|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 |
|
Network Broline i V75-4 där mina vänner har ni nyckelspiken i omgången! Sitter den så är det jag som bjuder laget runt
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Banned
|
Mycket snack angående den här Propeller i första, vad ger ni den för chanser?
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Banned
|
Får känsla att spelvärdes spik denna helg är propeller eller network broline. Får se 15.00
|
|
|
|
|
|
#64 | |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8442Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Citat:
Det troliga är att Ludde vinner med Olympic men när Mikko Aho är med vet man aldrig hur det blir kört. Han kanske svarar spets i 10 tempo, både häst och kusk är minst sagt ojämna.
|
|
|
|
#65 | |
|
Citat:
Kommer att strecka - men inte spika i ett 4-årslopp för orutinerade ston i brunsttid. Kollade video på en annan Ocean Dream än nr 4. Någon som kan dagsformen på denna favorit? På tal om video. I V75-6 kör Mognus nr 4 Linus Wibb. Såg mycket fin ut. Har du koll på Mognus' styrningar grogg12?
|
||
|
|
|
|
|
#66 |
|
Angelo AM (avd2): jänkarvagn, barfota,sparat sist,distansgynnad och bästa spåret+ hört med hästägare hos Stefan att det egentligen bara var 9an emot...som nu e struken! Mycket bra spik.
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Sharp$: 8442Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Stefan Persson spikar jag aldrig, inte ens om han kör Maharajah.
|
|
|
#68 | |
|
Citat:
Har ändrat min åsikt från i förrgår nu när Sentosa blev struken - Angelo AM blir en spik om det inte blir omgångens största eller näst största favorit. Men det kan jag aldrig tänka mig att han blir heller, så det är nog lugnt. Senast redigerad av oggeb den 2014-04-04 klockan 13:29. |
||
|
|
|
|
|
#69 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Bara att hoppas att spelvärde fortsätter vara usla på att hitta spikar så man kan fadea dom. 8 On Track Piraten och 1 Scirocco Sisa kommer nog inte med på spelet om inte spelkompisen har annat att säga..
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Spelvärde är gratis den här veckan, så jag lägger ut det för er som inte sett det.
|
|
|
|
#74 |
|
Okej. Hälften av vinsterna har dock kommit med S. Persson i sulkyn, så det är nog inget problem i alla fall. Sen tycker jag inte att Adielsson och Kontio har några speciellt bra hästar denna gången så de två största hoten är borta.
|
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Sharp$: 1624Travbloggen Stats: 4 - 7 - 2 ROI: 113.55% Vinstprocent: 36.36% |
Fattar inte alla som gnäller på Stefan tillhör lätt topp 10 i Sverige lägg därtill att han inte kör någon riktigt bra häst utan massa som är medelbra.. Så ser inget som kan säga han är ett kuskminus om inte Erik goop Jorma samt några till kört innan!
|
|
|
|
|