Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-04-05, 19:53   #256
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Man kan dividera om värdespel hur mycket man vill men ibland är det bra att ha kunskap om hästarna också. Jag tror man vinner mera på det i längden.
Hur identifierar man värde utan att ha kunskap om hästarna?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Sprite (+2)
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-05, 19:56   #257
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7866
Standard

Fanns säkert idioter som garderade i sista i dag fast alla visste att hästen vinner med alla möjliga löpningsförlopp. Borde vart 100 %are enligt chans .
Hahaha. Tar tilbaks det genast såklart annars får jag snart en utlexning ala 4 sidor. Nej jag är inte nykter. Det vet alla hahaha. Ber om ursäkt. Blir bara så less ibland på när det skrivs om att inte få 7 rätt på ett streckspel. Vafan håller ni på med. Har man ingen koll på hästar så kör man hpt eller liknande och ställer in sina krav grundande på egen inkompetens. Har man någorlunda koll på travsporten och hästarna är man lika nära när det ger tusen kronor som när det ger miljoner. Man kan sin sport och kan analysera.
Finns olika läger inom detta dock. Många här ser det som dålig kunskap att vinna när alla på förhand ser att det blir låg utdelning

Senast redigerad av draken den 2014-04-05 klockan 20:28.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-05, 20:06   #258
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8346
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Fanns säkert idioter som garderade i sista i dag fast alla visste att hästen vinner mad alla möjliga löpningsförlopp. Borde vart 100 %are enligt chans .
Du menar på fullaste allvar att du tycker 97,2% eller mer var hästens chans att vinna detta lopp?

Är du helt novis på trav? Galopp, sjukdom, punktering, omöjligt löpningsförlopp osv osv...
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-05, 20:15   #259
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7866
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sprite Visa inlägg
Du menar på fullaste allvar att du tycker 97,2% eller mer var hästens chans att vinna detta lopp?

Är du helt novis på trav? Galopp, sjukdom, punktering, omöjligt löpningsförlopp osv osv...
Nej knappast. Är nog betydligt äldre än dig
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-05, 20:27   #260
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8346
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Nej knappast. Är nog betydligt äldre än dig
Du verkar varken vara bra på trav eller svenska språket.

Definationen av novis är inte ålder utan "en person nytt inom ett fält eller aktivitet; en nybörjare"

Jag skulle nog klassa dig även om du hållt på med trav väldigt länge som en nybörjare i ditt sätt att tänka inom travspelet och chansbedömning på hästar i lopp.
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv

Senast redigerad av Sprite den 2014-04-05 klockan 20:28.
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-05, 20:37   #261
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7866
Standard

hoppas att du kommer till Sundbyholm på lördag. Jag bjuder på en öl och en enkel till månen. Veckans feting i plytet. Skoja bara.Du kan dock ha rätt i det du skriver. Har inte satt mer än 15 7:or sedan spelet startade så något gör jag ju fel. Jag värderar inte hästarnas chans att vinna kontra % utan bara som jag ser deras chans att vinna. Har nog mest smguld på 5 rätt
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-05, 20:44   #262
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8346
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
hoppas att du kommer till Sundbyholm på lördag. Jag bjuder på en öl och en enkel till månen. Veckans feting i plytet. Skoja bara.Du kan dock ha rätt i det du skriver. Har inte satt mer än 15 7:or sedan spelet startade så något gör jag ju fel. Jag värderar inte hästarnas chans att vinna kontra % utan bara som jag ser deras chans att vinna. Har nog mest smguld på 5 rätt
Allt beror ju på om man är ute efter att vinna i längden eller ser det som en hobby som man gärna vinner ofta men inte i längden på. Lycka till på Sundbyholm, jag hittar nog på något annat än att gå på travet då tyvärr
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-05, 21:01   #263
 
tornados avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 601
Sharp$: 3825
Standard

Bara bra favoriterna vinner som som på löpande band så massan bara tänker Favorit=Strecka. Jag kräver alltid 3-4 under 10% så när detta sker har fler av den stora favoritspelarmassan klivit av. Jag kommer ta en mille snart bara för att den kan inte gömma sig mkt längre till. God lördagkväll på er alla vänner. Nu blir det snooker. Ett 30breakska jag väl klara iallafall...
tornado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-05, 22:18   #264
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Alltid tjafs efter V75, så jävla tröttsamt. Personliga påhopp borde generera avstängning direkt. Kan man inte hålla det objektivt utan att spåra ut har man fan inget på sharps att göra.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Sprite (+2), Flickepojken (+2)
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td