Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-06-01, 16:40   #16
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av incitatus Visa inlägg
Tack

Gör du manuellt ?

Länkade i mina excelark och det tog ett bratag innan jag kom underfund varför Johan U inte funkade, ja ja jag kunde bara matat in det manuellt på 2 sek eller copy, var ju bara 1 som inte länkade. men excel gör ju inte fel

Sen såg jag Un D ersteiner

snyggt jobbat
Ja, jag gör det manuellt. Klipper vid månadsslutet ut alla lopp de bevakade kuskarna har kört senaste månaden från ST och mekar ihop Excel. Tar någon timme, men det kan det vara värt. ST blir så griniga om man tankar direkt från deras databas, blev IP-bannad en gång och var tvungen att gå via Proxyserver för att komma in sedan.

Johan har jag uppdaterat nu, det blir rätt nästa månad.
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-01, 16:44   #17
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DIF Visa inlägg
Bra där. Alltid fint att ha tillgång till färska siffror. Själv går jag främst på segerstatistiken för dom som kört minst 50 lopp. Spelar mest streckspel och man kommer ofta mycket långt med de kuskar som vinner mest. Finns ju en anledning till att dom vinner fler lopp än de andra.
Sedan får man ju se upp med vissa saker, JOP är sämre än segerprocenten men han kör nästan bara kallisar och har vanligen en drös djur med i alla lopp. Hans material är överlägset, kan ej undgå att vinna många lopp. Han är väl även ohotad vad gäller stallkörningar....
Kuskar som ligger under 7% är knappt värt att ta med i de stora streckspelen om man inte helgarderar. Förvånansvärt låga seger% på flera av namnen.
Tack för god sammanställning, och lycka till med era spel.
Jag brukar ha med kuskarnas segerprocent som en ganska tungt viktad rankvariabel när jag gör min rank, vilket i alla fall brukar se till att de allra sämsta inte spikas. Sedan får man se upp, för när löss kör mot löss måste ju någon ändå vinna.
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
DIF (+5)
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td