD med lätt hand 3-4-6-9 mot 4 --- odds ca 25-84-39-63 ggr Behöver laid back music som denna --- för ca 40 år sedan... https://www.youtube.com/watch?v=jZEPIpTpoPs
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Banned
|
Citat:
Tror jag chansar o låser på 1 o 4. Stricker gynnas ju dock av 2 strykningar. Får se närmare start. Senast redigerad av trance_error den 2014-03-20 klockan 17:38. |
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Så här får det bli,
Registrerat spel Datum: Torsdag 2014-03-20 Bana: Åby Spelform: V64, omg. 55 Avd Ordinarie hästar 1 4, 6 2 6 Rydens Haro 3 2, 4, 7, 10 4 2, 5, 8, 11 5 2, 3, 9 6 1, 4 Vadet gäller startnummer 192 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 192,00 kr Kvittonummer: |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Fast 15 ggr på 3. SCARLETT GEDE* (DK) känns på tok för högt.
Vinnarspel
|
|
|
|
#54 |
|
1: 4
2: 6 3: 3,4,7,10 4: 2,5,10,11 5: 2,3,6,9 6: 1,2,4,10 Har även spelat några system med Polo som spik och både som V6 och V64.. Lycka till! |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Någon som har info på vad goop tror om global nirvana?
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
V64 på Åby i morgon: 6 Mellby Ciceron (lopp 1) känns bra. Tror och hoppas att han åter gör ett bra lopp. En av dem som kan vinna. 6 S.J.’s Majesty (lopp 2) smyger med, tror inte att hon räcker till seger. 9 Umbriel (V64-1) behöver loppet, ligger lågt.
8 Lady Beyonce (V64-4) tränar bra men står tufft inne. 4 Pine Katrina (V64-4, Chris Trotter kör) tränar också bra. Löper hon upp till hur hon tränar kan hon vinna. 9 Global Nirvana (V64-5) har bra form men får inte till det på Åby. Det verkar inte vara hennes favoritbana. 4 Bono Boko (V64-6) gjorde det jättebra på V75 senast. Är en av dem som kan vinna om han är på rätt humör. 1 Montreal (lopp 9) har tränat bra. Är orutinerad men har platschans om han fungerar. 9 Rely on Me (lopp 10) ska testas barfota runt om. Har tränat bra men varit nervös i loppen. Outsider. /Aftonbladet Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
DavidP (+20) |
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Tycker avd 4 är överlägset öppnast och svårast....
2an tror jag inte mycket på precis.. 5an ska ju smygas enligt untersteiner och gå med skor... 10an lr 11an från springspår är väl de 2 intressanta man hittat.. men känns som att det kan smälla till här... Har ni övriga ngn bra smällkaramell i det här loppet?
|
|
|
|
#59 |
|
4 mr p.
9 harpos r. 7 Palermo t. Alla 14 startande 2 polo 10 stricker 14 kr Jag har nästagångare på harpos r. i avd 2. Edit harpos r och inte Carlos r! Svårt att skriva på mobilen ibland
MVH V75fahlle Senast redigerad av V75fahlle den 2014-03-20 klockan 18:36. |
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
Banned
|
Tog med några hästar till i sista avdelningen.
Registrerat spel Datum: Torsdag 2014-03-20 Bana: Åby Spelform: V64, omg. 55 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 4 Mr Pellegrino (6) 2 5, 7 (8) 3 7 Palermo Tårs* (4) 4 2, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 13 (3) 5 2 Polo (4) 6 1, 2, 3, 4, 5, 10 (9) Vadet gäller startnummer Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dzeno (+2) |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Jäkla mobil, ursäkta stavning - ska vara harpos rockybalboa
|
|
|
|
#63 |
|
Använd datorn Fahlle så går de bättre :P
|
|
|
|
|
#64 | |
|
Citat:
Det er fine spilleløp på Åby i kveld og overraskende nok er det også plassert et monteløp innenfor V64-veddemålet. Nettavisens travredaksjon ligger som kjent ikke på latsiden og har i den sammenheng hatt kontakt med Åsa Svensson som rir 3 Poison Composite i dette løpet. - Jeg er nesten helt sikker på at jeg sitter på den beste hesten, var den klare meldingen fra Åsa når vi pratet med henne torsdag formiddag. Hesten har vært lenge borte grunnet skade og var helt okey i comebacket i Kalmar for tre snaue tre uker siden og har garantert gått fremover med det løpet, fortsetter Åsa. |
||
|
|
|
|
|
#65 |
|
Registrerat spel
Datum: Torsdag 2014-03-20 Bana: Åby Spelform: V64, omg. 55 V6 - endast vinst vid 6 rätt Avd Ordinarie hästar 1 4 Mr Pellegrino 2 9 Harpos Rockybalboa 3 7 Palermo Tårs* 4 2, 11 5 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 6 1, 10 Lättplätt ikväll ju!
|
|
|
|
#66 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#67 |
|
Banned
|
Va lite sent ute med nästgångaren.......
