Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-04-04, 16:37   #76
robust
Guest

Sharp$:
Standard

Jag spikar Angelo Am och Alexandra Am.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-04, 16:42   #77

mijo14s avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1930
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tomtom2 Visa inlägg
I stort sett alla kuskar är bättre än Stefan Persson......
Inte enligt V75-statistiken...Stefan ligger ungefär jämt med Johan Untersteiner
11 Örjan Kihlström 2 6 4
12 Johan Untersteiner 2 2 6
13 Stefan Persson 2 1 1
14 Tomas Pettersson 2 1 0
15 Oskar Svanberg 2 0 2
resten är tyckande!
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-04, 16:49   #78

muumiins avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 1624

Travbloggen
Stats: 4 - 7 - 2
ROI: 113.55%
Vinstprocent: 36.36%

Standard

Alla som tänker spika angelo am så har ja lite info. Stefans egna ord lyder. Kommer jag till ledning är loppet över. Gör ja inte de vinner han från kanske från dödens. Kanske får äta upp detta på lördag menmen han sa så iaf
muumiin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-04, 17:14   #79

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6564

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av muumiin Visa inlägg
Alla som tänker spika angelo am så har ja lite info. Stefans egna ord lyder. Kommer jag till ledning är loppet över. Gör ja inte de vinner han från kanske från dödens. Kanske får äta upp detta på lördag menmen han sa så iaf
Han har varit klar för mig sen listorna släpptes. Han och Twins Fairytail - men bra info! Tackar för den.

Twins börjar väl bli smått ospelbar på sina 67%. Men å andra sidan så finns det inte så mycket emot honom heller. Går han över 70% så känns det som jag får leta ny spik.. Vaqueyras måste vinna någongång snart. Mellby amiral känns tveksam från det spåret och med bara ett lopp i kroppen. Viking america? Nja, det stör mig att det är Adrian i sulkyn.. ett kanske-streck! Race Cowboyland borde bli instängd. Alfas Da Vinci tillsammans med Vaqueyras känns som de hetaste motbuden om TF skulle ha en dålig dag!
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-04, 17:21   #80

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2301
Standard

Zinedine Bob, körde han barfota senast eller står det fel i programmet? I dagens travrond låter det som han INTE körde barfota senast?
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-04, 17:25   #81

muumiins avatar

Travbloggen

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Han har varit klar för mig sen listorna släpptes. Han och Twins Fairytail - men bra info! Tackar för den.

Twins börjar väl bli smått ospelbar på sina 67%. Men å andra sidan så finns det inte så mycket emot honom heller. Går han över 70% så känns det som jag får leta ny spik.. Vaqueyras måste vinna någongång snart. Mellby amiral känns tveksam från det spåret och med bara ett lopp i kroppen. Viking america? Nja, det stör mig att det är Adrian i sulkyn.. ett kanske-streck! Race Cowboyland borde bli instängd. Alfas Da Vinci tillsammans med Vaqueyras känns som de hetaste motbuden om TF skulle ha en dålig dag!
Twins är en bra spik men letar du motbud så glöm inte vaquryas! Passa inte senast på banan då svängarna var för snäva bara glömma loppet. Svarar Tobbe ledningen blir han inte lätt att slå. 50/50 senast när ja prata med han i onsdags. Dock insåg han att de var endå sättet att slå 3an. Nummer 6 kan de bli tal om lite ändringar och då är de alltid interresant men då är en långskott.
Gammal 2014-04-04, 17:27   #82

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Det hedrar dig Muumiin att du försvarar och är lojal mot arbetsgivaren.
På Vass eller Kass varnade någon för 11 Beverly Boko i V75-5. Hur ser stallet på hennes form och chanser.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-04, 17:27   #83

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

Veckans kantbollar att ha ögonen på:

Avd 1: Ihåligt lopp, och favoriten har bra chans. Skall man ändå gardera så kör Christoffer Eriksson nr 2 Propeller som har form, kapacitet och spår. Men det krävs nog att Luddes har en dålig dag för att det skall gå hem.

Avd 2: 11 Flying On har inte läget, men väl formen. Nu är det Jorma i vagnen, och hästen har, trots att den är fyra på insatsranken, inte ens 4% av insatserna på sig. Känns bra.

Avd 3: 1 Kaffir Face har raden 2-1-1-1-0 och är näst sist på ranken, streckad på mindre än 2%. Det är alldeles för lite för en häst med den kapaciteten.

Avd 4: 5 är bästa spåret som flest hästar vinner ifrån när det är Autostart. Dream On Silvio har fått det spåret nu, och det är ingen dålig häst. Se upp med den.

Avd 5: Ni som funderar på Britt Palema tycker jag skall studera Fredrik Perssons kuskform. Jag har spanat in 4 Lessy Brodda som just nu är sexa på insatsranken med runt 6%. Joakim Lövgren på hemmaplan har nog ställt i ordning.

