|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
Det finns en Gud...
... Niclas Andersson slutar på Kanal 75, Per Tellander tar över.
http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle18660751.ab
|
|
|
|
#2 |
|
Det var på tiden säger nog många
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Oavsett hur många rätt man får på kvällens V64 så kommer detta vara en bra dag.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Det var det bästa beskedet som gick att få, oavsett vem man sätter dit istället så kan det inte bli nån sämre i alla fall. Det kanske äntligen blir slut på skyddad verkstad för totala oduglingar som Björn Ekmark, Tony Ryttar och Kajsa Gustavsson. Hoppas kan man ju i alla fall...
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
I dagens Ronden berättar man att ett ganska stort antal travsändningar har lagts i kanalen som förut hette TV4 Sport Xtra, numera bara TV4 Sport. Det är en ren betalkanal som långt ifrån alla har tillgång till. I det nät vi har där jag bor ingår den inte i några paket, men kan köpas till för 19kr i månaden. De sändningar som hamnar där är fredagarnas och söndagarnas lunchsändningar.
Jag vet inte om det var det som fick bägaren att rinna över, men med tanke på den ganska hastiga sortin (Niclas intervjuas i Ronden där han försvarar att det är som det är med kanalerna, och inte en antydan om att det torde varit hans sista intervju) så ligger det väl nära till hands. Jag blir mer och mer stärkt i min tro om att ATG själva bör ta hand om sändningarna för de redan frälsta spelarna direkt på sin sajt. Låt ATG och lopparkiv vara utan kostnad och satsa på bättre kvalitet där. Sedan kan man ha TV som lite experimentverkstad där man jagar nya kundgrupper med andra format. Det blir säkert ett oherrans liv på gubbhyllan då, men det tror jag att man får ta.
|
|
|
|
#7 |
|
Aldrig bra när någon sitter så pass länge på en post i en bransch som är så förändringsutsatt.
Hoppas det kommer in lite nytänk, kanal75 har inte levt upp till mina krav, varit lite för mkt lekstuga och känslan är ju att det varit lite av en reträttplats för personer i branschen. Turbulent tid nu i travbranschen och välbehövligt nytt blod kommer in, hoppas att det fungerar , en del, ja ibland tror man nästan alla, har en ganska konservative syn på travtävlandet. |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Det är väl rätt givet det är så.
De kommer tappa massor i omsättning på V65 pga det. Citat:
|
|
|
|
#9 |
|
Utan att känna någon av de inblandade i sändningarna, så är det tveklöst så att INGEN inom medium som är så oerhört konkurrensutsatta och i ständig utveckling, bör jobba längre än absolut maximum 3 år under samma tak. Var det 14 år sa ni?
|
|
|
|
|
|
|
|