|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
vågar vi spika Absolut Newport hur ofta vinner tränaren ??
hur ofta kör risto airaksinen sina egna hästar
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av capone den 2014-04-02 klockan 08:52. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Pedro Bi är ju nedstrykt till det absolut bästa spåret. Å andra sidan är procenten ju urtrist. Spelvärde?
|
|
|
|
#19 |
|
Pedro Bi blir spik. Man behöver inte krångla till det på v86.
Även sugen på att spika MT Fortune, men har vårt att lämna Online d'amour ostreckad, så jag får se hur jag gör. Foot on the gas var också positiv senast. Absolute Newport blir inte mer än en utgång för mig, då jag tycker det ser skrällvänligt ut där bakom. Passa Deal or No Deal som nu får Dalborg i sulkyn. Känns som att vänsterhandseffekten borde passa mycket bra på den här hästen som ofta är lite seg. 2% på den. Renate Bowl i toppform ska absolut streckas från ett fint läge. 1% nu. Narold Vox tror jag inget på. Upplagt för skräll här då de tre bästa fått opassande spår. Möjlig utgång på BBS då den mycket väl kan trycka sig till spets ganska omgående om kusken vill det. Streckar även samtliga på bakspår. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Spelvärde på favoriter kan man nästan bortse från på v86 tycker jag... svårt nog att hitta spikar, och spelar man inte jättesystem för många tusen så behövs det 2-3 spikar, då får man vara glad om det finns några bra
![]() Pedro bi är en bra spik oavsett om den blir 60 70 lr 80 % då många övriga lopp är väldigt streckkrävande!! Dock, har man 3 andra bra spikidéer så är det ju bara att köra dem och gardera Pedro =)
|
|
|
|
|
#21 |
V86-4
Är inte Odd Fellow en bra spik. Verkar lite bortglömd.
ute nu på passande distans. Sist på 2640 städade han enkelt av Oolong och Global Mazarine. De två senaste starterna kan vi glömma då han hade probelm med fötterna. Kör bara Jorma fram tidigt ledning eller dödens så vinner han detta plättlätt. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Städade av lätt? Har du sett loppet? Oolong är ju heroisk. Efter att ha blivit manglad av classes häst i dödens. Jorma får ju loppet och vinner pliktskyldigt.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Han har kört den offensivt i Finland, till spets eller dödens om han fått svar.
Har nog inte kört annorlunda än tex. Goop skulle göra. Inte alls dålig som kusk, sedan får vi se om hästen räcker.
|
|
|
|
#24 |
|
Guest
|
Varför tävlar inte Reijo med sina hästar på Solvalla idag?
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Banned
|
Corleone Shark 17%, kan den inte dra till sig fler procent. Har ej med den på 4-5 hästar
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Va ???
Han har fem till start på V86.
|
|
|
#28 | |
|
Han kan vinna, men är långsam ut.
Drömmen vore rygg fram på Corleone Shark sista varvet, då vinner den nog. Men spik känns hårt. Citat:
|
|
|
|
#29 |
|
I min nästagångare bevakning så har jag Sally Hill i avd 5 och Cutting Edge i avd 8. Dålig på att sätta in dem mot dagens motstånd dock. Oftast där jag går fel märker jag. Väldigt mycket hästar att hålla reda på.
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Citat:
SH har dåligt läge och bra motstånd CE har också dåligt läge, men den är bra, vågar inte såga den
|
|
|
|
|
|