|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Enligt hans hemsida så var det Paris som gällde på Lördag för Björn och Olle. De har ju en filial där.
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
whalz (+1) |
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ska man köra efter statistiken så vinner häst 5 i kortloppet. Det spåret är överlägset de andra på Jägersro. Sen är det bara att bedöma motståndet.. Anser även att Angelo Am inte har mycket motstånd i loppet. Värst emot är väl Sentosa men spår 9 är för svårt..
Om inte Angelo blir favorit så är det en spik för mig. Förövrigt så har spår 9 vunnit fyra gånger de 150 senaste 1640m loppen på Jägersro. Senast redigerad av oggeb den 2014-03-31 klockan 22:12. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Kan starkt rekommendera att använda spår 4-5 som ett reduceringskrav i de lopp som inte spikas. På 605 lopp så vinns det nästan 2 hästar i snitt per omgång från dessa spår.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Banned
|
Någon som vet startsnabbheten på Daytona? Har ju mest sprungit i volt. Och haft bakspår på auto starter.
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8442Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Citat:
Tror att den som blir svårast i spetsstriden är digital photo. 7 och 8 är starsnabba men har ju svåra lägen, å andra sidan kanske de laddar ändå med vinklad vinge. Då tror jag inte Daytona kan svara.
|
|
|
|
#39 |
|
håller med. Daytona som häst är jag inte alls imponerad av och skulle bli mycket överaskad om den vinner v75. Den kommer jag icke betala för. sentosa blir att räkna med även från bakspår. Hästen är riktigt fin och visade löpskalle sist.
|
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Banned
|
Citat:
Lutar mer o mer åt Angelo, men långtifrån säker. Får se vart procenten landar. Senast redigerad av trance_error den 2014-04-01 klockan 02:59. |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Banned
|
Kolla in Olympic Kronos senaste lopp. Fick springa i fjärde spår i bortre lång o landade på dödens ett varv kvar till mål. Sen fick den springa där i helt varv och höll tappert över upploppet till 4:e plats, blev slagen precis vid mål linjen av smyg körd Narald Vox (3:a). Ocean sprang med skor sist.
Nu är det hemma bana och framspår, ludde kommer köra fram direkt och då kan den bli svår att gå förbi över upploppet. Senast redigerad av trance_error den 2014-04-01 klockan 01:14. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Undrar om inte Steen juul, som är defensiv i styrningarna, inte släpper till Ludde när han kommer ångandes. Man kan nog spika olympic kronors.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Låter som Olympic körde slut på krafterna i förra loppet(?)
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Citat:
|
||