|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#106 |
|
Banned
|
Lirade med en kollega från jobbet.
1,2,3,5,7,8,9,11,12 1,3,5 2 Formula One 1,3,5,7,9,10,11,12 6,7 4 Jeepster 5 Maverick Man Senast redigerad av trance_error den 2014-04-11 klockan 12:29. |
|
|
|
|
|
#107 |
|
Tidiga fredagstankar:
Favorit att gardera - Cleas Boko, självklart att gardera när risken för maskin är så överhängande. Jag hade spikat Navigator Sib om Dahlborg jört den igen, 50m bättre än Westholm. annars ett riktigt getingbo, blir målarpensel i lopp1. Tycker faktiskt att Dante Boko i lopp2 kan vara en liten fidus, blir lite bortglömd efter senaste insatsen. Men lite utrustningsändringar och förhoppninsgvis en offensiv Ludde så tror jag att han kan glida igenom bra från spår 11. Castor Boko med BG upp kan vara spik #2 Diamantstoet - alla Sista måste man gardera Maverick Man, är man kvar och har spik på den rör sig ju inte utdelningen. Dagens bästa spik? För att citera en gammal , numera avstängd, sharpare: Formula One vinner med hela upploppet, den som inte fattar det kan ingenting om trav. ![]() Bara hoppas att alla spelsajter går på Veijos snack om skoryck och bla bla bla. Tills jag blir överbevisad så är Solvato en häst som duger på Kalmars V64:a på fredagarna...... Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+3) Senast redigerad av Lillis den 2014-04-11 klockan 09:11. |
|
|
|
|
|
|
#108 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#109 |
|
1:an spetsar lätt. Utmanarna kommer från spår 7 och 8 om de laddas, men tveksamt att de görs. Kebnekajse spetsar !
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5) |
|
|
|
|
|
|
#110 | |
|
Citat:
Bakspår är en nackdel med andra ord men stänkskyddet kanske hjälper. Med tanke på det och att Ludde kör blir det nog tidig marsch framåt i tredjespår. Kommer få ett tungt lopp, känns det som. |
||
|
|
|
|
|
#111 |
|
Stor optimism ang. Orione Spin här. Själv anser jag hästen vara chanslös denna gång. Backar han från start är han inte tillräckligt bra att runda dessa. Satsar han framåt från start kostar det för mycket då det finns två startsnabba innanför som jag inte tror vill släppa till Orione Spin.
|
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
Björn Goop sjuk idag, kommer bli kuskändring på alla hans inom V65 Solvalla snart. Undra om han kör då imorgon, kanske blir ändringar där med, rör sig 16 hästar dessa två dagar isf.
|
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#115 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#116 |
|
Tror på fartfest i klass 1. Många startsnabba som lär laddas och vill till täten. Därför vill jag varna för Handsome Knight i absolut toppform.
Skulle, mot förmodan, Pretty Trio komma till spets utan strid vinner hon. Vilken häst ! |
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Omgången ser i sin helhet väldigt svårlöst ut. Tack Reijo att du anmälde Formula !
Det gör att omgången trots allt går att lösa....kanske ![]() Med många hårt betrodda i omgången som jag inte tror så mycket på, tror jag på miljonutdelning. Det skall till en hel del tur för att dessa favoriter skall vinna: Claes Boko - Harvey Tornado - Castor Boko - Maverick Man. Mest troligt vinner ingen av dessa. Det är min känsla. Lycka till alla imorgon ! |
|
|
|
|
|
|
#118 |
Åker i första |
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 1616Travbloggen Stats: 4 - 7 - 2 ROI: 113.55% Vinstprocent: 36.36% |
Fel
Once you go bergo you never go back! Senast redigerad av muumiin den 2014-04-11 klockan 14:46. |
|
|
|
|
|
#120 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8425Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
tar bort felaktig kommentar
|
|
|
|