|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#211 |
|
Är vi säkra på att Björn Goop är frisk och kör
idag ? |
|
|
|
|
|
|
#212 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#213 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#214 |
|
I femte avd. Echo`s Girl kanske inte spetsar med får ett bra angreppsläge.
Hästen gjorde ett fint lopp senast när Jorma bara finåkte till sjätteplatsen från kön, via tredje sista 800 m. Jag chansspikar, just nu 5%. |
|
|
|
|
|
|
#215 |
|
Någon som är intresserad av ett V75 tillsammans lag idag?
Varje andel kommer ligga runt 80 kr hade jag tänkt mig. Spikar blir Claes Boko som jag tror hittar ut omgående och Formula One. Tror det är två bra spikar, dessutom gillar jag att Narold Vox blir så mycket streckad. |
|
|
|
|
|
|
#216 | |
|
Citat:
https://www.sharps.se/forums/spela-an...l-tillsammans/
|
|
|
|
#217 |
|
Spiken: Narold Vox
Lillspiken: Formula one Dragen: NE ME QUITTE PAS man ska ta bort käkremen på honom nu. Har öppnat riktigt fort förut på den balansen. Offensivt upplägg att vänta! Trailing Egde ska gå barfota fram för första gången tränar desutom bra. "kan öppna" pass upp! Mill Stinger blåser ner dem till slut!? Höjt sig enormt hos bergh.. DD1. 3-6 DD2. 12 Mill Stinger * 100 DD1, 1-4 DD2. 12 Mill Stinger * 30 lycka till! |
|
|
|
|
|
|
#218 |
|
Som jag ser det så är det toppchanser för Harvey Tornado och Formula One. Dock ska brorsan ha ett ord med i laget, och han är sugen på Temperament, så vi får se hur systemet kommer att se ut. Archangel AM ser också ut som en spik. Inte ens favorit! Liksom Ponziopilato Stra om Örjan kan hålla upp ledningen. Risk att Jeepster tar sig förbi, men å andra sidan kan Castor Boko rädda Ponzio. En rätt trevlig omgång i det stora hela.
|
|
|
|
|
|
|
#219 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#220 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#221 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#222 |
![]() Tidig inlämning, nu cykla med dottern!
|
|
|
|
#223 |
|
Känns som 7 rätt...
![]() 1) 5 2) 3 5 3) 2 4) 1 2 3 10 11 5) 2 3 4 6 7 8 12 14 6) 1 3 4 6 7 10 7) 4 5 10 12 |
|
|
|
|
|
|
#224 |
|
Känns som Temperament kommer sänka sitt rekord på kort distans avsevärt idag! 1.11.9 senast på medel, vad månne det bliva på kort idag?
"I början av veckan var jag rädd att vi skulle behöva köra med skor men nu har vi varit hos traktens bästa plastikkirurg som plastat bakfötterna och nu är det inga problem att köra barfota runt om"
|
|
|
|
|
|
|
#225 | |
|
Citat:
|
|