Senast redigerad av trance_error den 2014-03-20 klockan 18:57. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
huff - 7.00 på poison composite gick inte att motstå....
tjejerna med mississippi 15 år senare https://www.youtube.com/watch?v=fbda12kk_Xw
|
|
|
|
#70 |
|
Skulle inte Poisson Comp gå med skor? Anmäld BRF RO!!
|
|
|
|
|
|
|
#71 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#72 |
|
V64
1) 4 2) 5,6,7,9,10 3) 7 stenklar 4) 2,4,5,6,8,10,11 5) 1,2,3,4,5,6,7,9,10 6) 1 kostar 315 kr |
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Registrerat spel
Datum: Torsdag 2014-03-20 Bana: Åby Spelform: V64, omg. 55 Avd Ordinarie hästar 1 4 Mr Pellegrino 2 3, 5, 6, 9 3 3, 4, 7 4 2, 3, 4, 5, 6, 10, 11 5 5 Thula Sana 6 2 Fernando Sånna Vadet gäller startnummer 84 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 84,00 kr Kvittonummer: 4762 49E4 2045 9201 |
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Läste lite i tråden. Verkar som om Helge är på hugget idag. Bjuder till höger och vänster! Är det min frånvaro som gett dig mer plats? Kanske ska hålla mig borta mer.
lappen69 (+5) |
|
|
|
|
|
|
#75 | |
|
Citat:
![]() Var har du varit hela dagen? Saknad har du varit, av oss alla. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
NicklasJ (+2) |
||
|
|
|
|
|
#76 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#77 | |
|
Citat:
Oj, vilken snygg vinnare i Hertig Rols av dig! Grattis!! |
||
|
|
|
|
|
#78 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Snyggt! trance_error
Glömde macpeter och andreaso som också hade med vinnaren, Snyggt! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+1) Senast redigerad av Trinity den 2014-03-20 klockan 19:41. |
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Otroligt usel favorit i andra avd, gick ju knappt framåt. Finnpajsaren är inget att hålla i handen när det blåser precis....
|
|
|
|
|
|
|
#81 | |
|
Citat:
Men visst tycker jag den borde varit bättre än så även med skor idag. |
||
|
|
|
|
|
#82 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
någon här som har koll på 3an i avd6?
|
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Janne hade rätt om formen. Skorna kan man fundera över, varför anmält bfro? Gick den ens så?
|
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
vem vann i monte? kollar ej på sånt
|
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Banned
|
dado - favoriten
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
kollar ej på sånt men nu håller jag tummarna för dig
|
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Vore kul om man fick iordning på Undimede. Bakspår på tillägg idag gör ju inte hästen speciellt segerhet. Men rätt strulig men kapabel häst i ny regi.
|
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Banned
|
Såg inte så bra ut på favoriten i sista. Oliver Kronos. Galloperar. Minus värmning på Stricker också, Peter ligger lågt säger han.
Kanske man kan fälla dem på DD? Senast redigerad av trance_error den 2014-03-20 klockan 20:10. |
|
|
|
|
|
#96 |
|
Banned
|
Testar en chans
![]() Registrerat spel Datum: Torsdag 2014-03-20 Bana: Åby Spelform: Dagens Dubbel, omg. 157 Avd Ordinarie hästar 1 1 Big Girl 2 2, 3, 4 Vadet gäller startnummer 3 x 25,00 kr Totalt: 75,00 kr |
|
|
|
|
|
#97 |
|
Ännu en gång visar det sig att det är bättre att bara spika favoriten i monte
|
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
Registrerat spel
Datum: Torsdag 2014-03-20 Bana: Åby Spelform: Dagens Dubbel, omg. 157 Avd Ordinarie hästar 1 7 Happy Loke 2 2, 3 Vadet gäller startnummer 2 x 100,00 kr Totalt: 200,00 kr Kvittonummer: 4780 0124 6A41 1005
|
|
|
|
#100 |
|
Banned
|
Det lät bra på nr 1, startsnabb, kort distans, open stretch. Så jag provar på DD:n
Senast redigerad av trance_error den 2014-03-20 klockan 20:29. |
|
|
|
|
|
#101 |
|
Registrerat spel
Datum: Torsdag 2014-03-20 Bana: Åby Spelform: Dagens Dubbel, omg. 157 Avd Ordinarie hästar 1 5 Thula Sana 2 2 Fernando Sånna Vadet gäller startnummer 1 x 100,00 kr Totalt: 100,00 kr Kvittonummer: 4FC2 816C C861 1005 |
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Självklart skall den djävla nissen ta fram mitt drag för dagen - Happy Loke i sista djävla sekunden...
|
|
|
|
#104 |
|
DD
1,2,7 3 norrmännen är här för att vinna - kan gå om Flemmings inte travar Jag har spelat 3 X 200 = 600 |
|
|
|
|
|
|
#105 | |
|
Citat:
Usch så dålig den såg ut nr 10 Pactole De Líton. Blir ingen start för den på lördag, tur det! 10 PACTOLE DE L'ITON (FR) (startförbud 140320-140330 (orent trav)) |
||
|
|
|
|
|
#106 |
|
BJÖRN GOOP:9 Global Nirvana (V64-5) har bra form men får inte till det på Åby. Det verkar inte vara hennes favoritbana.
|
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Fernando Sånna nu!!!
|
|
|
|
#111 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#112 |
|
Det är inte lätt att vara spelare, när Flemming under dagen säger en massa positiva saker om Oliver Kronos. V64 omsätter nästan 8 miljoner.
Hästen värmer som en kratta och man garderar på V4. I loppet är hästen knappt körbar och sprang på en spikmatta på upploppet. Sorgligt! ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#114 | |
|
Citat:
Huh... jag gillar när nätoddset blir 63.00 mot atg:s 20.80 ![]() ![]() ![]() https://www.youtube.com/watch?v=Xe86TC0H2HE
|
|
|
|
|
#115 |
|
risken att vinna överväger chansen att förlora
|
|
|
|