Avd 6: 5 National Pe skrällde i Januari till 15ggr pengarna i Januari på Jägers. Sedan skrällde den igen senast till drygt 10ggr, också på Jägers. Hästen trivs där, och 2,5% på den är för dåligt.

Avd 7: Det är ganska få kuskar i toppen som brukar ge bra avkastning till spelarna. Men Lutfi Kolgjini är en sådan eftersom han har hög segerprocent och skräller ibland. 10 Paparazzi har inget roligt läge, men visade i Söndags att formen är antågande. Trivs på lång distans och blir intressant.
Gammal 2014-04-04, 17:29   #84

putte64s avatar

Sharp$: 8442

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Vad han tycker är lika intressant som vad jultomten tycker.
Jultomten kör för övrigt sina renar bättre än Stefan någonsin kört en häst.
Allt kan gå fel när han sitter upp.
Att hästen är bra, det vet vi.
Men jag vill inte sitta och skrika framför datorn när han gör fel som vanligt.

Citat:
Gammal 2014-04-04, 17:29   #85

2018

Standard

Alexandra AM börjar lukta spik i fjärde avdelningen nu när den blev nedstruken två spår. Åtminstone räcker det med 3 hästar nu. 1,4,7
Gammal 2014-04-04, 17:31   #86

2018

Standard

Citat:
Twins är en bra spik men letar du motbud så glöm inte vaquryas! Passa inte senast på banan då svängarna var för snäva bara glömma loppet. Svarar Tobbe ledningen blir han inte lätt att slå. 50/50 senast när ja prata med han i onsdags. Dock insåg han att de var endå sättet att slå 3an. Nummer 6 kan de bli tal om lite ändringar och då är de alltid interresant men då är en långskott.
Jag skrev ju upp Vaqueyras tillsammans med Alfas Da Vinci
Gammal 2014-04-04, 17:32   #87

muumiins avatar

Travbloggen

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Det hedrar dig Muumiin att du försvarar och är lojal mot arbetsgivaren.
På Vass eller Kass varnade någon för 11 Beverly Boko i V75-5. Hur ser stallet på hennes form och chanser.
Haha arbetsgivaren...så bra är de inte. Han kör en häst jag delägare i de är allt ich jag säger inte är en stjärna men så som Putte (vem han nu är) säger är ju bara idiotiskt. Topp 10 är han men inte bättre nog om de. Lovers lane är bättre!
Gammal 2014-04-04, 17:33   #88

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Det finns en risk att Ludde ger Adrian order att köra hårt med starka Vikingen för att knäcka Twins Fairytail.
Blir han 70%-are börjar man fundera på andra alternativ...

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Veckans kantbollar att ha ögonen på:

Avd 1: Ihåligt lopp, och favoriten har bra chans. Skall man ändå gardera så kör Christoffer Eriksson nr 2 Propeller som har form, kapacitet och spår. Men det krävs nog att Luddes har en dålig dag för att det skall gå hem.

Avd 2: 11 Flying On har inte läget, men väl formen. Nu är det Jorma i vagnen, och hästen har, trots att den är fyra på insatsranken, inte ens 4% av insatserna på sig. Känns bra.

Avd 3: 1 Kaffir Face har raden 2-1-1-1-0 och är näst sist på ranken, streckad på mindre än 2%. Det är alldeles för lite för en häst med den kapaciteten.

Avd 4: 5 är bästa spåret som flest hästar vinner ifrån när det är Autostart. Dream On Silvio har fått det spåret nu, och det är ingen dålig häst. Se upp med den.

Avd 5: Ni som funderar på Britt Palema tycker jag skall studera Fredrik Perssons kuskform. Jag har spanat in 4 Lessy Brodda som just nu är sexa på insatsranken med runt 6%. Joakim Lövgren på hemmaplan har nog ställt i ordning.

Avd 6: 5 National Pe skrällde i Januari till 15ggr pengarna i Januari på Jägers. Sedan skrällde den igen senast till drygt 10ggr, också på Jägers. Hästen trivs där, och 2,5% på den är för dåligt.

Avd 7: Det är ganska få kuskar i toppen som brukar ge bra avkastning till spelarna. Men Lutfi Kolgjini är en sådan eftersom han har hög segerprocent och skräller ibland. 10 Paparazzi har inget roligt läge, men visade i Söndags att formen är antågande. Trivs på lång distans och blir intressant.
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-04, 17:34   #89

muumiins avatar

Travbloggen

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Jag skrev ju upp Vaqueyras tillsammans med Alfas Da Vinci
Hehe aa ville bara nämna de! Tror nämligen hår på just denne!
Gammal 2014-04-04, 17:35   #90

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Capello Bob vinner han med, alla andra starter på V75 har han haft "otur".

Citat:
Haha arbetsgivaren...så bra är de inte. Han kör en häst jag delägare i de är allt ich jag säger inte är en stjärna men så som Putte (vem han nu är) säger är ju bara idiotiskt. Topp 10 är han men inte bättre nog om de. Lovers lane är bättre!

td